اجتماعی 09:09 - 30 فروردین 1393
رئیس سازمان زندانها در پاسخ به مهر:
رئیس سازمان زندانها و اقدامات تامینی گفت: محکومیت شهرام جزایری نه به پایان رسیده و نه مشمول عفو رهبری شده است.

آزادی شهرام جزایری تابع علاقه یا عدم علاقه فرد یا افراد خاصی نیست

به گزارش خبرنگار مهر، غلامحسین اسماعیلی در جمع خبرنگاران در پاسخ به پرسش مهر در خصوص آخرین وضعیت شهرام جزایری اظهار داشت: آزادی شهرام جزایری تابع علاقه و عدم علاقه فرد یا افراد خاصی نیست و بایستی محکومیت فرد تمام شود یا اگر بخشی از محکومیت باقی مانده مورد عفو مقام معظم رهبری قرار گیرد که در این پرونده، شهرام جزایری نه مورد عفو قرار گرفته و نه محکومیتش تمام شده است.

خبرنگار پرسید: " در حکم قضایی شهرام جزایری تاریخ پایان حبس وی مهر ماه سال گذشته ثبت شده است، این موضوع صحت دارد؟" که رئیس سازمان زندانها در پاسخ گفت: علت این است که در یکی از حکم های جزایری بعد از ثبت پرینت، از ناحیه مرجع قضایی تصمیم جدیدی گرفته شده است.

وی در پاسخ به آخرین وضعیت بابک زنجانی نیز اظهار داشت: در این رابطه خبر جدیدی ندارم.

اسماعیلی همچنین در خصوص بهره برداری از دستبندها و پابندهای الکترونیکی اظهار داشت: آیین نامه اولیه تصویب شده و آیین نامه دوم که نیازمند تصویب رئیس قوه قضاییه است که بزودی تصویب می شود.

رئیس سازمان زندانها و اقدامات تامینی و تربیتی کشور در خصوص بودجه این سازمان در سال 93 نیز گفت: روی کاغذ از مجموع بودجه مصوب سازمان زندانها در سال 92، تقریبا 98 درصد را گرفتیم و بودجه امسال نیز نسبت به سال گذشته در برخی زمینه ها کاهش و در برخی زمینه ها نیز رشد داشته است.

به گفته اسماعیلی، بودجه سال 93 سازمان زندانها در مجموع نسبت به سال گذشته افزایش یافته اما همچنان کمتر از انتظار است.


3514980
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار اجتماعی

اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» مرکز علوم و ستاره شناسی تهران با آغاز تعطیلات سال نو، مورد استقبال گردشگران نوروزی علاقمند به علوم نجوم قرار گرفت.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» مدیرکل کاداستر سازمان ثبت اسناد و املاک کشور گفت: بیش از ۱۰۰ میلیون هکتار از اراضی کشور که فاقد تصاویر هندسی اصلاح شده بودند در سال ۱۴۰۲ تبدیل به ارتوفتو کردیم.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» دیوان دادگستری بین‌المللی با صدور حکم موقت از رژیم صهیونیستی خواست تا اقدامات لازم برای در زمینه توقف نسل‌کشی در نوار غزه و ارسال نامحدود کمک‌های بشردوستانه اتخاذ کند.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» مصطفی زیبایی نژاد مدیرکل فرهنگی شهرداری تهران گفت: ۵ نقطه محوری شهر تهران میزبان کلان پروژه‌های شهرداری در ماه رمضان و عید نوروز هستند.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رییس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور از آخرین وضعیت جاده‌های کشور خبر داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» شهردار تهران گفت: نقش هلال احمر در ساماندهی حرکت مردم برای کمک به مردم بحران زده فلسطین حائز اهمیت و بر جهانیان آشکار و مبرهن است.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» معاون حمل و نقل و ترافیک منطقه ۲۰ تهران با اشاره از اجرای تمهیدات ترافیکی پیرامون حرم حضرت عبدالعظیم (ع) جهت برگزاری مراسم پرفیض لیالی قدر خبر داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رییس پلیس راهور فراجا در برنامه گفت‌وگوی ویژه خبری به جزییات مصوبه افزایش جریمه‌های راهنمایی و رانندگی پرداخت.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» دبیر شورای ترافیک استان تهران با اشاره به ۴۱ میلیون و ۳۳۱ هزار و ۴۵ تردد خودرویی از ابتدای طرح نوروزی گفت: ۲ میلیون و ۹۳۶ هزار و ۷۹۹ تردد فقط در هشتم فروردین ماه در تهران ثبت شده است.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» سرپرست ستاد معاینه فنی خودرو‌های تهران از خدمت رسانی ۸ مرکز معاینه فنی در روز جمعه ۱۰ فروردین خبر داد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است