مهمترین خبرها با استفاده از الگوریتم‌های هوشمند به‌طور خودکار از بین هزاران خبر استخراج شده و به نمایش گذاشته می‌شود.

مهمترین اخبار گوناگون در صدر رسانه ها


دوشنبه 31 اردیبهشت - 11:01
«خبرگزاری تسنیم» مدیرعامل شرکت توسعه صنایع بهشهر در پیامی شهادت آیت الله رئیسی و هیات همراه را تسلیت گفت.
دوشنبه 31 اردیبهشت - 11:00
«خبرگزاری تسنیم» ​مدیر عامل و اعضای هیئت مدیره بانک صادرات ایران در پیامی شهادت رئیس جمهور مردمی و پرتلاش، آیت الله سیدابراهیم رئیسی و همراهان شهید او را تسلیت گفتند.
دوشنبه 31 اردیبهشت - 04:21
«خبرگزاری تسنیم» فرش، تأثیر به سزایی در دکوراسیون منزل دارد....
دوشنبه 31 اردیبهشت - 04:15
«خبرگزاری تسنیم» مدیرعامل همراه اول به مناسبت شهادت رییس جمهور پیام تسلیتی صادر کرد.
دوشنبه 31 اردیبهشت - 02:22
«خبرگزاری تسنیم» مدیرعامل هلدینگ طبیعت، شهادت رییس جمهور و همراهان وی را تسلیت گفت و اعلام کرد که تمام کالاهای اساسی تولید این شرکت به صورت گسترده و با تخفیفات ویژه در سطح بازار عرضه می شود تا از سواستفاده های احتمالی در این حوزه جلوگیری شود .
یکشنبه 30 اردیبهشت - 11:10
«خبرگزاری تسنیم» سازمان اطلاعات سپاه با ورود به ده پرونده اقتصادی موفق به بازگرداندن چه میزان از اموال بیت المال شد؟
یکشنبه 30 اردیبهشت - 11:04
«خبرگزاری تسنیم» کسب وکارهای تکنولوژی محور مانند ارائه دهنده خدمات سرورها یا استودیو های فیلم برداری و استودیوهای تدوین صدا، نیاز مبرمی به حافظه های اکسترنال دارند.
یکشنبه 30 اردیبهشت - 11:02
«خبرگزاری تسنیم» در دنیای امروزی انتخاب بین سفر هوایی و سفر زمینی برای کسانی که به دنبال یک روش حمل ونقل کارآمد هستند، بسیار مهم شده است.
یکشنبه 30 اردیبهشت - 09:38
«خبرگزاری تسنیم» در معاملات امروز مرکز مبادله طلا و ارز ایران، هر اسکناس دلار آمریکا به 44هزار و 868 تومان و حواله دلار نیز به 41هزار و 894 تومان رسید.
یکشنبه 30 اردیبهشت - 09:33
«خبرگزاری تسنیم» ایران در حال حاضر صادر کننده انواع سلاح به ده ها کشور دنیاست. برخی کشورهای عضو شورای امنیت سازمان ملل مشتری پر و پا قرص سلاح های ایرانی هستند و حالا بعد از عملیات «وعده صادق» قطعا بازار فروش تسلیحات نظامی ایران رونق بیشتری خواهد گرفت.
یکشنبه 30 اردیبهشت - 09:30
«خبرگزاری تسنیم» بسیاری از عوامل اطراف ما در شبانه روز که تاثیر مستقیم بر زندگی مردم دارد به ماهواره ها وابسته اند و شکننده بودن این موضوع در کشور و تحریم این حوزه توسط قدرت های سلطه طلب می تواند زندگی بسیاری از شهروندان را مختل کند.
یکشنبه 30 اردیبهشت - 09:00
«خبرگزاری تسنیم» حرم مطهر امیرالمومنین حضرت علی علیه السلام در نجف اشرف در ایام ولادت امام رضا علیه السلام توسط خادمان آستان مقدس گل آرایی شد.
یکشنبه 30 اردیبهشت - 03:37
«خبرگزاری تسنیم» شرکت کرمان موتور در راستای گسترش عمق ساخت داخل قطعات و مجموعه های مورد استفاده در محصولات خود، اقدام به راه اندازی کارخانه...
یکشنبه 30 اردیبهشت - 01:13
«خبرگزاری تسنیم» استفاده از خدمات اعتباری و اقساطی سامانه "بتا" بانک رفاه کارگران برای تمامی کارکنان سازمان ها و شرکت هایی که حقوق خود را از این بانک دریافت می کنند، امکان پذیر شد.
