اجتماعی 14:10 - 06 آذر 1394
فرمانده مرزبانی ناجا با تاکید بر اینکه تاکنون هیچ زائری بدون روادید از مرز خارج نشده است، گفت: تعداد اندکی از هموطنان که ویزا تهیه نکرده بودند، در مبادی مرزی توسط عوامل مرزبانی وهمکاران انتظامی از خروجشان جلوگیری بعمل آمد.

فرمانده مرزبانی: هیچ زائری بدون روادید از مرز خارج نشده است

به گزارش سرویس انتظامی ایسنا، سردار قاسم رضایی بااشاره به وظایف و تمهیدات فرماندهی مرزبانی در مراسم اربعین امسال، گفت: مرزبانی در راستای شرح وظایف و ماموریت‌های محوله در کنترل و برقراری نظم و امنیت در مرزهای کشور در خصوص آمادگی و ایجاد تسهیلات خدمات دهی به عاشقان اباعبدالله الحسین(ع) که در کنگره عظیم اربعین شرکت کرده‌اند از مدت‌ها قبل با برگزاری نشست‌های مشترک مرزی با مرزبانان عراق نسبت به رفع مشکلات و تسهیل هرچه بهتر خروج هموطنان برنامه ریزی واقداماتی را انجام داده است.

وی افزود: تاکنون در جهت تسهیل و ارائه خدمات بهتر به زائران عتبات دو مرحله به طور مشترک در صدر هیئتی با مرزبان کشور عراق از مجموعه های زیر بنایی وتاسیسات مرزی در مبادی سه گانه،درآن کشور بازدید گردیده که در همان محل‌ها نسبت به رفع مشکلات وایجاد تسهیلات به عاشقان سالار شهیدان (ع) بحث وگفتگو و تصمیم گیری شده است.

فرمانده مرزبانی ناجا با اشاره به حضور شبانه روزی ماموران مرزبانی در کنار همکاران انتظامی در ارائه خدمات به زائران در سه مبادی مرزشلمچه،چزابه و مهران و با تاکید مجدد به هموطنان در همراه داشتن ویزا در حین خروج از کشور، افزود: الحمدالله با اقدامات و اطلاع رسانی گسترده و خوب رسانه ها، تمامی زائرانی که تاکنون به گذرهای مرزی مراجعه داشتند، همراه با ویزا بودند وتعداد اندکی که ویزا تهیه نکرده بودند از خروج انها توسط مرزبانی وهمکاران انتظامی جلوگیری بعمل آمد.

رضایی با اعلام خروج بیش 130هزار زائر در روز پنجشنبه پنجم آذر ماه از مرز مهران وبیش از 80 هزار نفر از دو مبادی مرزی شلمچه و چزابه، گفت: با نزدیک شدن به اربعین و ازدحام زائران در مرز،جهت رفاه حال عموم ونظم بخشی به تردد ازمبادی خروجی، با احداث سازه‌های فلزی نسبت به صف بندی جداگانه آقایان وبانوان اقدام شده است و طی درخواستی از مرزبان مقابل نیز در آنسوی مرز هم مدخل‌های صفوف بندی احداث شده است.

این مقام ارشد ناجا از برنامه های این فرماندهی در ایام برگشت زائران به سمت کشور خبرداد وعنوان داشت: این فرماندهی با تدوین دو طرح خروج و طرح برگشت زوار به کشور، تمامی برنامه های خدمات دهی وماموریتی خودرا درایام اربعین به اجرا می گذارد .

براساس گزارش سایت پلیس، فرمانده مرزبانی ناجا تصریح کرد:مرزبانی در راستای اجرای طرح برگشت زواربه سمت کشور بنابه وظیفه قانونی با ایجاد گیت‌های نظارت در سه مرز رسمی، از هموطنان بازرسی بعمل می آورد و توصیه اکید می‌شود که هموطنان از همراه داشتن اقلام ممنوعه در حین خروج و ورود جدا خوداری کنند.

انتهای پیام


7435051
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار اجتماعی

اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» دبیر شورای ترافیک استان تهران گفت: از ابتدای شروع فعالیت ستاد خدمات سفر تا ۷ فروردین ماه ۳ میلیون و ۲۷۷ هزار و ۴۰۴ حجم تخلفات ناشی از سرعت غیرمجاز در استان ثبت شده است.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» جمعیت هلال احمر با صدور اطلاعیه‌ای از سوی ستاد نوروزی، جزئیات خدمات‌رسانی در این روز‌ها و عملیات‌های امدادی این نهاد را تشریح و استان‌هایی را که بیشترین و شدیدترین تصادفات نوروزی را داشتند، معرفی کرد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» سرهنگ سیدرضا جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان ری از اجرای طرح امنیت محله محور پلیس و پاک سازی نقاط جرم خیز، خبر داد و گفت: ۹۰ معتاد متجاهر جمع آوری شدند. 
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا گفت: قاچاق کالا ضربات جبران ناپذیری بر اقتصاد کشور وارد می‌کند.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا با تاکید بر اینکه قاچاق کالا ضربات جبران ناپذیری بر اقتصاد کشور وارد می‌کند، افزود: امنیت و احساس امنیت قاچاقچیان کالا را سلب می‌کنیم.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری یکی از اتباع کشور‌های همسایه به همراه دو مالخر خبر داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» سرکلانتر چهارم پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری سارق انباری منازل مسکونی در شمال شرق تهران خبر داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رییس پلیس فتای تهران از هموطنان خواست در ایام نوروز هنگام خرید از فروشندگان سیار نکات ایمنی را در استفاده از کارت‌های بانکی رعایت کنند.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» معاون امداد و نجات هلال احمر استان تهران از نجات خانم ۳۵ ساله که در ارتفاعات دربند دچار ضعف و بیحالی و افت فشارخون شده بود، خبر داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رییس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور گفت: از ابتدای طرح نوروزی ۴۶۹ میلیون تردد در جاده‌های کشور ثبت شده است.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است