استانی 14:08 - 29 فروردین 1400
معاون درمان علوم پزشکی اهواز خبر داد
ایسنا/خوزستان معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز با اشاره به اشغال صددرصدی تخت‌های ICU اختصاص داده شده به بیماران مبتلا به کرونا، گفت: ۸۲ بیمار اینتوبه بدحال در بیمارستان‌های خوزستان بستری هستند.

اشغال صددرصدی تخت‌های ICU کرونا در خوزستان

دکتر فرهاد سلطانی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: در یک هفته اخیر میزان مراجعات به بیمارستان‌های اهواز تقریبا ثابت بوده است اما همچنان بار مراجعه بالا است.

وی افزود: تقریبا ظرفیت همه تخت‌های ICU اختصاص داده شده به بیماران مبتلا به کرونا تکمیل و ۸۰ درصد تخت‌های عادی در نظر گرفته شده برای این بیماران نیز اشغال است.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز تصریح کرد: در حال حاضر ۲ هزار بیمار در بیمارستان‌های خوزستان بستری هستند که یک هزار و ۵۷۰ بیمار در بخش‌های عادی و حدود ۴۳۰ بیمار در بخش‌های مرقبت ویژه تحت نظر هستند.

سلطانی گفت: حدود ۸۲ بیمار از بیمارانی که در بخش‌های مراقبت ویژه بستری هستند، اینتوبه شده‌اند و بدحال هستند.

انتهای پیام


11030576
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» سرپرست معاونت طرح‌های اشتغالزایی اشتغال محور بنیاد برکت گفت: ۵ طرح اشتغالزایی خرد از جمله نانوایی تمام اتوماتیک، کارواش و قالیشویی، نیروگاه خورشیدی متمرکز و.. با ظرفیت ایجاد اشتغال برای ۵۸ نفر در شهرستان کاشان به بهره برداری رسید.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ سه شنبه ۲۸ فروردین را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است