بین‌الملل 21:40 - 09 مهر 1395
رئیس جمهور ترکیه و ولیعهد عربستان طی دیداری در آنکارا بر لزوم افزایش همکاری‌ها در زمینه‌های مختلف از جمله امنیتی تاکید کردند.

رئیس جمهور ترکیه و ولیعهد عربستان بر لزوم گسترش همکاری‌ها تاکید کردند

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، «رجب طیب اردوغان» رئیس جمهور ترکیه در دیدار «محمد بن نایف» ولیعهد عربستان در آنکارا بر لزوم افزایش همکاری‌های دوجانبه در مسائل امنیتی تاکید کردند.

بن نایف در این دیدار با ابراز خشنودی از موفقیت دولت ترکیه در سرکوب کودتای 15 جولای، اعلام کرد که عربستان در کنار کشور دوست و برادر خواهد ایستاد.

ولیعهد عربستان همچنین خواستار تقویت روابط استراتژیک سیاسی و نظامی دو جانبه شده و بر لزوم حفظ امنیت و ثبات در ترکیه تاکید کرد.

اردوغان نیز در این دیدار گفت تقویت روابط ترکیه و آل‌سعود می‌تواند فرصت‌های بسیاری را در زمینه‌های مختلف همکاری ایجاد کند.

پیش از این نیز بن نایف با «بینالی ایلدیریم» نخست وزیر ترکیه دیدار کرده ضمن تاکید بر روابط دوستانه میان دو کشور، بیان شد که اقدامات لازم برای افزایش همکاری‌ها در جهت منافع طرفین در حال انجام شدن است.


8195780
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار بین‌الملل

بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» روسیه قطعنامه پیشنهادی آمریکا و ژاپن درباره عدم استقرار سلاح‌های هسته‌ای در فضا را در نشست شورای امنیت سازمان ملل وتو کرد.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» شبکه الجزیره قطر بامداد پنجشنبه از حملات هوایی شدید رژیم صهیونیستی به مناطق جنوبی لبنان خبر داد.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» مشاور امنیت ملی کاخ سفید، ارسال موشک‌های دوربرد موسوم به (ATACMS) به اوکراین را تایید کرد.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» بهای طلای سیاه در معاملات امروز بازار انرژی کاهش یافت.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» نیرو‌های مسلح یمن چهارشنبه شب حمله اخیر خود به ناوشکن و کشتی‌های آمریکایی و اسرائیلی در خلیج عدن و اقیانوس هند را تشریح کرد.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» نیرو‌های مسلح یمن چهارشنبه شب حمله اخیر خود به ناوشکن و کشتی‌های آمریکایی و اسرائیلی در خلیج عدن و اقیانوس هند را تشریح کرد.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» سازمان عفو بین‌الملل خواستار انجام تحقیقات مستقل بین‌المللی درباره گور‌های دسته جمعی در غزه شد.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» پلیس مالزی از دستگیری فردی با تابعیت دوگانه فرانسوی ـ اسرائیلی خبر داد که قصد داشت دفتر حماس در مالزی را مورد حمله تروریستی قرار دهد.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» مقاومت اسلامی لبنان اعلام کرد پاسخ محکم ایران به رژیم صهیونیستی، امت اسلام را بیدار کرد و نشان داد رژیم صهیونیستی بسیار ضعیف است.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» رئیس جمهوری مصر، امروز (چهارشنبه) درباره عواقب هر گونه عملیات نظامی رژیم صهیونیستی در رفح واقع در جنوب نوار غزه هشدار داد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است