شنبه 29 اردیبهشت - 12:47
«خبرگزاری تسنیم» جنبش اعتراضی موسوم به «Blockout 2024» از سوی فعالان فضای مجازی برای بایکوت کردن سلبریتی ها و اینفلوئنسر هایی که در مقابل کشتار مردم مظلوم غزه سکوت کرده اند، در شبکه اجتماعی تیک تاک ایجاد شده است.
شنبه 29 اردیبهشت - 12:50
«خبرگزاری تسنیم» 225 روز از آغاز جنگ در غزه می گذرد و شاهدیم نیرو های مقاومت قدرتمندتر از گذشته شده و شرایط در کابینه بنیامین نتانیاهو هر روز بحرانی تر می شود.
شنبه 29 اردیبهشت - 10:58
«خبرگزاری تسنیم» شرکت معدنی و صنعتی چادرملو در سال 1402 موفقیت های زیادی در حوزه تولید، فروش، صادرات و بهره وری کسب کرده است.
شنبه 29 اردیبهشت - 10:29
«خبرگزاری تسنیم» تابستان با گرمای طاقت فرسای خود از راه رسیده و نیاز به یک کولر گازی با کیفیت و کارآمد را بیش از پیش نمایان ساخته است.
شنبه 29 اردیبهشت - 10:22
«خبرگزاری تسنیم» ارتودنسی دندان بیش از یک روش زیبایی است؛ یک سرمایه گذاری برای سلامت دهان و دندان در طولانی مدت محسوب می شود.
شنبه 29 اردیبهشت - 10:24
«خبرگزاری تسنیم» وقتی در مورد دیزاین و طراحی داخلی ساختمان صحبت می کنیم، اولین چیزی که به ذهن می آید، شکل و ظاهر سقف و دیوار های خانه است.
شنبه 29 اردیبهشت - 10:15
«خبرگزاری تسنیم» پس از تنش زمستان گذشته میان تهران- اسلام آباد، اهمیت حضور سیدابراهیم رئیسی در پاکستان دوچندان شد.
شنبه 29 اردیبهشت - 09:51
«خبرگزاری تسنیم» با توجه به توان گسترده پدافند هوایی ارتش روسیه درون خاک اوکراین، پنتاگون در ماه آگوست 2022 میلادی تصمیم به ارسال موشک های ضد رادار هارم برای ارتش اوکراین گرفت.
شنبه 29 اردیبهشت - 09:43
«خبرگزاری تسنیم» وکیل بیماران تالاسمی گفت: شکایت موکلان ما از آمریکا به جهت خسارات تحریمی است که با نرسیدن دارو به بیماران مبتلا به تالاسمی تشدید بیماری یا فوت آن ها را رقم زده است. 
شنبه 29 اردیبهشت - 09:31
«خبرگزاری تسنیم» یکی از ویژگی های خاص منافقین در خانه های تیمی استفاده از ازدواج های تشکیلاتی است، عمر این وصلت ها اغلب کوتاه بوده و آشنایی و جدایی در آن تابع تشکیلات است.
شنبه 29 اردیبهشت - 09:22
«خبرگزاری تسنیم» مجری صهیونیستی اینترنشنال بارها در برنامه های خود، به حمایت تمام قد از اسرائیل پرداخته که نشان می دهد، این شبکه به مانند کارفرمایش، در سراشیبی سقوط انسانیت است.
شنبه 29 اردیبهشت - 09:17
«خبرگزاری تسنیم» سرانجام گمانه زنی ها، پچ پچ ها و شایعات، پیراهن حقیقت بر تن کرد و حالا ما می دانیم 2 مسؤول سابق کمیته برگزاری مسابقات فوتبال و رئیس کمیته داوران ناگزیر به استعفا شده اند.
شنبه 29 اردیبهشت - 09:05
«خبرگزاری تسنیم» سوار شدن بر اسب دروغ برای تولید فیک نیوز به روشی برای شبه رسانه های ضدایرانی تبدیل شده است، غافل از اینکه آن ها چیزی جز برده امپراتوری دروغ رسانه های معاند غربی نیستند.
