استانی 00:15 - 03 آذر 1393
رئیس آموزش و پرورش شهرستان جم خبر داد
رئیس آموزش و پرورش شهرستان جم از برگزاری اجلاس سراسری آموزش و پرورش با حضور معاون وزیر آموزش و پرورش در جم خبر داد.

برگزاری اجلاس سراسری آموزش و پرورش با حضور معاون وزیر در جم

به گزارش خبرگزاری فارس از جم، سید علیرضا سجادی‌زاده یکشنبه‌شب در نشست مسئولان جم اظهار داشت: آموزش و پرورش شهرستان جم در مسیر رشد و تعالی قرار دارد و روز به روز شاهد موفقیت بیشتر این نهاد هستیم.

وی افزود: برای افزایش سطح کیفی فعالیت‌های آموزش و پرورش از هیچ تلاشی فروگذار نمی‌کنیم و از تمام ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های موجود بهره می‌بریم.

رئیس آموزش و پرورش شهرستان جم از برگزاری اجلاس سراسری آموزش و پرورش با حضور معاون وزیر آموزش و پرورش در جم خبر داد و خاطرنشان کرد: این اجلاس با حضور دکتر زرافشان معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش، دکتر عمادی معاون وزیر و رئیس مرکز سنجش وزارت متبوع، حصیری مدیر کل آموزش و پرورش استان بوشهر، معاونین، مدیران و رؤسای آموزش و پرورش شهرستان‌ها و مناطق 17 گانه استان بوشهر برگزار می‌شود.

سجادی‌زاده تصریح کرد: در این اجلاس دو روزه که چهارم و پنجم آذرماه برگزار می‌شود، شرکت کنندگان با حضور در مدارس از روند فعالیت‌های آموزشی و پرورشی بازدید خواهند داشت.

وی از حضور مولفان کتب درسی آموزش و پرورش در شهرستان جم خبر داد و گفت: مدیریت آموزش و پرورش شهرستان جم با همکاری واحد آموزش مجتمع گاز پارس جنوبی در راستای کیفیت بخشی به آموزش و لزوم تعامل نزدیک با مولفین کتب درسی، نخستین کارگاه تخصصی با شرکت دبیران و سرگروه‌های آموزشی دوره متوسطه اول را برگزار کرد.

رئیس آموزش و پرورش شهرستان جم، هدف از برگزاری این کارگاه آموزشی را ارتقاء سطح دانش و اطلاعات تخصصی و بنیه علمی همکاران در رشته‌های مختلف کتب درسی عنوان کرد.

سجادی‌زاده بیان کرد: در نخستین کارگاه آموزشی که با حضور مولفین کتب درسی در مرکز آموزش فرهنگیان شهرستان جم برگزار شد، پنج نفر از مولفین کتاب‌های متوسطه اول در جمع دبیران شهرستان‌های دشتی، دیر، کنگان، عسلویه و جم حضور یافتند.

وی افزود: مولفین ضمن تبیین اهداف تغییرات به عمل آمده در کتب مذکور به بررسی فصول مختلف این کتاب‌ها پرداختند و اطلاعات تخصصی در راستای بهبود کیفیت فرآیند یاددهی و یادگیری را در اختیار همکاران گذاشتند.


5254036
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» بارش باران که از دیروز در خراسان جنوبی آغاز شده، سبب بروز خسارت به برخی از شهرستانها شده است.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» بارش باران که از دیروز در خراسان جنوبی آغاز شده، سبب بروز خسارت به برخی از شهرستانها شده است.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است