بین‌الملل 15:30 - 29 آذر 1393
دادگاه سوم کیفری جنایی بحرین جلسات خود را برای رسیدگی به پرونده موسوم به «کمیته همه پرسی مردمی» در این کشور آغاز کرد.

منامه، زنان بحرینی را به دلیل شرکت در «همه پرسی مردمی» محاکمه می‌کند

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، درحالی که همه پرسی بحرین به دعوت گروه‌های مخالف در این کشور با استقبال بسیار بالای مردم همراه شده است ولی مسئولان منامه مدعی شده اند که این رفراندوم به رهبری یکی از متهمان ائتلاف 14 فوریه بحرین برگزار شد که مقیم آلمان است و به پنج سال زندان محکوم شده است.

گزارش شبکه العالم، حاکی است که احزاب و جمعیت‌های مخالف بحرینی روزهای 20 و 21 ماه نوامبر گذشته همه پرسی مردمی را برای تعیین سرنوشت در این کشور برگزار کردند و همزمان خواستار تحریم انتخابات پارلمانی و شورای شهر بحرین شدند.

احزاب و جمعیت های مخالف بحرینی اعلام کردند که این همه پرسی با مشارکت اکثریت مردم برگزار شد و درمقابل میزان مشارکت در انتخابات پارلمانی و شورای شهر رژیم بحرین بسیار پایین بود.

در پی رسوایی منامه در برگزاری انتخابات پارلمانی 2014 که کمترین سطح مشارکت را مسجل کرد، دستگاه قضایی بحرین روند محاکمه شماری از زنان این کشور به اتهام برگزاری همه پرسی مردمی را آغاز کرد.


5455623
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار بین‌الملل

بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» یک رسانه رژیم صهیونیستی پنجشنبه شب گزارش داد که ارتش آمریکا هزاران موشک را پس از حمله ایران به اسرائیل ارسال کرده است.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» رئیس‌جمهور آمریکا در بیانیه‌ای در خصوص تحریم‌های جدید علیه کشورمان، به گستردگی مقیاس حمله ایران علیه اسرائیل اذعان کرد.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» وزیر امور خارجه الجزایر تأکید کرد که زمان عضویت کامل فلسطین در سازمان ملل متحد فرا رسیده است.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» نماینده چین در سازمان ملل خواستار برقراری آتش‌بس در غزه و عدم حمله زمینی به شهر جنوبی رفح شد.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» نماینده روسیه در شورای امنیت از قطعنامه پیشنهادی برای عضویت کامل فلسطین در سازمان ملل حمایت کرد و آن را حامی صلح دانست.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» در پی سیل شدید دوبی که حمل و نقل زمینی و هوایی را مختل کرد، مردم در تلاش برای از سر گرفتن زندگی عادی خود هستند.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» دبیرکل سازمان ملل در سخنانی تاکید کرد که پایان دادن به خصومت‌ها در غزه، تنش‌های گسترده در «خاورمیانه» را خنثی خواهد کرد.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» نماینده فلسطین در جلسه شورای امنیت برای عضویت کامل آن در سازمان ملل گفت که کارشکنی در عضویت فلسطین، صلح منطقه را بر هم می‌زند.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» رهبر جنبش انصارالله یمن در سخنرانی جدید خود خواستار ادامه حمایت از مردم غزه در برابر جنایات رژیم صهیونیستی شد.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» مقامات از برگزاری یک نشست با حضور مشاور امنیت ملی کاخ سفید و سران صهیونیست در خصوص حمله به شهر رفح در جنوب غزه خبر دادند.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است