استانی 12:47 - 08 اسفند 1395
فرماندار اراک تاکید کرد؛
اراک- فرماندار اراک گفت: دستگاه ها و سازمان های مسئول در ایام پایانی سال که شهروندان مشغول خرید اقلام مورد نیاز خود برای ایام نوروز هستند، بر اصناف مرتبط نظارت کامل و جدی داشته باشند.

ضرورت نظارت جدی دستگاه های مسئول بر اصناف در روزهای پایانی سال

به گزارش خبرنگار مهر، حسین بختیاری صبح یکشنبه در جلسه ستاد صیانت از حریم امنیت عمومی و حقوق شهروندی شهرستان اراک، با تاکید بر نظارت و کنترل بیشتر دستگاه های مسئول بر اصناف در روزهای پایانی سال و ایام نوروز، اظهار داشت: دستگاه های نظارتی وظیفه دارند نظارت و کنترل کامل بر اصناف داشته باشند به نوعی که در جامعه محسوس باشد تا مردم بتواند به راحتی و بدون دغدغه اقلام مورد نیاز خود را خریداری کنند.

فرماندار اراک با انتقاد از نحوه برخورد نامناسب کسبه میوه فروش منطقه خیابان امام خمینی(ره) از ابتدای بازار تا خیابان قائم مقام با مشتریان و عرضه میوه های نامرغوب بیان کرد: این روش غلط بین میوه فروشان این منطقه باید برچیده و رضایت مشتریان از اقلام خریداری شده حاصل شود.

بختیاری ادامه داد: مغازه های این منطقه باید طوری طراحی شود تا مشتری بتواند به راحتی وارد مغازه شده و میوه مورد نظر خود را با دقت انتخاب کند، نه به نحوی که اکنون فروشندگان عمل می کنند که میوه خوب و باکیفیت را در پیشخوان مغازه برای جلب مشتری می چینند و میوه لهیده و نامناسب را به مشتری می فروشند و از طرف دیگر مشتری که اعتراض می کند از سوی فروشنده مورد اهانت قرار می گیرد.

فرماندار اراک در بخش دیگر سخنان خود با اشاره به موضوع حراجی ها و تخفیف های ویژه به بهانه نزدیک شدن ایام نوروز گفت: این گونه حراجی ها و تخفیف ها از سوی دستگاه های نظارتی باید تحت کنترل و مورد بررسی قرار بگیرند و برای این کار باید از سوی دستگاه و یا سازمان مرتبط مجوز دریافت کنند.

وی تصریح کرد: حراجی ها طوری نباشد که به عنوان حراجی و تخفیف شب عید، اجناس مانده و از رده خارج را به مردم بفروشند که این کلاهبرداری است و فروشگاه ها برای اعلام حراج و یا تخفیف حتما باید از دستگاه مربوطه مجوز دریافت کنند.

بختیاری خاطرنشان کرد: دستگاه های مرتبط با موضوع بهداشت نیز باید بر رستوان ها، نمارخانه ها و سرویس های بهداشتی در نقاط مختلف شهرستان و مراکز بین راهی نظارت دقیق داشته باشند که این نظارت از ابتدای اسفندماه جاری آغاز شده و تا پانزده فروردین ماه سال آینده نیز ادامه خواهد داشت.


8858891
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ سه‌شنبه ۴ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است