شنبه 29 اردیبهشت - 05:23
«خبرگزاری تسنیم» مدیرعامل شرکت مدیران خودرو با بیان این که رضایت مشتری و حفظ کیفیت همواره خط قرمز و اولویت نخست ما است، گفت: بنز و تویوتا نیز در گذشته فراخوان های مشابهی داشته اند ولی نحوه برخورد آنها با چنین مسائلی کلید موفقیت آنها بوده است.
شنبه 29 اردیبهشت - 03:50
«خبرگزاری تسنیم» بانک تجارت امکان وکالتی کردن سریع و غیرحضوری حساب، برای ثبت نام خودروهای برقی وارداتی سامانه یکپارچه خرید خودرو را از طریق آدرس car.tejaratbank.ir فراهم کرد.
شنبه 29 اردیبهشت - 03:35
«خبرگزاری تسنیم» از گزینه های سرمایه گذاری همواره مسکوکات طلا بوده است که در کشورهایی با تورم بالا همواره مورد استقبال سرمایه گذارن می باشد.
شنبه 29 اردیبهشت - 03:39
«خبرگزاری تسنیم» رئیس اتاق بازرگانی ایران و عراق گفت: عراق از تجار ایرانی خواسته تا در راه اندازی خط تولید محصولات لبنی و ماشین آلات همراهی لازم را داشته باشند.
شنبه 29 اردیبهشت - 03:07
«خبرگزاری تسنیم» در تولید خودروهای مجهز به فناوری های جدید، کالیبراسیون ماژول ها و سیستم های الکترونیکی که بر روی نحوه عملکرد و کارایی خودرو تاثیرگذار است، فرآیندی مهم در زمینه تولید و ارائه خودرو به بازار هدف تلقی می گردد.
شنبه 29 اردیبهشت - 02:01
«خبرگزاری تسنیم» امروز در بازار آزاد قیمت طلای 18عیار هر گرم 3 میلیون و 352 هزار تومان و قیمت سکه تمام بهار آزادی طرح جدید 40 میلیون و 450 هزار تومان است.
شنبه 29 اردیبهشت - 01:24
«خبرگزاری تسنیم» شرایط خرید خودرو کامیونت فورس در تالار خودروی بورس کالا که قرار است فردا انجام شود، اعلام شد.
شنبه 29 اردیبهشت - 01:11
«خبرگزاری تسنیم» در معاملات امروز مرکز مبادله طلا و ارز ایران، هر اسکناس دلار آمریکا به 44هزار و 868 تومان و حواله دلار نیز به 41هزار و 894 تومان رسید.
چهارشنبه 26 اردیبهشت - 12:30
«خبرگزاری تسنیم» در بررسی که با داده های پاییز 1402 انجام شده، بانک های توسعه تعاون، توسعه صادرات و پست بانک، اطلاعات وام دهی ارتباطی خود را پس از چندین نوبت هنوز ارسال نکرده اند.
چهارشنبه 26 اردیبهشت - 11:11
«خبرگزاری تسنیم» خبرنگار شبکه آمریکایی سی ان ان پس از بازدید از نمایشگاه دستاوردهای نیروی هوافضای سپاه پاسداران گفت: ایران، به بزرگ ترین قدرت موشکی و پهپادی منطقه تبدیل شده است.
چهارشنبه 26 اردیبهشت - 10:55
«خبرگزاری تسنیم» محمد مهدی فروردین رئیس فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی اعلام کرد که تقریبا مبلغ فساد در فوتبال 200 میلیارد تومان است.
چهارشنبه 26 اردیبهشت - 11:33
«خبرگزاری تسنیم» کاربران فضای مجازی نسبت به ماجرای تسلیت فرح دیبا به سالومه در اثر مرگ سگ او واکنش های طنزآمیزی نشان دادند.
چهارشنبه 26 اردیبهشت - 10:16
«خبرگزاری تسنیم» در معاملات امروز مرکز مبادله طلا و ارز ایران، هر اسکناس دلار آمریکا به 44هزار و 868 تومان و حواله دلار نیز به 41هزار و 894 تومان رسید.
چهارشنبه 26 اردیبهشت - 09:12
«خبرگزاری تسنیم» رئیس اتحادیه طلا و جواهر با تأکید براینکه واحدهای صنفی باید تا شش ماه معاملات خود را در سامانه تجارت ثبت کنند و در غیر اینصورت مهلت تمدید نمی شود، گفت: هماهنگی های لازم نسبت به بازگشایی واحدهای صنفی در سراسر کشور انجام شده است.
