ورزشی 17:04 - 03 آذر 1393
مگر وزارت ورزش قرار نبود پرسپولیس را در آذرماه بفروشد، ما خریداریم
مدیر سابق باشگاه پرسپولیس گفت: مگر وزارت ورزش قرار نبود پرسپولیس را در آذرماه بفروشد ما خریدار باشگاه هستیم.

عابدینی:با لابی می‌خواهند سیاسی را مدیرعامل پرسپولیس کنند/ مثل یک کویتی که می‌خواست رئیس جمهور تعیین کند

امیر عابدینی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد دربی 79 گفت: نیمه اول بازی یک بازی معمولی و حتی پائین‌تر از سطح لیگ برتر بود اما در نیمه دوم امیر قلعه‌نویی به خاطر یک گل که از حریف پیش بود از پیله احتیاط خارج نشد اما حمید درخشان به خاطر اینکه تیمش عقب بود از لاک احتیاط خارج شد و در نتیجه حمید بازی را در دست گرفت. با فشاری که پرسپولیس وارد کرد شکنندگی استقلال دیده شد.

وی ادامه داد: باورم نمی‌شد که امیر قلعه‌نویی مدافعان چپ و راست خود را تغییر ندهد و با همان روش به بازی ادامه بدهد تا اینکه گل اول را خورد و بعد از گل دوم پرسپولیس هم استقلال بی‌محابا و خارج از سیستم تاکتیک مدرن فوتبال حمله کرد.

مدیرعامل سابق پرسپولیس تاکید کرد: قلعه‌نویی با همان روشی که همه می‌شناسند و مختص خودش بود دو دفاع خود را کنار آرش برهانی برد تا روی دروازه پرسپولیس خطر ایجاد کند اما دیگر فرصتی نبود. حتی پرسپولیس می‌توانست گل سوم را هم بزند. در هر حال حملات استقلال بدون طراحی و برنامه‌ریزی و با ارسال از جناح راست و سانترهای خسرو حیدری و ارسال‌های مستقیم به دنبال نتیجه گرفتن بود.

مدیرعامل سابق پرسپولیس با اشاره به خوشحالی خود از برد پرسپولیس گفت: به عنوان یک پرسپولیسی از برد در دربی خوشحالم اما ما تعریف درستی از فوتبال نداریم برای همین است که می‌بینید سپاهان به سادگی افت می‌کند، تراکتورسازی بازی را می‌بازد و بازی پرسپولیس و استقلال دلزدگی ایجاد کرده و به جای 100هزار تماشاگر به 60هزار نفر قناعت می‌کنیم. با این حال آنچه در دربی شیرین بود برتری جوانان پرسپولیس بر بازیکنان با تجربه استقلال بود.

عابدینی با اشاره به آمار پاس‌ها در دربی گفت:‌تعداد پاس‌ها در دربی از سطح استاندارد جهانی بسیار پائین‌تر بود و حتی نزدیک به سطح صفر بود. پرسپولیس گاهی پنج پاس متوالی می‌داد اما این آمار هشداری برای فوتبال ماست اینکه در فوتبال فقط بر روی ضربات کاشته کار می‌کنیم و طراحی برای حملات از خط دفاع با انجام کار تاکتیکی نداریم.

عابدینی در مورد اینکه حسین کلانی گفته است حمیدرضا سیاسی مدیرعامل باشگاه خواهد شد و جعفر کاشانی رئیس هیأت مدیره گفت:‌ اینکه کلانی این حرف را زده خوب است و اینکه کاشانی هم رئیس هیأت مدیره باشگاه شود خوب است اما مدیرعاملی سیاسی طراحی امیررضا خادم است. کاشانی و کلانی به هیأت مدیره می‌آیند زیرا مدت‌هاست با انیستیتو پرسپولیس با سیاسی در حال همکاری بودند سؤال من این است مگر وزارت ورزش اعلام نکرد در آذرماه باشگاه پرسپولیس را واگذار می‌کند پس این واگذاری چه شد؟

عابدینی تصریح کرد: اگر این حرف واگذاری هم از آن حرف‌هایی است که راست نگفته‌اید که هیچ اما اگر واقعاً قصد واگذاری پرسپولیس را دارید ما خریدار آن هستیم. پرسپولیس را به سازمان خصوصی‌سازی بدهید تا ما آن را بخریم یا اینکه نماینده دولت مشخص شود و ما هم وکیل خودمان را معرفی کنیم و پرسپولیس را بخریم یا آن را به مزایده بگذارید و آن را بخریم.

