ورزشی 20:06 - 02 آبان 1393
فردا ال کلاسیکوی 168 بین رئال مادرید و بارسلونا در لالیگا برگزار خواهد شد. دیداری که جهان را به دو قسمت تقسیم می کند.

بازیکنان رکورددار ال کلاسیکو(گزارش تصویری)
به گزارش عرش نیوز؛ در تاریخ ال کلاسیکو بازیکنان مطرح و سرشناس زیادی حضور داشته اند. از مارادونا گرته تا زیدان و یوهان کرایف. در زیر نگاهی می اندازیم به 12 بازیکنی که بیشترین تعداد حضور را در ال کلاسیکوهای لالیگایی داشته اند :



پاکو خنتو



خنتو که با 6 قهرمانی در اروپا، از این حیث  نیز رکورددار است به  " Galerna del Cantábrico" معروف است. او همراه با رائول با 31 حضور در ال کلاسیکو رکورددار است.در تعداد پیروزی های در این بازی حساس نیز رکورد متعلق به این بازیکن افسانه ای رئال است. او از فصل 1953-1954 تا فصل 1970-1971 برای رئال بازی می کرد.









رائول گونزالس



رائول در 16 فصل حضور خود در رئال از فصل 93-94 تا 2009-2010، در 31 ال کلاسیکو بازی کرد. او از این لحاظ بصورت مشترک با خنتو رکورددار است.







مانولو سانچیس



سانچیس، 18 فصل برای رئال بازی کرد. او سال 83 به رئال پیوست و در سال 2001 از این تیم جدا شد. او یکی از رکوردداران بازی برای رئال نیز به حساب می آید.سانچیس در 28 ال کلاسیکو با پیراهن رئال به میدان رفت.







کارلوس سانتیانا



سانتیانا سال 71 به رئال پیوست و تا سال 88 برای این تیم بازی کرد. او نیز همچون سانچیس، در 28 ال کلاسیکو برای کهکشانی ها به میدان رفت.





ژاوی هرناندس



ژاوی تاکنون 27 بار در ال کلاسیکو حضور داشته است. او برای بارسا در این 27 بازی 4 گل به ثمر رسانده و صاحب 12 برد،7 مساوی و 8 باخت شده است.به نظر می رسد که ژاوی بتواند به رکورد خنتو نزدیک و نزدیک تر شود.او اولین بار در سال 98 برای بارسا به میدان رفت.





خوزه آنتونیو پیری



این بازیکن سال 64 به رئال پیوست و تا سال 80 در این تیم حضور داشت. او نیز همچون ژاوی، 27 بار در ال کلاسیکو به میدان رفته است.





آمانسیو



سال 62 از دپورتیوو به رئال پیوست و تا سال 76 در این تیم حضور داشت. آمانسیو 26 ال کلاسیکو را در دوران حضورش در رئال تجربه کرد.





ایکر کاسیاس



سال 99 برای اولین بار ال کلاسیکو را تجربه کرد و تاکنون در 25 ال کلاسیکو حضور داشته است. در این 25 بازی او 44 گل دریافت داشته و فردا نیز دروازه بان ثابت رئال خواهد بود.





میگلی



تارزان آبی اناری ها از سال 73 تا 89، 16 فصل برای بارسا بازی کرد و حضور در 25 ال کلاسیکو را نیز در کارنامه دارد.





کاماچو



در 25 ال کلاسیکو حضور داشته و از سال 74 تا 89 برای رئالی ها بازی می کرد. کاماچو سال ها کاپیتان رئال و تیم ملی اسپانیا بود.





پویول



این بازیکن از سال 99 برای بارسا در ال کلاسیکو ها به میدان رفت و در 15 سال حضورش در بارسلونا، 25 ال کلاسیکو را تجربه کرد.





فرناندو هیرو



هیرو از سال 89 تا 2004 در رئال حضور داشت و 25 ال کلاسیکو را نیز تجربه کرد.







منبع:ورزش3




















 

5028622
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار ورزشی

ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» باشگاه استقلال که به دلیل دادن ضمانت به سانتاکلارای پرتغال پنجره نقل‌وانتقالاتی خود را بسته می‌بیند، خطری از این بابت احساس نمی‌کند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» ملی‌پوش دسته فوق سنگین وزنه‌برداری ایران گفت: مطمئن هستم اگر با آمادگی کامل و روحیه خوب راهی المپیک شوم، اتفاق‌های خوبی را رقم خواهم زد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مریم طوسی دونده کشورمان در جریان برگزاری مسابقات دوومیدانی جایزه بزرگ آفریقای جنوبی در ماده ۲۰۰ متر نایب قهرمان شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» میرزایی بازیکن تیم فوتبال استقلال تهران که به دلیل مصدومیت از ابتدای فصل بازی‌های را از دست داده بود بعد از بهبود هم نمی‌تواند برای استقلال بازی کند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» داور مشهور مسابقه قویترین مردان ایران از پیشنهاد رشوه در دوران برگزاری این مسابقات خبر داد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تیم‌های بسکتبال شهرداری گرگان و الشرطه عراق در دیدار رفت از مرحله نیمه نهایی سوپر لیگ بسکتبال غرب آسیا به مصاف هم می‌روند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تیم‌های بسکتبال شهرداری گرگان و الشرطه عراق در دیدار رفت از مرحله نیمه نهایی سوپر لیگ بسکتبال غرب آسیا به مصاف هم می‌روند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» دو بوکسور کشورمان با غلبه بر حریفان خود به فینال تورنمنت جاده ابریشم راه یافتند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» کشیده شدن پای برخی از مربیان سازنده به چرخه انتخابی تیم ملی دعوای زرگری است که شاید برخی در سال المپیک به بهانه‌ای مختلف آن را راه‌اندازی کردند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» ذوب آهن اصفهان یکی از برترین باشگاه‌های ورزش و فوتبال کشور در سال ۱۴۰۲ درگیر حاشیه‌های عجیبی شد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است