استانی 20:11 - 09 فروردین 1394
معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان زنجان خبر داد
معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: از زمان اجرای طرح نوروزی یک هزار و 172 حادثه دیده از جمعیت هلال احمر استان خدمات دریافت کرده‌اند.

امدادرسانی به 1172 حادثه دیده توسط هلال احمر زنجان

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، غفور آقاجانلو عصر امروز در حاشیه بازدید از نحوه اجرای طرح‌های ویژه نوروزی جمعیت هلال احمر استان زنجان در جمع خبرنگاران از وقوع 141 حادثه منجر به امداد رسانی طی مدت زمان اجرای طرح نوروزی  تا به امروز خبر داد.

وی با بیان اینکه از 141 حادثه اتفاق افتاده 52 حادثه مربوط به حوادث جاده‌ای بوده است، اضافه کرد: برای 75 مورد از این حوادث خدمات حضوری ارائه شده که 9 امدادرسانی از این مجموع مربوط به حوادث برف و کولاک و یک مورد هم مربوط به حوادث کوهستانی بوده است.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان زنجان تصریح کرد: سه مورد از امداد رسانی انجام شده توسط این جمعیت مربوط به حوادث شهری و یک مورد مربوط به حوادث صنعتی و کارگاهی بوده است.

وی آمار خدمات گیرندگان از جمعیت هلال احمر استان زنجان را در طول اجرای طرح نوروزی  یک هزار و 172 نفر اعلام کرد.

آقاجانلو به ارائه خدمات به 517 مصدوم حوادث مدت زمان اجرای طرح نوروزی اشاره کرد و افزود: از 25 اسفند ماه سال 93 تا هشتم فروردین 430 نفر به صورت سرپایی خدمات گرفته‌اند.

وی  آمار مصدومان انتقالی حوادث جاده‌ای به مراکز درمانی را در عملیات‌های امداد و نجات نوروزی 17 نفر اعلام کرد و گفت: 21 حادثه دیده جاده‌ای هم به صورت سرپایی از خدمات هلال احمر بهره‌مند شده‌اند.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان زنجان به اسکان 455 مسافر در طول اجرای طرح نوروزی توسط جمعیت هلال احمر استان اشاره کرد و ادامه داد: هلال احمر با 699 نیرو در قالب 199 تیم عملیاتی به مسافران نوروزی ارائه خدمت می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: در جریان 141 حادثه روی داده در محدوده فعالیت جمعیت هلال احمر استان زنجان چهار نفر بر اثر شدت جراحات وارده در سر صحنه حوادث به وقوع پیوسته جان خود را از دست داده‌اند.


6111740
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ شنبه ۱ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ شنبه ۱ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است