اجتماعی 11:20 - 06 فروردین 1396
طی 3 روز صورت گرفت؛
معاون عملیات امداد و نجات گزارش عملیات سیل و آبگرفتگی، برف و طوفان را تشریح کرد.

امداد رسانی به بیش از ۴ هزارنفر گرفتار در برف

به گزارش خبرگزاری مهر، شاهین فتحی معاون عملیات امداد و نجات هلال احمر، با اشاره به عملیات سیل و آبگرفتگی از ٣ الی ٥ فروردین ماه اظهار داشت: در این مدت در ۱۵ استان (ایلام، بوشهر، تهران ، خراسان جنوبی و رضوی، خوزستان، سیستان و بلوچستان، فارس، قزوین، کرمان، کرمانشاه، کهگیلویه و بویراحمد، لرستان، هرمزگان و یزد)  امداد رسانی صورت گرفته است که مناطق امدادرسانی شده شامل ٦٩شهر، روستا و مناطق عشایر نشین هستند.٤٣٨٨نفر خدمات امدادی دریافت کردند.

معاون عملیات امداد و نجات  با اشاره به اسکان اضطراری٣١٢١نفر و رهاسازی ۲۱ خودرو از مسیر سیلاب بیان داشت: ۹۸ تیم در این عملیات شرکت داشتند که با مشارکت ۴۲۳ نفر انجام شده است.

فتحی ادامه داد: تخلیه آب از٣٥واحد مسکونی صورت گرفت و  ٥٥دستگاه  چادر ،  ۷۹۰ تخته پتو، ١٩٠تخته موکت،٤٥٠کیلوگرم نایلون و١٥٠ست شستشو١٥٠٠قوطی کنسرو،٩٥٠قرص نان،۴۸۰ کیلوگرم برنج و ۹۴ کیلوگرم حبوبات در بین مردم توزیع شد.

گفتنی است عملیات امداد رسانی در برف و کولاک از٣الی٥فروردین ماه به شرح زیر اعلام شده است: در ١١استان(آذربایجان شرقی،اردبیل،اصفهان،چهارمحال و بختیاری،خوزستان،زنجان،سمنان،قزوین،گیلان،لرستان و مازندران)  امداد رسانی صورت گرفت. ٤٧٢٢نفر از خدمات امدادی بهره بردند. اسکان اضطراری برای ٢٢٢نفر انجام شد و ۳ نفر خدمات سرپایی شدند. همچنین رهاسازی  ۵۱۲ خودرو از برف،با مشارکت  ٤٢تیم ۱۲۸ نفره انجام شد.

در  روز گذشته و در استان های بوشهر۴ شهر(بوشهر،دیلم،گناوه و دشتستان) امداد رسانی در شرایط جوی طوفان انجام شد.امدادرسانی واسکان اضطراری برای ١١٩١٢نفر صورت گرفت و این عملیات با مشارکت ۱۸ تیم ۱۰۴ نفره انجام شد که ۲۰۰ تخته پتو در بین مردم توزیع شد


8949708
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار اجتماعی

اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رییس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ گفت: معابر و بزرگراه‌های پایتخت همچنان خلوت است.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» حجت‌الاسلام موحدی گفت: با اصلاح قانون انتخابات شاهد اتفاقات خوبی بودیم. همچنین با توجه به قانون شفافیت مالی تا حدودی از اسراف و تبذیر جلوگیری شد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» معاون خدمات شهری و محیط زیست شهری منطقه یک گفت: تونل نوری در پیاده راه باغ فردوس به عنوان یکی از نقاط پر تردد گردشگری منطقه یک با هدف زیباسازی محیطی و بصری، اجرا و نصب شد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس سازمان بازرسی کل کشور گفت: دستگاه قضائی مقابل زمین خواری ۳۰۰۰ میلیارد تومانی در گیلان ایستاد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» جانشین رییس پلیس راه راهور فراجا از جان باختن ۵۸۵ نفر در سفر‌های نوروزی خبر داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رییس کل دادگستری استان تهران بر ضرورت هم‌افزایی تمامی قوا و دستگاه‌ها در جهت تحقق راهبرد «جهش تولید با مشارکت مردم» تاکید کرد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران از افتتاح خانه روزنامه‌نگاران در سال جدید خبر داد و گفت: این خانه در محل خانه نراقی واقع در چهار راه طالقانی خواهد بود.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» جشنواره بزرگ
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» شهردار تهران گفت: در ماه‌های اولیه سال جاری برنامه‌ریزی جدی صورت گرفته است که پدیده زباله‌گردی و کودکان کار ساماندهی شود.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» استاندار تهران گفت: اقدامات داوطلبانه هلال احمر جهاد خاموش است.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است