مهمترین خبرها با استفاده از الگوریتم‌های هوشمند به‌طور خودکار از بین هزاران خبر استخراج شده و به نمایش گذاشته می‌شود.

مهمترین اخبار سیاسی در صدر رسانه ها


شنبه 06 مرداد - 01:12
«باشگاه خبرنگاران» لاسجردی گفت: اسرائیلی‌ها در تلاشند که نشان دهند موضوع امنیت در سرزمین‌های اشغالی اساسی‌ترین مسئله شان است.
جمعه 05 مرداد - 14:23
«باشگاه خبرنگاران» وزیر اطلاعات گفت: متلاشی شدن شبکه موساد پر‌افتخار‌ترین اقدام وزارت اطلاعات دولت سیزدهم بود.
جمعه 05 مرداد - 13:22
«باشگاه خبرنگاران» آیت‌الله صدیقی گفت: تمامی قوا باید همکاری کنند تا قوه مجریه که در میدان است مشکلات مردم را سریعتر حل کند.
جمعه 05 مرداد - 13:22
«باشگاه خبرنگاران» آیت‌الله صدیقی گفت: تمامی قوا باید همکاری کنند تا قوه مجریه که در میدان است مشکلات مردم را سریعتر حل کند.
جمعه 05 مرداد - 12:54
«باشگاه خبرنگاران» رئیس‌جمهور منتخب گفت: تلاش نکنید من را بیشتر از آنچه که هست بزرگ کنید؛ همه باید دست به دست هم دهیم و کاری کنیم که حق را به حق‌دار بدهیم.
جمعه 05 مرداد - 12:54
«باشگاه خبرنگاران» رئیس‌جمهور منتخب گفت: تلاش نکنید من را بیشتر از آنچه که هست بزرگ کنید؛ همه باید دست به دست هم دهیم و کاری کنیم که حق را به حق‌دار بدهیم.
جمعه 05 مرداد - 12:35
«باشگاه خبرنگاران» امیر سرتیپ دوم خلیل آبادی گفت: پدافند هوایی چشم و گوش بیدار عملیات مرصاد و سدی محکم در برابر توطئه‌های دشمن بود.
جمعه 05 مرداد - 11:43
«باشگاه خبرنگاران» بوربور گفت: رهبر انقلاب در دیدار با مسئولان نظام عنوان کردند که در کابینه دولت چهاردهم باید افراد کارآمد و وفادار به انقلاب انتخاب شوند.
جمعه 05 مرداد - 10:42
«باشگاه خبرنگاران» قائم مقام حزب مؤتلفه اسلامی یکی از راه‌های مردمی شدن دولت را توجه به احزاب و تشکل‌های سیاسی تلقی کرد.
جمعه 05 مرداد - 10:42
«باشگاه خبرنگاران» قناد‌باشی گفت: اسرائیلی‌ها با چندین گروه حزب‌الله و مقاومت در کشور‌های مختلف منطقه روبه‌رو هستند و فشار زیادی را تحمل می‌کنند.
جمعه 05 مرداد - 10:38
«باشگاه خبرنگاران» لاسجردی گفت: فشار اسرائیل برای ادامه جنگ به نوعی به تحولات منطقه و تحولات بین‌المللی مربوط است.
جمعه 05 مرداد - 10:25
«باشگاه خبرنگاران» دولت آلمان در اقدامی خصمانه مرکز اسلامی هامبورگ را به‌دلیل مواضع ضدصهیونیستی تعطیل کرد.
جمعه 05 مرداد - 08:55
«باشگاه خبرنگاران» نمایندگی ایران در سازمان ملل در واکنش به فضاسازی‌های اسرائیل علیه ایران در بازی‌های المپیک گفت: «با دروغ و فریب جای شاکی و متهم عوض نمی‌شود.»
جمعه 05 مرداد - 08:49
«باشگاه خبرنگاران» ظریف گفت: تمامی گمانه‌زنی‌ها از نتایج بررسی نامزد‌ها در کمیته‌های اعضای کابینه دولت ناقص بوده است و بیشتر برای تشویش افکار عمومی منتشر شده‌اند.
