استانی 18:39 - 02 مهر 1396
رئیس ستاد امر به معروف ونهی از منکر استان همدان:
همدان -رئیس ستاد امر به معروف ونهی از منکر استان همدان گفت: امر به معروف و نهی از منکر با بخشنامه محقق نمی‌شود.

امر به معروف و نهی از منکر با بخشنامه محقق نمی‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، آیت‌الله غیاث‌الدین طه‌محمدی ظهر یکشنبه در گردهمایی مشترک روسا و اعضای ستادهای صیانت از حقوق شهروندی و شورای امر به معروف همدان بابیان اینکه امر به معروف و نهی از منکر بزرگترین فریضه دینی است که باید مورد توجه ویژه قرار گیرد، گفت: امر به معروف و نهی از منکر در چارچوب دین به اندازه‌ای مهم است که اگر در اجرای آن برعکس عمل نکرده‌ باشیم، هنر کرده‌ایم.

وی با بیان اینکه آنطور که باید به حوزه امر به معروف و نهی از منکر توجه نمی شود، گفت: اگر امر به معروف و نهی از منکر زنده باشد تمام واجبات زنده خواهد ماند.

آیت الله محمدی با تاکید براینکه هر شخصی قادر به اجرای امر به معروف و نهی از منکر در جامعه نیست، گفت: باید برای اجرای این فریضه در جامعه افراد را گزینش کرده و آنها را آموزش داد.

امام جمعه همدان بابیان اینکه امر به معروف و نهی از منکر هزاران بعد دارد و هر کسی نمی‌تواند این وظیفه را به درستی انجام دهد، گفت: نوع رفتار و برخورد افراد در اجرای امر به معروف و نهی از منکر بسیار موثر است.

امر به معروف و نهی از منکر نیازمند یک مدرسه است تا آمران متخصص در این مدرسه تربیت شوند رئیس ستاد امر به معروف ونهی از منکر استان همدان با بیان اینکه هر کار و عملی ساز و کار خود را دارد، افزود: امر به معروف و نهی از منکر نیازمند یک مدرسه است تا آمران متخصص در این مدرسه تربیت شوند.

وی با اشاره به اینکه تا شخصی دغدغه امر به معروف و نهی از منکر نداشته باشد در این حوزه موثر نخواهد بود، گفت: باید آموزش های لازم برای اجرای امر به معروف و نهی از منکر ارائه شود.

آیت الله محمدی با تاکید براینکه اجرای بخشنامه‌ای امر به معروف و نهی از منکر موفق نخواهد بود، تاکید کرد: باید به مقوله امر به معروف توجه داشت.

فرمانده سپاه‌انصارالحسین(ع) استان همدان نیز با بیان اینکه اولین قدم در اجرای امر به معروف و نهی از منکر در جامعه جوشش درونی است، گفت: اگر در جامعه به راحتی از منکر بگذریم آسیب‌ها روز به روز افزایش خواهند یافت.

سردار مظاهر مجیدی باتاکید براینکه باید باور کنیم اتاق جنگ دشمن فعال بوده و به دنبال نابودی کشور و انقلاب اسلامی است، افزود: ابزاری که جوانان را از راه راست دور می‌کند روز به روز بیشتر وارد کشور می‌شود که این نشان دهنده گستردگی جنگ نرم دشمن است.

وی با اشاره به اینکه امروز ابزار جنگ دشمن توپ و تانک نیست بلکه در فضای مجازی با بمباران گسترده وارد کار شده است، گفت: اقامه نماز پایه‌ امر به معروف و نهی از منکر در جامعه است و باید نمازهای جماعت‌ و نمازهای جمعه‌ را تقویت کرد.

فرمانده سپاه‌انصارالحسین(ع) استان همدان تاکید کرد: نباید نگاه حزبی به امر به معروف و نهی از منکر داشت بلکه باید برای ترویج آن تلاش همگانی صورت گیرد.


9435676
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است