استانی 16:48 - 30 شهریور 1396
رئیس پلیس راه محور قدیم ساوه همدان از ممنوعیت تردد انواع کامیون و تریلر از امروز صبح تا ساعت 24 فردا شب (31 شهریورماه) در این محور خبر داد.

تردد کامیون و تریلر در محور قدیم ساوه همدان ممنوع شد

سروان مجتبی شاطری در گفت و گو با خبرنگار ایسنا افزود: این محدودیت ترافیکی به دلیل حجم بالای تردد در روزهای پایانی تعطیلات تابستانی در محور قدیم ساوه همدان و لزوم اقدام پیشگیرانه به منظور کاهش سوانح ناشی از حجم بالای تردد صورت می‌گیرد.

وی بیان کرد ممنوعیت تردد انواع کامیون و تریلر در این محور (رفت و برگشت) شامل تمامی وسایط نقلیه سنگین حتی کامیون‌های حامل مواد سوخت و فاسدشدنی می‌شود و این قبیل وسایط نقلیه باید از مسیر جایگزین(اتوبان ساوه همدان موسوم به آزاد راه کربلا) به عنوان مسیر جایگزین استفاده کنند.

سروان شاطری با اشاره به اینکه معمولا در روزهای پایانی تعطیلات تابستانی به دلیل حجم بالای ترددها، آمار سوانح جاده‌ای به طور نسبی افزایش می یابد، گفت: بیشترین علت بروز این سوانح انحراف به چپ و یا واژگونی خودروهاست که متاثر از عامل انسانی است.

وی ادامه داد: در روزهای پایانی تعطیلات تابستانی، پلیس راه به همراه عوامل راهداری، اورژانس و مرکز فوریت‌های پزشکی، هلال احمر و خودروبران با تمام توان در سطح جاده ها حضوری موثر دارند تا مسافران سفری ایمن و با کمترین سوانح داشته باشند.

سروان شاطری در ادامه از کاهش آمار تصادفات از ابتدای سال جاری تا 15 شهریورماه در محورهای شهرستان ساوه خبر داد و گفت: متاسفانه از 15 تا 25 شهریورماه به دلیل حجم ترددها آمار سوانح جاده‌ای در این شهرستان مانند سایر محورهای کشور تا حدودی افزایش پیدا کرد.

وی از رانندگان وسایط نقلیه خواست تا با سرعت مطئمنه در جاده‌ها تردد کنند و ضمن رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی تعطیلات تابستانی را با خاطره ای خوش به پایان رسانده و سفری ایمن برای خود و سرنشینان داشته باشند.

انتهای پیام


9429248
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» بارش باران که از دیروز در خراسان جنوبی آغاز شده، سبب بروز خسارت به برخی از شهرستانها شده است.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» بارش باران که از دیروز در خراسان جنوبی آغاز شده، سبب بروز خسارت به برخی از شهرستانها شده است.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است