جمعه 05 مرداد - 08:42
«باشگاه خبرنگاران» رئیس‌جمهور منتخب گفت: نه جنایت کشتن مردم بی‌گناه و کودکان بی‌پناه را می‌توان نادیده گرفت و نه جنایتکار را می‌توان با تشویق ایستاده تطهیر کرد.
جمعه 05 مرداد - 08:42
«باشگاه خبرنگاران» رئیس‌جمهور منتخب گفت: نه جنایت کشتن مردم بی‌گناه و کودکان بی‌پناه را می‌توان نادیده گرفت و نه جنایتکار را می‌توان با تشویق ایستاده تطهیر کرد.
جمعه 05 مرداد - 07:00
«باشگاه خبرنگاران» رئیس خانه احزاب گفت: مطابق فرمایش رهبر انقلاب مجلس و دولت تعاملی سازنده داشته باشند.
جمعه 05 مرداد - 07:00
«باشگاه خبرنگاران» رئیس خانه احزاب گفت: مطابق فرمایش رهبر انقلاب مجلس و دولت تعاملی سازنده داشته باشند.
پنجشنبه 04 مرداد - 23:01
«باشگاه خبرنگاران» گفتگوی ویژه خبری پنجشنبه شب به موضوع اهداف سفر نتانیاهو به آمریکا اختصاص داشت.
پنجشنبه 04 مرداد - 21:40
«باشگاه خبرنگاران» سفیر جمهوری اسلامی ایران در ارمنستان خبر منتشر شده درخصوص قرارداد نظامی ایران و ارمنستان را تکذیب کرد.
پنجشنبه 04 مرداد - 21:06
«باشگاه خبرنگاران» تصویری که صبح امروز رسانه KHAMENEI.IR به رئیس‌جمهور منتخب هدیه کرد مربوط به دیداری در تاریخ ۱۳۸۲/۰۹/۱۳ با رهبر انقلاب است.
پنجشنبه 04 مرداد - 20:44
«باشگاه خبرنگاران» کنگره بزرگداشت ۱۲ هزار شهید استان تهران با حضور فرمانده سپاه، مسئولان لشکری و کشوری و ائمه جمعه استان تهران در حرم مطهر امام خمینی (ره) آغاز شد.
پنجشنبه 04 مرداد - 20:16
«باشگاه خبرنگاران» سرپرست وزارت امور خارجه گفت: اقدام پلیس آلمان علیه مرکز اسلامی هامبورگ هدیه‌ای به افراط‌گرایان، خشونت‌طلبان و جریان‌های حامی تروریسم است.
پنجشنبه 04 مرداد - 18:09
«باشگاه خبرنگاران» بیانات رهبر انقلاب در دیدار دست‌اندرکاران کنگره شهدای استان تهران عصر امروز پنجشنبه ۴ مرداد ۱۴۰۳ منتشر شد.
پنجشنبه 04 مرداد - 16:47
«باشگاه خبرنگاران» طرح «امکان انتخاب محل هزینه‌کرد مالیات توسط پرداخت‌کنندگان (مؤدیان)» در مراسمی با حضور سرپرست ریاست جمهوری، به صورت رسمی رونمایی شد.
پنجشنبه 04 مرداد - 16:39
«باشگاه خبرنگاران» آذری جهرمی گفت: پای آقای پزشکیان ایستاده‌ایم و خواهیم ایستاد؛ اگر از من کمک بخواهد دریغ نخواهم کرد.
پنجشنبه 04 مرداد - 16:16
«باشگاه خبرنگاران» عضو حقوقدان شورای نگهبان در یادداشتی به بررسی جایگاه و مفهوم «تنفیذ» پرداخته است.
