اقتصادی 13:40 - 13 خرداد 1394
معاون مسافری راه‌آهن از اختصاص قطارهای فوق‌العاده در مسیر تهران - قم و بالعکس همزمان با ایام ارتحال امام خمینی(ره) در تاریخ‌های ۱۴ و ۱۵ خرداد ماه سال جاری خبر داد.

اختصاص قطار فوق العاده به مسیر تهران-قم

، محمد راشدی اظهار داشت: همزمان با ایام بزرگداشت رحلت رهبر کبیر انقلاب امام خمینی (ره) و به منظور رفاه حال سوگواران و زائران آن امام بزرگوار در روزهای ۱۴ و ۱۵ خرداد ماه سال جاری تعدادی قطار فوق العاده به برنامه حرکت قطارهای مسیر تهران - قم و تهران – جمکران و بالعکس افزوده شده است.



وی افزود: در راستای برنامه تدوین شده پیش‌بینی لازم برای زمان برگشت قطارها‌ی یاد شده انجام شده که متقاضیان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به پایگاه اینتر‌نتی راه‌آهن مراجعه و یا از طریق سامانه صدای مسافر به شمار تماس ۵۱۴۹ اطلاعات کامل‌تر را دریافت کنند.



راشدی اضافه کرد: براساس برنامه‌ریزی صورت گرفته برای رفاه حال شرکت کنندگان از سایر استان‌ها مانند هرمزگان، خوزستان و از این قبیل قطار اختصاص یافت. ‌بر اساس برنامه زمان‌بندی صورت گرفته زمان حرکت قطارهای تهران – قم در تاریخ ۱۴ خرداد ساعات ۷:۳۰، ۱۴:۴۵ ‌و ۱۸و زمان بازگشت آن به ترتیب ۵:۲۰، ۶:۲۰ و ۱۷:۴۰ همان روز خواهد بود.



همچنین زمان حرکت قطار در مسیر تهران – قم در تاریخ ۱۵ خرداد به ترتیب ۶:۱۰، ۷:۳۰، ۱۴:۴۵ و ۱۸ و زمان بازگشت آنها ۹ صبح، ۱۴:۴۵ و ۱۷:۴۰ خواهد بود./مهر/110

 


6497027
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار اقتصادی

اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» رضایی گفت: تمامی واحد‌های مسکن مهر با دستور وزیر راه وشهرسازی با امکانات کامل تحویل داده می‌شود و هیچ واحدی بدون تجهیزات به بهره‌برداری نمی‌رسد.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» سخنگوی مرکز مبادله گفت: فردا ۲ اردیبهشت نوزدهمین جلسه حراج حضوری شمش طلا در مرکز مبادله مطابق روال همیشه برگزار می‌شود.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» امروز هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید در بازار آزاد تهران ۴۴ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان معامله می‌شود.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» بر اساس آمار منتشر شده از سوی بانک مرکزی، نرخ بهره بین بانکی در هفته منتهی به چهارشنبه ۲۹ فروردین به ۲۳.۵۲ درصد رسید.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» در ابتدای معاملات امروز اول اردیبهشت، شاخص کل بورس ۳۴ هزار و ۱۸ واحد افزایش یافت.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» کارشناس سیاست گذاری مسکن گفت: با راه‌اندازی سامانه خودنویس شاهد کاهش حق الزحمه های نجومی از سوی مشاوران املاک کشور بودیم.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» مدیر نظارت بر بورس‌ها از بازگشت دامنه نوسان بازار سرمایه به روال عادی خود خبر داد.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» تحلیلگر بازار سرمایه گفت: شاخص کل بورس هم اکنون به محدوده ۲.۱۷۰.۰۰۰ رسیده و انتظار داریم از همین محدوده حمایت شده و روند صعودی جدیدی را آغاز کند.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: اختصاص تسهیلات ساخت ۵۵۰ میلیون تومانی زمینه را برای افزایش بیشتر متقاضیان مسکن افزایش می دهد
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» تسلا در پی بروز نقصی از پدال گاز خودرو‌های سایبرتراک که خطر تصادف را افزایش می‌دهد، بیش از ۳ هزار خودرو از این مدل را فراخوان می‌کند.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است