سیاسی 09:07 - 10 تیر 1394
یک عضو شورای مرکزی مجمع زنان اصلاح‌طلب گفت: با توجه به شعار سال و انجام مذاکرات مهم است که همدلی و همزبانی در کشور اجرا شود و دلواپسان به توصیه‌های رهبری توجه کنند.

منصوری: دلواپسان به توصیه‌های رهبری توجه کنند

آذر منصوری در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، در ارتباط با ضرورت حمایت از تیم مذاکره‌کننده با توجه به شعار سال اظهار کرد: اساسا انتخاب شعار امسال به عنوان همدلی و همزبانی،به دلیل ضرورت شکل‌گیری این شعار در فضای داخلی کشور بوده است تا این همدلی و همزبانی بتواند زمینه شکل‌گیری وحدت ملی را حول منافع ملی فراهم کند. دولت منتخب و برآمده از رای قاطبه ملت با توجه به حساسیت حضور تیم مذاکره کننده در عرصه بین‌المللی، بیش از هر زمان دیگری نیاز دارد تا در فضای کشور شعار دولت و ملت همدلی و همزبانی، در فضای کشور تبلور پیدا کند.

وی ادامه داد: این هوشیاری انتخاب نام امسال طبیعتا انتظاری را در فضای داخلی ایجاد می‌کند که همه جریان‌های سیاسی فارغ از هر گروه و جناح سیاسی برای شکل‌گیری شعار همدلی و همزبانی از تمام توان خود بهره بگیرند.

این فعال سیاسی اصلاح طلب خاطر نشان کرد: به ویژه در بحث مذاکرات هسته‌ای در حالی که دستگاه دیپلماسی ما در پای میز مذاکره است ضرورت همدلی و همزبانی احساس می‌شود. چنانچه این تیم در فضای داخلی از یک پشتیبانی سیاسی کامل برخوردار باشد، قدرت چانه‌زنی آن بیشتر شده و نتیجه‌ای که تیم مذاکره کننده به دنبال آن است سهل‌الوصول‌تر خواهد بود و آن‌ها با موانع کمتری روبرو می شوند.

وی افزود:‌هر نوع کارشکنی و سنگ‌اندازی و همچنین تضعیف این تیم در فضای داخلی مذموم است. طبیعتا کارشکنی‌ها به نوع حضور و تاثیرگذاری این تیم در مذاکرات اثر می گذارد. این صداهایی که از جانب دلواپسان شنیده می‌شود نه تنها در مغایرت با تاکید و تصریح روشن رهبری در حوزه حمایت از تیم مذاکره‌کننده است، بلکه در تضاد آشکار با شعار سال 94 است.

منصوری اظهار کرد: به نظر می رسد بخشی از این دلواپسان و دلواپس‌نماها بی‌توجه به تاکید رهبری و تلاش دولتی که خودش را فراجناحی می‌داند، برای تحقق این شعار قدمی برنداشته‌اند و بیشتر به عنوان یک رقیب سیاسی به دولت نگاه می‌کنند.

انتهای پیام


6671365
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار سیاسی

سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» امیر عبداللهیان از سفر رئیس‌جمهور به عشق‌آباد در آینده خبر داد و گفت: امیدواریم در هفته‌های آینده شاهد جهشی در حجم تبادل تجاری بین دو کشور باشیم.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» وزیر امور خارجه که به منظور رایزنی با مقامات عالی ترکمنستان عازم این کشور شده بود، پنجشنبه شب نهم فروردین ماه عشق‌آباد را به مقصد تهران ترک کرد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» وزیر دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح با رئیس مجلس شورای اسلامی دیدار و گفتگو کرد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران که به ترکمنستان سفر کرده است، با سردار بردی محمدف رئیس جمهور این کشور دیدار کرد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» نوروزی گفت: ایران یکی از معدود کشور‌هایی است که دانش و فناوری جداسازی ایزوتوپ‌ها را به شکل بومی توسط دانشمندان جوان خود کسب کرده است.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» رییس جمهور گفت:مردم غزه نه تنها منتظر حمایت برخی دولت‌های اسلامی نماندند بلکه با مقاومت بی‌نظیر خود بی‌خاصیت بودن نهادها، تشکل‌های بین‌المللی مدعی حقوق بشر را ثابت کردند.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» قالیباف گفت: هیمنه رژیم صهیونیستی با تمام راهبرد‌های تکنیکی و تاکتیکی در حوزه داخلی و خارجی در همان هفته نخست پس از عملیات طوفان الاقصی فرو ریخت.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» سردار شکارچی گفت:از بسیاری از دولت‌ها ناامید هستیم، چون نه تنها به مردم مظلوم و بی پناه غزه کمک نمی‌کنند بلکه به اسرائیل کمک هم می‌کنند.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین و هیئت همراه، با رهبر انقلاب اسلامی دیدار و گفت‌وگو کردند.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین و هیئت همراه، با رهبر انقلاب اسلامی دیدار و گفت‌وگو کردند.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است