پنجشنبه 04 مرداد - 16:15
«باشگاه خبرنگاران» سخنگوی سابق شورای عالی امنیت ملی سخنان سردار رمضان شریف سخنگوی سابق سپاه در خصوص تماس شمخانی با سردار جعفری فرمانده وقت سپاه را تکذیب کرد.
پنجشنبه 04 مرداد - 16:15
«باشگاه خبرنگاران» نمایندگان مردم اردبیل در مجلس شورای اسلامی با حضور در نهاد ریاست‌جمهوری با مسعود پزشکیان، رئیس‌جمهوری منتخب دیدار و گفت‌وگو کردند.
پنجشنبه 04 مرداد - 16:05
«باشگاه خبرنگاران» عضو حقوقدان شورای نگهبان در یادداشتی به بررسی جایگاه و مفهوم «تنفیذ» پرداخته است.
پنجشنبه 04 مرداد - 15:59
«باشگاه خبرنگاران» پزشکیان در گفتگو با رسانه دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای (KHAMENEI.IR)، به تشریح رویکرد دولت خود درباره مسائل مختلف پرداخت.
پنجشنبه 04 مرداد - 15:52
«باشگاه خبرنگاران» سخنگوی وزارت امور خارجه از بیانیه «گروندبرگ» نماینده دبیرکل سازمان ملل متحد در امور یمن در خصوص توافق حاصله در یمن جهت از سرگیری پرواز‌ها از فرودگاه صنعا و حل مشکلات پولی و بانکی در سراسر این کشور استقبال کرد.
پنجشنبه 04 مرداد - 13:20
«باشگاه خبرنگاران» کنعانی گفت: کودکان فلسطینی هر روز توسط قصاب تل‌آویو سلاخی می‌شوند و در مقابل این همه جنایت، دولت و کنگره آمریکا از این جلاد با کف و سوت استقبال می‌کنند.
پنجشنبه 04 مرداد - 12:25
«باشگاه خبرنگاران» اعتمادی گفت: سفر نتانیاهو به آمریکا با دلالی قدرت همراه است. پشت پرده این سفر سیاست مزورانه آینده نتانیاهو نهفته تا بتواند چالش‌های درون حاکمیتی خود را اصلاح کند.
پنجشنبه 04 مرداد - 11:52
«باشگاه خبرنگاران» امیر سرتیپ قربانی گفت: تأمین امنیت کامل زائران اربعین حسینی به طور مداوم و به وسیله به‌روزترین پهپادها و بالگرد‌های نزاجا انجام می‌شود.
پنجشنبه 04 مرداد - 11:42
«باشگاه خبرنگاران» سیدعباس صالحی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی دولت دوازدهم که به عنوان یکی از گزینه‌های وزارت ارشاد در دولت چهاردهم مطرح بود، انصراف داد.
پنجشنبه 04 مرداد - 09:20
«باشگاه خبرنگاران» وزیر کشور نکاتی را به زوار اربعین بیان کرد و گفت: زائران حتما در سامانه سماح ثبت نام کنند.
پنجشنبه 04 مرداد - 09:20
«باشگاه خبرنگاران» وزیر کشور نکاتی را به زوار اربعین توصیه کرد و گفت: زائران حتما در سامانه سماح ثبت‌نام کنند.
پنجشنبه 04 مرداد - 09:16
«باشگاه خبرنگاران» رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: وزارتخانه‌های آموزش و پرورش، بهداشت و نفت بیشترین همکاری را در تبدیل وضعیت ایثارگران داشته‌اند.
پنجشنبه 04 مرداد - 08:12
«باشگاه خبرنگاران» مشاور مقام معظم رهبری در امور بین الملل با رئیس جمهوری منتخب مردم دیدار کرد.
پنجشنبه 04 مرداد - 08:00
«باشگاه خبرنگاران» سید احسان قاضی‌زاده هاشمی نماینده مجلس شورای اسلامی برای حضور در المپیک ۲۰۲۴ به پاریس رفته، اما سفر وی با ابهاماتی روبروست.
پنجشنبه 04 مرداد - 07:15
«باشگاه خبرنگاران» رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس دهم به تشریح کارزار انتخاباتی آمریکا پرداخت.
