استانی 03:25 - 04 آبان 1393
سنندج/
رییس مرکز بهداشت شهرستان بیجار گفت: پنج نانوایی غیر بهداشتی شهرستان بیجار به دلیل عدم رعایت مسایل بهداشتی از سهمیه آرد در نیمه نخست سال جاری محروم شدند.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران سنندج، دکتر حسن کرمی گفت: در نیمه نخست سال جاری برای شش محصول نیز گواهی غیرقابل مصرف صادر شده که تا کنون 19 مورد تخلف از سوی واحدهای صنفی ثبت و برای چند واحد نیز تذکر، مهلت رفع مشکل و سالم سازی صادر شده است.



وی افزود:برای تامین امنیت غذایی مردم و حفظ و ارتقا سلامت جامعه، اولویت کاری این مرکز سرکشی و نظارت مستمر و سرزده از کلیه مراکز و واحدهای مرتبط با مواد غذایی و فرآورده های آن است و تا کنون بیش از شش هزار و 500 مورد بازدید صورت گرفته است.



رییس مرکز بهداشت شهرستان بیجار بیان کرد:هزار و 123 دوره آموزشی و توجیهی با شرکت 15 هزار نفر از فعالان حوزه فعالیت های مواد غذایی شهرستان در نیمه اول سال جاری برگزارشده است که تا کنون برای 665 نفر کارت سلامت صادر شده است.



دکتر کرمی گفت: 152 مورد نمونه برداری از فعالیت کلیه مراکز عرضه تغذیه انجام و حسب مورد برای سالم سازی، به سازی و تکمیل تجهیزات، دستورات لازم صادر شده است.



وی همچنین از معدوم سازی یک هزار و 850 کیلو مواد غذایی غیر بهداشتی در سال جاری خبر داد و افزود: در این مدت تعداد 74 محصول غیرقابل مصرف نیز کشف شده است که حاصل حدود یک هزار و 700 مورد بازدید انجام شده است.



انتهای پیام/ز

منبع:ایرنا


5038914
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است