استانی 18:18 - 01 آبان 1393
به مناسبت هفته تربیت‌بدنی؛
نایب رئیس هیئت کوهنوردی آمل گفت: همایش بزرگ کوهنوردی و پاکسازی طبیعت صبح فردا جمعه در آمل برگزار می‌شود.

همایش کوهنوردی و پاکسازی طبیعت در آمل برگزار می‌شود

مهین خضرایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در آمل اظهار داشت: هیئت کوهنوردی و صعودهای ورزشی یکی از هیئت‌های فعال و پرتلاش اداره ورزش و جوانان شهرستان آمل محسوب می‌شود.

وی بیان داشت: این هیئت ورزشی از روزهای نخستین پیروزی انقلاب اسلامی فعالیت خود را آغاز کرده و هم‌اکنون توانسته صعودهای زیادی در داخل و خارج کشور را به نام کوهنوردان خود به ثبت برساند.

خضرایی با اعلام اینکه در بیشتر ایام سال صعودهای متعددی از سوی کوهنوردان به ارتفاعات و کوه‌های کشور داریم، اذعان داشت: همایش بزرگ کوهنوردی و پاکسازی طبیعت صبح فردا جمعه در آمل برگزار می‌شود.

وی با اعلام اینکه در این همایش از کوهنوردان و علاقه‌مندان به طبیعت دعوت شده است، گفت: در این همایش سعی داریم با توجه به مساعد بودن شرایط جوی و آب و هوایی حرکت خود را از پارک جنگلی میرزاکوچک‌خان آغاز کرده و تا منطقه جنگلی و ارتفاعات بلیران ادامه دهیم.

این مسئول با اعلام اینکه طی 6 ماه نخست امسال صعودهای زیادی داشتیم، متذکر شد: چندی قبل نیز همایش تجلیل از 30 کوهنورد آملی برگزار شده است و جلسات متعددی جهت ساماندهی و رسیدگی به کمپ‌های ارتفاعات قله دماوند و سالن تخصصی سنگ‌نوردی آمل داشتیم.

خضرایی با اعلام اینکه قله دماوند بام ایران در مازندران و شهرستان آمل واقع شده است، بیان داشت: وجود این قله در بخش لاریجان توانسته است توجه بسیاری از کوهنوردان داخلی و خارجی را به سوی خود جلب کرده و هر ساله میزبان تعداد بی‌شماری از کوهنوردان ایرانی و خارجی باشیم.


5023427
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» بارش باران که از دیروز در خراسان جنوبی آغاز شده، سبب بروز خسارت به برخی از شهرستانها شده است.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» بارش باران که از دیروز در خراسان جنوبی آغاز شده، سبب بروز خسارت به برخی از شهرستانها شده است.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است