استانی 16:18 - 06 آذر 1393
فرماندار بابل:
فرماندار بابل گفت: دستگاه‌های اجرایی بابل نظارت بیشتری بر روند پروژه‌های عمرانی داشته باشند.

دستگاه‌های اجرایی بابل نظارت بیشتری بر روند پروژه‌ها داشته باشند

به‌گزارش خبرگزاری فارس از بابل، رجب ملایی بعد از ظهر امروز در جلسه کمیته برنامه‌ریزی شهرستان بابل، اظهار داشت: با اجرا پروژه‌های بی‌کیفیت و غیراستاندارد مخالف هستیم و از دستگاه‌های اجرایی تقاضا داریم در صورت عدم رعایت این اصل مهم، از اجرا پروژه خودداری کنند تا هم فرصت اجرا پروژه‌ها به دستگاه‌های موفق داده شود و هم اعتبار کشور به هدر نرود.

وی افزود: در بعضی مواقع پروژه‌هایی داشتیم که تنها بعد از گذشت چند هفته بعد افتتاح شاهد از بین رفتن تسهیلات آن بودیم که ناشی از اجرا غیرمسئولانه آن است.

فرماندار بابل تصریح کرد: تا زمانی که مدیران برای کشور و نظام دل نسوزانند ما شاهد اجرا چنین پروژه‌های ناقصی خواهیم بود.

ملایی اذعان داشت: دستگاه‌های اجرایی موظف به ارائه گزارشی از پیشرفت فیزیکی، نیاز ریالی و موانع موجود در مسیر اجرا پروژه به فرمانداری بوده تا نظارت دقیقی در روند اجرا آن صورت گیرد.

این مسئول با اشاره به اینکه سهم برخورداری شهرستان بابل از اعتبارات تملک استانی 13/6 است، خاطرنشان کرد: 39 میلیارد و 700 میلیون تومان برای آبرسانی شهرهای گروه الف اختصاص یافت، این امر نشان می‌دهد اگر بتوانیم پروژه‌های کلانی برای شهرستان تعریف کنیم و در تعامل بیشتر با مدیران استانی باشیم، اعتبارات بهتری از کشور جذب خواهیم کرد.

وی با اعلام اینکه بر اساس دستورالعمل اجرایی ابلاغ شده، در سال 94 پروژه‌هایی که 80 درصد پیشرفت فیزیکی دارند از اعتبارات متمرکز بهره‌مند خواهند شد، گفت: دستگاه‌های اجرایی نظارت بیشتری بر روند پروژه‌های عمرانی داشته باشند.


5284739
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است