پنجشنبه 04 مرداد - 07:00
«باشگاه خبرنگاران» نماینده تربت حیدریه به تشریح محور‌های کلیدی دیدار رهبر انقلاب با وکلای ملت پرداخت.
پنجشنبه 04 مرداد - 05:00
«باشگاه خبرنگاران» روزنامه‌های امروز به موضوعاتی مثل آغاز المپیک پاریس، برگزاری آخرین نشست هیئت‌دولت سیزدهم و تعطیلی مرکز اسلامی هامبورگ توسط دولت آلمان پرداخته‌اند.
پنجشنبه 04 مرداد - 00:05
«باشگاه خبرنگاران» قادری گفت: وزیری در حوزه راه و شهرسازی انتخاب خواهد شد که به برنامه‌های تولید مسکن ازجمله قانون جهش تولید مسکن متعهد باشد.
پنجشنبه 04 مرداد - 00:00
«باشگاه خبرنگاران» قناد باشی گفت: نتانیاهو برای دریافت پشتیبانی بیشتر به آمریکا رفته و وی به دنبال آن است که چراغ سبز را دریافت کند تا عملیات‌های خود را در منطقه ادامه دهد.
چهارشنبه 03 مرداد - 23:26
«باشگاه خبرنگاران» رسانه KHAMENEI.IR همزمان با حضور نتانیاهو در کنگره آمریکا جمله‌ای از بیانات رهبر انقلاب را به زبان عبری در شبکه اجتماعی ایکس منتشر کرد.
چهارشنبه 03 مرداد - 22:24
«باشگاه خبرنگاران» رهبر معظم انقلاب بر مزار شهید حسین امیرعبداللهیان در حرم مطهر حضرت عبدالعظیم حسنی (علیه‌السلام) در شهرری حضور یافتند.
چهارشنبه 03 مرداد - 20:52
«باشگاه خبرنگاران» در پی اقدام انگلیس در استرداد یکی از اتباع کشورمان به آمریکا به اتهام دور زدن تحریم‌ها، سفیر انگلیس در تهران به وزارت امور خارجه احضار شد.
چهارشنبه 03 مرداد - 20:46
«باشگاه خبرنگاران» رهبر انقلاب فرمودند: حضور نمایندگان مجلس در مجامع عمومی و فضای مجازی باید آرامش‌بخش و پیام همدلی نیرو‌ها باشد.
چهارشنبه 03 مرداد - 20:42
«باشگاه خبرنگاران» رئیس‌جمهور منتخب گفت: المپیک نماد صلح و دوستی و وفاق با دنیا است.
چهارشنبه 03 مرداد - 20:42
«باشگاه خبرنگاران» رئیس‌جمهور منتخب گفت: المپیک نماد صلح و دوستی و وفاق با دنیا است.
چهارشنبه 03 مرداد - 20:38
«باشگاه خبرنگاران» عضو هیات رئیسه مجلس از تعیین تکلیف اعضای کمیسیون‌ها تا زمان معرفی وزرای پیشنهادی دولت چهاردهم خبر داد.
چهارشنبه 03 مرداد - 20:37
«باشگاه خبرنگاران» سخنگوی مجمع نمایندگان استان تهران از انتخاب اعضای هیات رئیسه و علی یزدی خواه به عنوان رئیس این مجمع خبر داد.
چهارشنبه 03 مرداد - 19:19
«باشگاه خبرنگاران» همزمان با سی و ششمین سالگرد عملیات پرافتخار مرصاد، گزارش سالانه تروریسم در ایران ۱۴۰۲ توسط بنیاد هابیلیان منتشر شد.
چهارشنبه 03 مرداد - 17:49
«باشگاه خبرنگاران» رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس یورش پلیس آلمان به مرکز اسلامی هامبورگ برای تعطیل کردن آن به دستور وزارت کشور آلمان را محکوم کرد.
