استانی 11:36 - 22 تیر 1399
ایسنا/زنجان رئیس آموزش و پرورش طارم از آغاز طرح سنجش سلامت جسمانی کلاس اولی‌ها در ۱۸ پایگاه این شهرستان خبر داد.

کلاس اولی‌های طارم در ۱۸ پایگاه سنجش می‌شوند

نقی صفری در گفت‌وگو با ایسنا، با تاکید بر این‌که در اجرای طرح سنجش سلامت جسمانی و آمادگی تحصیلی کلاس اولی‌ها همه پروتکل‌های بهداشتی رعایت می‌شود، اظهار کرد: طرح سنجش نوآموزان بدو ورود به دبستان در ۸۳ آموزشگاه و ۱۸ پایگاه سنجش و نیز ۸۷۹ نفر نوآموز از طرف کارشناسان و همکاران بومی این شهرستان آغاز شده است.

وی با اشاره به مهم‌ترین اهداف این طرح، ادامه داد: کمک به بهبود کیفی آموزش و کنترل بعضی از عوامل موثر بر افت تحصیلی، تشخیص و شناسایی به‌موقع نارسایی‌های جسمی، ارزیابی وضعیت ذهنی کودکان بدو ورود به دبستان و بررسی میزان شیوع اختلالات جسمانی و روانی از اهداف اجرای طرح سنجش سلامت جسمانی نوآموزان است.

این مسئول با بیان این‌که طرح سنجش سلامت جسمانی و آمادگی تحصیلی نوآموزان بدو ورود به دبستان در شهرستان طارم تا ۲۸ مرداد ادامه دارد، افزود: سنجش نوآموزان در چهار محور سنجش بینایی، سنجش شنوایی، سنجش آمادگی تحصیلی و سنجش سلامت جسمانی خواهد بود.

رئیس آموزش و پرورش شهرستان طارم خاطرنشان کرد: با برنامه‌ریزی و همت همکاران در تلاش هستیم تا فرآیند سنجش نوآموزان به بهترین شکل و با رعایت الزامات بهداشتی انجام شود.

انتهای پیام


10614593
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است