گوناگون 18:29 - 01 اسفند 1396
جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی گفت: حضور و همکاری ارتش با امداد گران در محل سقوط هواپیمای مسافربری تا زمانی که نیاز باشد ادامه خواهد داشت.

جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش:

امیر سرتیپ نوذر نعمتی در گفتگو با ایرنا به منطقه سقوط هواپیمای مسافربری شرکت آسمان از تهران به یاسوج افزود: عصر روز گذشته با توجه به بررسی رادارهای منطقه، محل اعلام شده فعلی سقوط هواپیمای ATR72 را پیش بینی کردیم.

وی ادامه داد: پیش از هرگونه اقدامی ابتدا مقام قضایی با بالگرد به رویت منطقه پرداخت و سپس کاوش لاشه هواپیما و پیکر جانباختگان آغاز شد.

سرتیپ نعمتی گفت : تیم های مختلف از نیروهای ارتش در محل مستقر شدند و از ساعت 7 و 30 دقیقه صبح امروز ابتدا 2 فروند هواپیمای شکاری نیروی هوایی در منطقه به شناسایی پرداختند و پس از آن با هواپیمای نیروی زمینی ارتش چندین مرتبه و از دو طرف منطقه را رصد کردیم و هلال احمر و سپاه نیز این منطقه دقیق را تایید کردند.

وی بیان کرد: شب گذشته در جلسه ای با استاندار اصفهان قسمت رادار هواپیما و مسیر آن و نیز مناطق احتمالی سقوط برای استاندار تشریح شد و این اطلاعات توسط کاردارهای نظامی با کشورهای منطقه تبادل شد و منطقه عمومی از شب گذشته مشخص بود ولی منطقه خاص سقوط صبح امروز شناسایی شد.

هواپیمای ATR شرکت هواپیمایی آسمان با 60 مسافر و شش خدمه صبح روز یکشنبه از رادار خارج شد و در منطقه کوهستانی دنا کوه از توابع شهرستان سمیرم در جنوب اصفهان سقوط کرد.


9685430
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است