چهارشنبه 03 مرداد - 17:36
«باشگاه خبرنگاران» احدیان نوشت که تصمیم‌گیری درباره رفع فیلترینگ باید توسط شورای عالی فضای مجازی صورت گیرد و به همین علت رئیس مجلس اجازه نداد فیلترینگ در صیانت تصویب شود.
چهارشنبه 03 مرداد - 17:11
«باشگاه خبرنگاران» سردار علی‌محمد نائینی گفت: امروز تصویری که از سپاه در رسانه غربی ساخته می‌شود با واقعیت سپاه در اتاق‌های فکر آمریکایی متفاوت است.
چهارشنبه 03 مرداد - 17:06
«باشگاه خبرنگاران» نسخه جدید پایگاه خبری سپاه‌نیوز با حضور فرمانده کل و نماینده ولی فقیه در سپاه رونمایی شد.
چهارشنبه 03 مرداد - 15:26
«باشگاه خبرنگاران» در پی اقدام پلیس آلمان در بستن تعدادی از مراکز اسلامی در این کشور، سفیر آلمان به وزارت امور خارجه احضار شد.
چهارشنبه 03 مرداد - 15:09
«باشگاه خبرنگاران» سردار رمضان شریف به ریاست مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس سپاه منصوب شد.
چهارشنبه 03 مرداد - 14:36
«باشگاه خبرنگاران» سخنگوی شورای نگهبان گفت: اعتبارنامه رئیس‌جمهور منتخب مسعود پزشکیان توسط اعضای شورای نگهبان امضا و به دفتر رهبر معظم انقلاب تقدیم شد.
چهارشنبه 03 مرداد - 14:19
«باشگاه خبرنگاران» معاون اجرایی رییس جمهور گفت: درباره تعطیلی شهر تهران در حال بررسی هستیم و ممکن است نیاز به تعطیلی وجود داشته باشد.
چهارشنبه 03 مرداد - 13:38
«باشگاه خبرنگاران» وزیر دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح در نشست با اعضای کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت:وزارت دفاع در شاخص‌های عملکردی رشد جهشی داشته است.
چهارشنبه 03 مرداد - 13:37
«باشگاه خبرنگاران» نماینده مردم رشت در مجلس گفت: ما در کنار رئیس جمهور منتخب در جهت اعتلای نظام و حراست از مبانی انقلاب ایستاده‌ایم.
چهارشنبه 03 مرداد - 13:31
«باشگاه خبرنگاران» جمعی از روحانیون و علما با رئیس جمهور منتخب دیدار کردند.
چهارشنبه 03 مرداد - 13:24
«باشگاه خبرنگاران» بررسی‌ها در خصوص عملکرد بانک‌ها در ارتباط با پرداخت تسهیلات قانون جهش تولید مسکن بیانگر پرداخت تنها حدود ۱۵ درصد از سهمیه تعیین شده توسط بانک مرکزی در این حوزه بوده است.
چهارشنبه 03 مرداد - 13:14
«باشگاه خبرنگاران» سرپرست معاونت امور مجلس رئیس جمهور از ارسال «لایحه حذف تبصره (۳) ماده (۲۰) قانون رفع موانع تولید رقابت‌پذیر و ارتقای نظام مالی کشور» به مجلس خبر داد.
چهارشنبه 03 مرداد - 13:18
«باشگاه خبرنگاران» نماینده مردم بوکان در مجلس شورای اسلامی بابت بلندکردن صدای خود در جلسه امروز مجلس عذرخواهی کرد.
چهارشنبه 03 مرداد - 13:03
«باشگاه خبرنگاران» وزیر کشور گفت: در مرز‌ها پارکینگ‌های مناسبی مانند سال گذشته تعبیه شده و مشکلی نداریم.
چهارشنبه 03 مرداد - 13:04
«باشگاه خبرنگاران» سرپرست وزارت امور خارجه در حاشیه جلسه هیأت دولت چندجانبه‌گرایی، توسعه سیاست همسایگی و پیگیری مذاکرات رفع تحریم را به عنوان اولویت‌های سیاست خارجی برشمرد.
