استانی 01:23 - 01 مهر 1393
به مناسبت هفته دفاع مقدس
در اولین روز از گرامیداشت هفته دفاع مقدس نمایشگاه یاد یاران در البرز آغاز به کار کرد.

نمایشگاه یاد یاران در البرز آغاز به کار کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، این نمایشگاه از شامگاه دوشنبه و به مناسبت هفته دفاع مقدس در حصارک کرج آغاز به کار کرده است.

این نمایشگاه فضاسازی‌های مناسبی از دوران هشت سال دفاع مقدس برای بازدیدکنندگان ترسیم کرده است و توانسته با بازسازی مناطق عملیاتی نقش موثری را در معرفی آن دوران به نسل امروز داشته باشد.

در این نمایشگاه با بازسازی مناطق عملیاتی که در دو محور جنگ نرم و سخت دشمن به نمایش گذاشته شده است، بسیاری از علاقه‌مندان را به خود جلب کرده است.

این نمایشگاه در مساحتی بالغ یک‌هزار مترمربع فضا با 40 غرفه در بخش‌های دفاع مقدس، جنگ نرم و سخت و اقتصاد مقاومتی به مدت یک هفته از ساعت 16 تا 22 پذیرای بیش از 70 هزار بازدید کننده خواهد بود.

عزیز اکبریان نماینده مردم کرج،‌ آسارا و اشتهارد در مجلس شورای اسلامی شامگاه دوشنبه در حاشیه آغاز به کار این نمایشگاه در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: یکی از مهمترین راهکارهای برای انتقال مفاهیم و ارزش‌های دوران هشت سال دفاع مقدس اجرای برنامه‌های فرهنگی است.

وی افزود: برپایی این نمایشگاه فرصت بسیار مناسبی است تا ارزش‌ها و آرمان‌های رزمندگان اسلام به نوجوانان و جوانان امروز معرفی شود و آنان بیش از گذشته با اهداف رزمندگان اسلام آشنا شوند.

این مسئول حفظ دستاوردها و آرمان‌های دوران هشت سال دفاع مقدس را مهمترین وظیفه نسل امروز دانست و گفت: هر چه از دوران و روزهای هشت سال دفاع مقدس دورتر می‌شویم، درک آن دوران نیز برای نسل امروزی‌ها سخت‌تر می‌شود لذا لازم است تا با انتقال درست مفاهیم ارزش‌های آن دوران به نسل آینده یاد و خاطره شهدا و رزمندگان و ایثارگران جنگ هشت ساله را برای همیشه زنده نگه داریم و ادامه دهنده راه آنها باشیم.

اکبریان با بیان اینکه دشمنان امروز در نظر دارند تا ارزش‌های دفاع مقدس و رشادت‌های رزمندگان اسلام را در بین نسل امروز ناچیز جلوه دهند تأکید کرد: بیان خاطرات دوران هشت سال دفاع مقدس و نشست‌های تخصصی و اجرای برنامه‌های فرهنگی مانع از تحقق اهداف شوم دشمنان خواهد شد.


4774594
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» بارش باران که از دیروز در خراسان جنوبی آغاز شده، سبب بروز خسارت به برخی از شهرستانها شده است.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است