استانی 21:28 - 08 فروردین 1394
دبیرکل جمعیت حامیان انقلاب اسلامی:
دبیرکل جمعیت حامیان انقلاب اسلامی گفت: افتتاح پروژه‌های بزرگ نفتی با حضور رئیس جمهور در شرایط تحریم می‌تواند نشانگر عدم تاثیر تحریم‌ها باشد.

افتتاح پروژه‌های نفتی نشانگر عدم تاثیر تحریم‌هاست

علی کیهانیان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در جنوب استان تهران اظهار داشت: به نظر می‌رسد کشورهای اروپایی تمایل دارند روند مذاکرات به سمت و سوی رضایت کلی آمریکا سوق داده شود.

وی گفت: از طرفی طرف‌های آمریکایی، با دست پس می‌زنند و با پا پیش می‌کشند.

دبیرکل جمعیت حامیان انقلاب اسلامی افزود: موضوع مذاکرات، تحت‌الشعاع مطالبات آمریکا و تحریم قرار گرفته است. حال آنکه تکلیف و موضع ما نسبت به آمریکا در منویات رهبر معظم انقلاب  و سیاست کلی نظام و مطالبات مردم غیور و بزرگ ایران در عدم ارتباط با آمریکا کاملاً واضح و مشخص است.

وی بیان داشت: اکنون که حقانیت ما در روند مذاکرات مبنی بر حضور و همکاری با مجامع بین‌المللی نمود یافته و از طرفی حرف‌ها و مواضع ایران در صلح‌آمیز بودن انرژی هسته‌ای به سمع و نظر افکار بین‌المللی رسیده است.

کیهانیان گفت: حال آنکه که طرف‌های مذاکره سعی دارند تا مذاکرات از روند پنج به یک، به روند یک به یک یعنی آمریکا و ایران سوق داده شود که این موضوع کمی مخاطره‌انگیز خواهد بود.

دبیرکل جمعیت حامیان انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: اما موضوع فعالیت هسته‌ای ایران در چار چوب پروتکل آژانس بین‌المللی مطرح است و بهتر است از موضوع انحراف نگردد که الحمدالله مسئولان مذاکره‌کننده با هوشیاری ابتکار عمل را در دست دارند.

کیهانیان اظهار داشت: ملت ایران همیشه بیدار و مراقب اوضاع کنونی تحت زعامت رهبر عزیز و هوشمندمان است و تحت تأثیر لبخند دشمن قرار نمی‌گیرد.

دبیرکل جمعیت حامیان انقلاب اسلامی در پایان تصریح کرد: افتتاح پروژه‌های بزرگ نفتی با حضور رئیس جمهور در شرایط تحریم نیز می‌تواند نشانگر عدم تاثیر حیاتی تحریم‌ها باشد.


6108001
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است