چهارشنبه 03 مرداد - 13:00
«باشگاه خبرنگاران» خطیب گفت: در عملیاتی حدود ۲۰ نفر از اتباع غیرمجاز دستگیر شدند که ۲ نفر از آنها از رهبران گروه‌های داعشی و تکفیری بودند.
چهارشنبه 03 مرداد - 12:57
«باشگاه خبرنگاران» نماینده مردم ایلام در مجلس گفت: سیاست‌های وعده محور بی‌عمل مانند سرطانی هولناک به جان مردم خواهد افتاد.
چهارشنبه 03 مرداد - 12:26
«باشگاه خبرنگاران» زاکانی در آخرین جلسه هیات وزیران دولت سیزدهم گزارشی از عملکرد شهرداری تهران ارائه کرد.
چهارشنبه 03 مرداد - 12:29
«باشگاه خبرنگاران» معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده درباره تمایل به ماندن در دولت چهاردهم گفت: دوست داریم که به دولت چهاردهم کمک کنیم.
چهارشنبه 03 مرداد - 12:29
«باشگاه خبرنگاران» معاون رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده درباره تمایل به ماندن در دولت چهاردهم گفت: دوست داریم که به دولت چهاردهم کمک کنیم.
چهارشنبه 03 مرداد - 12:22
«باشگاه خبرنگاران» فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: دفاع مقدس کهنسال می‌شود، اما کهنه نمی‌شود و گذر زمان نمی‌تواند درخشش فضائل‌ها را به فراموشی بسپارد.
چهارشنبه 03 مرداد - 12:22
«باشگاه خبرنگاران» فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: دفاع مقدس کهنسال می‌شود، اما کهنه نمی‌شود و گذر زمان نمی‌تواند درخشش فضائل‌ها را به فراموشی بسپارد.
چهارشنبه 03 مرداد - 12:09
«باشگاه خبرنگاران» دبیر شورای نگهبان گفت: کاپیتولاسیون و تاریخچه آن از اتفاقات بسیار درس‌آموزی است که نگاه ظالمانه دولت‌های استکباری را آشکار می‌کند.
چهارشنبه 03 مرداد - 11:56
«باشگاه خبرنگاران» سخنگوی وزارت امور خارجه انتشار گزارش کذب جاوید رحمان گزارشگر سابق شورای حقوق بشر را شدیدا محکوم کرد و گفت: ادعا‌های وی فاقد هرگونه وجاهت قانونی است.
چهارشنبه 03 مرداد - 11:48
«باشگاه خبرنگاران» پزشکیان گفت: باید با مشارکت مردم و بر مبنای عدالت مردم را به صحنه بکشانیم، اما شرط اول آن است که مردم متوجه شوند که شما خدمتگزار آنها هستید.
چهارشنبه 03 مرداد - 11:51
«باشگاه خبرنگاران» سردار نائینی سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شد.
چهارشنبه 03 مرداد - 11:48
«باشگاه خبرنگاران» رئیس‌جمهور منتخب گفت: تلاشم این است عدالت و انصاف را به این مملکت بازگردانیم.
چهارشنبه 03 مرداد - 11:48
«باشگاه خبرنگاران» رئیس‌جمهور منتخب گفت: تلاشمان این است که عدالت و انصاف را به مملکت بازگردانیم.
چهارشنبه 03 مرداد - 11:39
«باشگاه خبرنگاران» سرپرست ریاست‌جمهوری گفت: در واقعه‌ای که اتفاق افتاد، شخص مقام معظم رهبری کشور را اداره کردند و ما تنها مجری بودیم.
چهارشنبه 03 مرداد - 11:30
«باشگاه خبرنگاران» سخنگوی دولت گفت: دولت سیزدهم دولت تصمیم و اقدام بود و در مورد موضوعات معطل مانده تصمیم‌گیری و اقدام کرد.