وی ادامه داد: متأسفانه شرایط به گونه‌ای شده است که در کشور آنهایی که پول دارند همه کاری می‌کنند اما آنهایی که اعتبار و حیثیت دارند نمی‌توانند از اعتبار خود دفاع کنند. چرا برخی افراد پولدار با لابی می‌خواهند عرصه را در دست بگیرند و افراد کاربلد و با آبرو به حاشیه رانده می‌شوند و در رأس کار نیستند. اگر افراد پولدار فقط می‌آیند تا پول خرج کنند باید در پس ذهن آنها چیست؟

عابدینی با اشاره به حضور یک خارجی در گذشته در صنعت کشور عنوان کرد: فردی به نام مهدی تاجر که کویتی بود به ایران آمد تا آلومینیوم المهدی را راه‌اندازی کند و این کار را هم کرد اما بعد از مدتی مشخص شد که این فرد می‌خواهد با پول خرج کردن حتی به سطحی برسد که در ایران رئیس‌جمهور هم انتخاب کند. اکنون هم نباید اینگونه باشد که برخی با لابی و نفوذ بگویند که در برخی شوراها نفوذ دارند و افرادی که قرار است رأی بدهند با او همراهند زیرا آنها را خریداری کرده است. 

عابدینی تصریح کرد: اگر پرسپولیس در دربی برنده شده نباید سوار بر موج این پیروزی شویم این برد به همت درخشان به دست آمد اما مدیرعاملی برخی می‌تواند برای پرسپولیس فاجعه باشد. من حاضرم 40 امضاء جمع کنم از تمام پیشکسوتان پرسپولیس از همایون بهزادی تا انصاری‌فرد و مجتبی محرمی و علی دایی و مهدوی‌کیا همه می‌آیند و امضاء می‌کنند که ما حاضرین پرسپولیس را بخریم اما اگر قرار نیست پرسپولیس واگذار شود چرا اعلام می‌کنند و معنی این تغییر و تحولات چیست؟


5261239
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار ورزشی

ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مسابقات دستجات آزاد اسکیت سرعت و انتخابی تیم ملی با معرفی نفرات برتر در بخش پسران به پایان رسید.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مهاجم سابق تیم فوتبال پرسپولیس گفت: بعضی از تیم‌های رده‌های پایین جدول خودشان را پیش باخته برابر سرخپوشان می‌بینند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» بازیکن سابق تیم فوتبال پرسپولیس گفت: تیم صنعت نفت آبادان بعد از دریافت گل اول متلاشی شد و نتوانست جبران کند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تیم‌های سری آ مزد عملکرد درخشان خود در فصل جاری مسابقات اروپایی را گرفتند و یک سهمیه برای لیگ قهرمانان اروپای سال آینده به این لیگ اضافه شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مسابقات هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتبال با انجام ۳ دیدار امروز پیگیری می‌شود.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تیم بایرلورکوزن رکورد شکست ناپذیری در فوتبال اروپا در قرن ۲۱ را جابجا کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تیم های رم، آتالانتا و لورکوزن به جمع 4 تیم برتر لیگ اروپا راه یافتند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تیم‌های فیورنتینا و استون ویلا موفق شدند به جمع ۴ تیم برتر مسابقات لیگ کنفرانس اروپا راه یابند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: مربی‌ای نیستم که باخت را گردن کسی بیندازم و خودم شکست برابر پرسپولیس را به گردن می‌گیرم.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس درباره آخرین وضعیت مصدومیتش توضیحاتی را بیان کرد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است