ورزشی 21:33 - 09 اسفند 1398
در پایان رقابت های روز نخست کاراته وان اتریش، بهمن عسگری در وزن ۷۵- کیلوگرم راهی فینال شد، علی اصغر آسیابری در همین وزن حذف شد و ۴ ملی پوش بانوان در بخش کومیته و کاتا نیز از دور رقابت ها کنار رفتند.

صعود عسگری به فینال کاراته وان اتریش/نمایش ضعیف بانوان با حذف ۴ ملی پوش

به گزارش ایسنا، در جریان رقابت های روز نخست سومین مرحله لیگ جهانی کاراته وان در سالزبورگ اتریش، که در راستای افزایش امتیاز رنکینگ برای کسب سهمیه المپیک برگزار می شود، بهمن عسگری چهره المپیکی کاراته ایران راهی فینال وزن ۷۵- کیلوگرم شد، علی اصغر آسیابری در همین وزن و ۴ بانوی کاراته کای ایران با نمایشی ضعیف حذف زودهنگامی از این رقابت ها داشتند.



در وزن ۵۰- کیلوگرم سارا بهمنیار در دور نخست برابر جما مورالس از اسپانیا را ۳ بر صفر شکست داد اما در دومین مبارزه مقابل الکساندر رچیا از فرانسه با نتیجه ۶ بر ۲ شکست خورد و با توجه به شکست این کاراته کای فرانسوی مقابل حریف ژاپنی، بهمنیار خیلی زود از دور مسابقات حذف شد.در این وزن نمایندگان ژاپن و اسپانیا راهی فینال شدند.

در وزن ۵۵- کیلوگرم، طراوت خاکسار پس از استراحت در دور نخست، برابر کاترین کامپبل از کانادا با نتیجه ۶ بر یک به پیروزی رسید. وی در دومین مبارزه نیز مقابل ویکتوریا سیمانیکوا از اسلواکی ۲ بر یک پیروز شد اما در سومین مبارزه مقابل جانا میسرچمنت از آلمان ۲ بر صفر شکست خورد و با توجه به راهیابی حریف آلمانی به فینال، خاکسار راهی مرحله شانس مجدد شد اما در این مرحله نیز مقابل یاسمین عطایا از مصر با نتیجه ۷ بر صفر شکست خورد و حذف شد.



در وزن ۷۵- کیلوگرم مردان، علی اصغر آسیابری در نخستین مبارزه مقابل سام پلومپن از بلژیک ۸ بر صفر به برتری رسید و در دومین مبارزه نیز حریف خود از لیتوانی را ۴ بر ۲ از پیش رو برداشت. آسیابری در مبارزه سوم مقابل استانیسلاو هورنه از اوکراین پس از تساوی ۶ بر ۶ با قانون سنشو شکست خورد و با توجه به فینالیست شدن حریفش راهی گروه بازنده ها شد اما در این مرحله پس از پیروزی مقابل حریف خود از قبرس در مبارزه بعدی مقابل لوییجی بوسا از ایتالیا ۵ بر صفر شکست خورد و حذف شد.



بهمن عسگری دیگر نماینده ایران در این وزن که پیش از حضور در این رقابت ها موفق به کسب سهمیه المپیک شده است، در مبارزه نخست مقابل یاهیرو از استرالیا یک بر صفر پیروز شد‌ و در دومین مبارزه نیز پس از نتیجه صفر بر صفر مقابل حریف فنلاندی، در هانتی پیروز شد.

عسگری در سومین مبارزه خود نیز برابر جو کلاوای از انگلیس با نتیجه یک بر صفر پیروز شد. عسگری در نیمه نهایی نیز مقابل ارمان التیمور از ترکیه پس از تساوی ۴ بر ۴ با قانون سنشو به برتری رسید و راهی فینال شد.

عسگری و استانیسلاو هورنه اوکراینی یکشنبه برای کسب مدال طلا به مصاف هم می روند.

عسگری پیش از این از ابتدای سال ۲۰۲۰ در رقابت های لیگ جهانی شیلی و پاریس موفق به کسب مدال طلا شد و در رقابت های دوبی نیز به مدال برنز رسید.



در کاتای انفرادی نیز فاطمه صادقی و نگین باقری با نمایشی ضعیف از دور رقابت ها حذف شدند.

انتهای پیام


10418144
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار ورزشی

ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس فدراسیون فوتبال گفت: لیگ ما تقریبا پیر است و باید به جوانگرایی آن فکر کرد. این آفتی است که وجود دارد و در تیم ملی جوانگرایی محسوسی انجام شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» آویسپا با ۲ گلی که شهاب زاهدی به ثمر رساند مقابل جوبیلو ایواتا به تساوی ۲ بر ۲ رسید.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» ریکاردو آلوز بازیکن پرتغالی تراکتور تبریز با انتشار مطلبی در صفحه شخصی اش از کاپیتان این تیم حمایت کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» هیأت مدیره باشگاه تراکتور در واکنش به اتفاقات شب گذشته فرودگاه تبریز و همچنین بررسی برنامه گزینه‌های سرمربی‌گری این تیم بیانیه‌ای صادر کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» دو قایقران ملی پوش کشورمان به فینال آب‌های آرام مسابقات قهرمانی آسیا صعود کردند. 
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» معاون تعالی دفتر طب ایرانی و مکمل وزارت بهداشت با اشاره به شعار اولین روز از هفته سلامت که «سلامت خانواده، حق و مسئولیت همگانی» نامگذاری شده است، به بررسی نگاه طب ایرانی به سلامت خانواده پرداخت.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» دروازه‌بان تیم فوتبال استقلال تهران احتمال دارد به دلیل محرومیت نتواند در دیدار هفته آینده تیمش به میدان برود.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» دروازه بان تیم فوتبال استقلال تهران احتمال دارد به دلیل محرومیت نتواند در دیدار هفته آینده تیمش به میدان برود.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» با شکست جردن باروز مقابل جیسون نولف، قهرمان المپیک و جهان حضور در المپیک پاریس را از دست داد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مهدی پور این هفته پس از برطرف شدن ورم پایش، زانوی خود را به تیغ جراحان خواهد سپرد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است