چهارشنبه 03 مرداد - 11:21
«باشگاه خبرنگاران» وزیر صنعت گفت: در دولت سیزدهم و در راستای تحول صنعت خودرو اقدامات شایسته‌ای صورت گرفت.
چهارشنبه 03 مرداد - 11:12
«باشگاه خبرنگاران» نمایندگان ناظر در مجامع و شورا‌ها در صحن علنی مجلس انتخاب شدند.
چهارشنبه 03 مرداد - 11:17
«باشگاه خبرنگاران» ایروانی گفت: جمهوری اسلامی ایران به شدیدترین شکل ممکن اقدامات تجاوزکارانه رژیم اسرائیل به بندر حدیده در یمن را که غیرنظامیان و زیرساخت‌های حیاتی را هدف قرار داده است، محکوم می‌کند.
چهارشنبه 03 مرداد - 11:07
«باشگاه خبرنگاران» معاون‌حقوقی رئیس‌جمهور گفت: برای اولین بار در تاریخ انقلاب سامانه اجرای قانون اساسی تشکیل شد و شهروندان می‌توانستند عدم اجرای قانون را گزارش دهند.
چهارشنبه 03 مرداد - 10:59
«باشگاه خبرنگاران» معاون اجرایی رئیس‌جمهور گفت: در دولت شهید رئیسی هفت هزار کیلومتر راه روستایی آسفالت شد.
چهارشنبه 03 مرداد - 10:55
«باشگاه خبرنگاران» صحن علنی مجلس پس از نطق اعتراضی محمدقسیم عثمانی علیه قالیباف برای دقایقی متشنج شد.
چهارشنبه 03 مرداد - 10:36
«باشگاه خبرنگاران» رئیس رسانه ملی گفت: وظیفه رسانه ملی این است که به دولت در انجام وظایف خود کمک کند و دستاورد‌های دولت را بیان کند و از ظرفیت‌های خود برای رساندن صدای جامعه به دولتمردان استفاده کند.
چهارشنبه 03 مرداد - 10:40
«باشگاه خبرنگاران» مشاور مقام معظم رهبری در امور بین الملل با رئیس هیئت مذاکره کننده دولت نجات ملی ‌یمن، در گفتگویی تلفنی بحث و تبادل نظر کردند.
چهارشنبه 03 مرداد - 10:41
«باشگاه خبرنگاران» رئیس دفتر رئیس‌جمهور گفت: شهید رئیسی در دوران ریاست‌جمهوری خود ۳۴۵ ملاقات خارجی داشتند،
چهارشنبه 03 مرداد - 10:33
«باشگاه خبرنگاران» سفیر ایران در آنکارا در بازدید از درواز مرزی بازرگان - گوربولاغ در جریان مشکلات موجود از جمله ترخیص کالا و تردد ناوگان تجاری و مسافری قرار گرفت.
چهارشنبه 03 مرداد - 10:18
«باشگاه خبرنگاران» رئیس سازمان اداری و استخدامی گفت: تعداد کارکنان دولت در ابتدای دولت سیزدهم ۲ میلیون ۲۴۵ هزار و ۶۲۴ نفر بود که به ۲ میلیون و ۲۸۰ هزار و ۸۷۵ نفر رسید.
چهارشنبه 03 مرداد - 10:18
«باشگاه خبرنگاران» رئیس سازمان اداری و استخدامی گفت: تعداد کارکنان دولت در ابتدای دولت سیزدهم ۲ میلیون ۲۴۵ هزار و ۶۲۴ نفر بود که به ۲ میلیون و ۲۸۰ هزار و ۸۷۵ نفر رسید.
چهارشنبه 03 مرداد - 10:08
«باشگاه خبرنگاران» فرزین گفت: پایه پولی را نیز که بالای 40 درصد بود به زیر 25 درصد رساندیم
چهارشنبه 03 مرداد - 10:09
«باشگاه خبرنگاران» در حاشیه جلسه هیات دولت از خودروی «ری را» رونمایی شد.
 
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است