استانی 04:53 - 07 مرداد 1393
طی ماه رمضان سال جاری
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان البرز گفت: مردم این استان طی ماه مبارک رمضان از طریق پایگاه‌های هلال احمر بیش از 220 میلیون ریال به مردم مظلوم غزه کمک کردند.

البرزی‌ها 223 میلیون ریال به مردم مظلوم غزه کمک کردند

احسان نصیری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: مردم ایران اسلامی همواره حامی مظلومان جهان به ویژه مقاومت اسلامی در فلسطین هستند.

وی تصریح کرد: با توجه به جنایات اخیر رژیم منفور و ددمنش صهیونستی و محاصره مردم مظلوم و بی‌پناه غزه و نیاز مبرم آنها به کمک‌هایی مانند مواد غذایی و دارو، هلال احمر نیز برنامه‌هایی با هدف جمع‌آوری کمک‌های مردمی در دستور کار خود قرار داده است.

این مسئول افزود: بخش مهمی از این کمک‌ها در روزهای اخیر به ویژه در طول برگزاری راهپیمایی روز جهانی قدس جمع‌آوری شده و تا کنون مردم ولایی استان البرز از طریق پایگاه‌ها و تیم‌های ثابت و سیار هلال احمر 223 میلیون ریال به مردم مظلوم غزه کمک کرده‌اند.

نصیری با بیان اینکه مردم غزه همچنان به کمک‌های فوری و انسان‌دوستانه نیاز دارند، گفت: جمع‌آوری کمک‌های نقدی مردم از سوی هلال احمر پیگیری می‌شود و برای این منظور 20 پایگاه در نقاط مختلف استان البرز در نظر گرفته شده است.

وی افزود: بخشی از این پایگاه‌ها در روز عید سعید فطر و در مصلی‌های نماز جمعه شهرستان‌های مختلف استان البرز مستقر شده و کمک‌های مردم را جمع‌آوری می‌کنند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان البرز بیان داشت: همچنین هلال احمر حساب‌های ویژه‌ای نیز نزد بانک‌های ملت و ملی برای جمع‌آوری کمک‌های نقدی اختصاص داده است.

به گفته نصیری شماره حساب ریالی 99999 نزد بانک ملت و همچنین حساب ارزی 702070 نزد بانک ملی برای این منظور فعال است.

وی در پایان تاکید کرد: کمک‌های جمع‌آوری شده از سوی هلال احمر برای تهیه مایحتاج ضروری مردم مظلوم غزه به ویژه مواد غذایی و دارو هزینه می‌شود.


4351119
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ شنبه ۱ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ شنبه ۱ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است