ورزشی 20:31 - 29 شهریور 1397
سرمربی تیم ماشین سازی تبریز گفت که اگر بازیکنان این تیم همان شرایطی که در تمرینات دارند را در بازی با پارس جنوبی جم پیاده کنند، می‌توانند اولین برد ماشین سازی را به ارمغان بیاورند.

سرمربی ماشین سازی تبریز: به برد مقابل پارس جنوبی جم خوش‌بینم

به گزارش ایسنا رضا مهاجری سرمربی تیم ماشین سازی تبریز درگفت‌وگو با روابط عمومی باشگاه درباره بازی تیمش مقابل پارس جنوبی جم درچهارچوب هفته‌ هفتم لیگ برتر فوتبال گفت: در ابتدا جا دارد ایام سوگواری حضرت اباعبدالله حسین را به مردم ایران و به ویژه مردم تبریز تسلیت عرض کنم. درخصوص بازی با پارس جنوبی هم اولین شروع ماست در بازی های لیگ البته ما کارمان را با برتری مقابل ستاره کاسپین بابل آغار کرده بودیم که این بازی را با پیروزی پشت سر گذاشتیم و به دور بعد صعود کردیم.

او ادامه داد: بازی تدارکاتی خیلی خوبی برای ما شد و با این بازی شناخت و  شرایط بهتری برای تیم پیداکردیم و با تمریناتی که بعد از آن بازی انجام دادیم حرکت رو به جلویی برای آینده برداشته‌ایم حرکت بچه ها در زمین به گونه ای است که به ما انگیزه کار می‌دهد، آنها خوب دارند تمرین می کنند امیدوارم شروع کار ما در لیگ که بازی سختی با پارس جنوبی جم است که کادر فنی شایسته بازیکنان خوب وتیم منسجمی دارد موفق ظاهر شویم ان شاالله بچه‌ها اگر همان شرایطی که در تمرینات دارند را در بازی اعمال کنند می توانیم اولین برد ماشین سازی را به ارمغان بیاوریم و به بازی‌های آینده امیدوار باشیم.

وی ادامه داد: این پیروزی می‌تواند راه ما را هموارتر کند. کسب این پیروزی راحت نیست ولی امیدواریم. اگر بازیکنان ما با تمرکز و کمتر اشتباه کردن و با تفکر پیروز شدن پا به میدان بگذارند، بردن پارس برای ما دور از دسترس نخواهد بود و قطعا به میدان می آییم تا خودمان و هواداران ماشین سازی را شاد کنیم.

وی در مورد هواداران باشگاه هم اظهار کرد: هواداران رکن اصلی یک باشگاه هستند همیشه از حضور تماشاگران به نیکی یاد کردم. در ورزشگاه آمدن تماشاگران به ما انگیزه می‌دهد، درواقع دوپینگ بسیار خوبی برای ما است، به خصوص که ماشین سازی تیم با قدمت و ریشه دار فوتبال تبریز است امیدوارم طوری عمل بکنیم که خاطرات خوب گذشته ماشین سازی را دوباره در اذهان هواداران زنده کنیم هدف ما این است که بتوانیم به فوتبال تبریز خدمت کنیم و امیدواریم که به استادیوم بیایند و ما را تنها نگذارند.

انتهای پیام


9913670
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار ورزشی

ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تیم بسکتبال شهرداری گرگان در نخستین دیدار فینال سوپرلیگ بسکتبال غرب آسیا با نتیجه ۹۰ بر ۶۵ مقابل الریاضی لبنان شکست خورد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مهاجم تیم الاتحاد کلبا امارات احتمال دارد فصل آینده پیراهن استقلال تهران را بر تن کند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس فدراسیون والیبال مصطفی کارخانه را به عنوان مشاور عالی فنی خود و دبیر کمیته فنی این فدراسیون انتخاب کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» نفرات برتر پنج وزن نخست چهل و چهارمین دوره رقابت‌های بین المللی کشتی فرنگی جام تختی در اهواز مشخص شدند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تیم مس رفسنجان با پیروزی مقابل پیکان در ضربات پنالتی راهی مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» سرجیو کونسیسائو سرمربی تیم فوتبال پورتو قراردادش را تا سال ۲۰۲۸ با این تیم تمدید کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» در اولین روز رقابت‌های جام جهانی پاراتیراندازی که در کره جنوبی در حال برگزاری است، نماینده ایران در ماده تفنگ بادی ایستاده بانوان در جایگاه هشتم قرار گرفت.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» کاروان ووشو ایران موفق به کسب ۲۰ مدال رنگارنگ در رقابت‌های انتخابی جام جهانی در چین شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» کاروان ووشو ایران موفق به کسب ۲۰ مدال رنگارنگ در رقابت‌های انتخابی جام جهانی در چین شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» چهل و چهارمین دوره رقابت‌های بین‌المللی کشتی فرنگی جام تختی از صبح امروز پنجشنبه۶ اردیبهشت‌ماه در سالن شهرک نفت اهواز در حال برگزاری است.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است