استانی 00:15 - 29 مهر 1393
مرحله یک هشتم جام حذفی فوتبال
تیم صنعت ساری در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال کشور میزبان پیکان تهران است.

صنعت ساری میزبان پیکان تهران است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، تیم صنعت ساری در مرحله یک هشتم نهایی جانم حذفی فوتبال کشور میزبان پیکان قزوین است.

مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال کشور که با حضور غلامرضا بهروان رئیس کمیته مسابقات و نماینده 16 باشگاه در سالن اجتماعات فدراسیون فوتبال برگزار شد، پس از انجام مراسم قرعه‌کشی صنعت ساری میزبان پیکان تهران شد.

بازی دو تیم صنعت ساری و پیکان تهران قرار است چهارم آبان ماه به میزبانی ساری در ورزشگاه 15 هزار نفری شهدای ساری برگزار شود.

تیم برنده این بازی به مرحله یک چهارم نهایی و بازنده نیز از گردونه مسابقات کنار می‌رود.

با توجه به اتفاقات و جنجال بازی مرحله یک شانزدهم این مسابقات بین صنعت ساری و ملوان بندرانزلی که در ورزشگاه شهدای ساری رخ داد کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال در حال پیگیری پرونده این بازی است تا رای خود را در قبال حضور و یا عدم حضور تماشاگران ساروی در این بازی اعلام کند.

با توجه به اتفاقات پیش آمده بازی صنعت ساری و ملوان بندرانزلی احتمال حضور تماشاگران در این بازی بعید است و شاید این بازی بدون حضور تماشاگران ساروی برگزار شود.

در دیگر بازی‌های مرحله یک هشتم جام حذفی فوتبال کشور طی روزهای چهارم و پنجم آبان ماه پرسپولیس تهران با راه‌آهن تهران، استقلال تهران با پارسه، گسترش فولاد تبریز با پدیده مشهد، نفت تهران با شهرداری اردبیل، سایپا البرز با تراکتورسازی تبریز، استقلال خوزستان با ذوب‌آهن اصفهان و نفت مسجد سلیمان با گل گهر سیرجان به مصاف هم می‌روند.


4997794
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است