چهارشنبه 26 اردیبهشت - 09:46
«خبرگزاری تسنیم» اگر رسانه فقط همان رسانه قدیمی و روزنامه و تلویزیون بود، چه بسا امروز به جای رژیم صهیونیستی سر حماس فریاد می زدند.
چهارشنبه 26 اردیبهشت - 09:10
«خبرگزاری تسنیم» تحلیلگر بی بی سی در پاسخ به سوال مجری که اسرائیل در صورت وارد شدن به رفح، می تواند حماس را از بین ببرد، گفت: اسرائیل به دلیل نداشتن برنامه مشخصی، هم خود در باتلاق فرو رفته است و هم می خواهد مردم غزه را در باتلاق غرق کند.
چهارشنبه 26 اردیبهشت - 09:09
«خبرگزاری تسنیم» تصاویر منتخب صفحات نخست روزنامه های چهارشنبه 26 اردیبهشت ماه منتشر می شود.
چهارشنبه 26 اردیبهشت - 05:36
«خبرگزاری تسنیم» کنفرانس بین المللی مهندسی صنایع ایران با حمایت همراه اول به عنوان اپراتور راهبر در حوزه هوشمندسازی آغاز به کار کرد.
چهارشنبه 26 اردیبهشت - 04:17
«خبرگزاری تسنیم» سپرده گذاران حساب های قرض الحسنه پس انداز در بانک ملت علاوه بر شرکت در قرعه کشی 1001 جایزه 250 میلیون تومانی، می توانند تا 300 میلیون تومان تسهیلات قرض الحسنه در قالب طرح"نیک وام" دریافت کنند.
چهارشنبه 26 اردیبهشت - 03:14
«خبرگزاری تسنیم» سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی اعلام فراخوان سراسری از سوی شرکت مدیران خودرو به منظور بررسی فنی خودروی حادثه دیده را اقدامی مثبت ارزیابی کرد و گفت: این فراخوان سراسری بیانگر تعهد این شرکت نسبت به خریداران این خودرو است.
چهارشنبه 26 اردیبهشت - 03:52
«خبرگزاری تسنیم» یحیی سنوار درباره حمایت های سردار شهید قاسم سلیمانی و دفاع ایران، سپاه پاسداران و نیروی قدس در دفاع از قدس و حفظ بیت المقدس صحبت کرده است.این ویدئو مربوط به سال 96 است،بعد از اینکه ترامپ اعلام کرد اورشلیم را به عنوان پایتخت اسرائیل به رسمیت...
چهارشنبه 26 اردیبهشت - 02:29
«خبرگزاری تسنیم» ساک دستی پارچه ای با توجه به طرح بندی ها و رنگ های مختلفی که دارد می تواند یک جایگزین مناسب برای مواد پلاستیکی و نایلونی باشد.
چهارشنبه 26 اردیبهشت - 01:24
«خبرگزاری تسنیم» قرارداد خرید تجهیزات بومی اولویت دار شبکه ملی اطلاعات و توسعه صادرات رایتل با حضور رئیس جمهور امضا شد.
چهارشنبه 26 اردیبهشت - 01:49
«خبرگزاری تسنیم» شورای حقوق بشر سازمان ملل در حالی جایزه به اصطلاح شجاعت برای حقوق بشر خود را به شبه رسانه اینترنشنال داد که غزه در میانه تجربه بدترین بحران حقوق بشری جهان، مرگ بارترین مکان برای خبرنگاران اعلام شده است.
چهارشنبه 26 اردیبهشت - 01:52
«خبرگزاری تسنیم» «زمانی آریل شارون نخست وزیر ملعون رژیم اشغالگر قدس در موضع گیری گفته بود"اگر مردم آمریکا بفهمند تا چه اندازه کشورشان تحت کنترل صهیونیست ها و لابیهای متحد آن هاست، قطعا علیه حکام کشورشان قیام خواهند کرد". مثالی که ظاهرا در مورد کانادا نیز صد...
چهارشنبه 26 اردیبهشت - 01:51
«خبرگزاری تسنیم» امروزه شناخت از منشور تهاجمی رژیم صهیونیستی و همچنین شکسته شدن ایده همزیستی تحت تفاهم سیاسی با رژیم بویژه بعد از طوفان الاقصی، این باور را به ظهور رسانده که هیچ راه حل سیاسی برای رفع بحران فلسطین وجود ندارد.
سه شنبه 25 اردیبهشت - 12:34
«خبرگزاری تسنیم» در معاملات امروز مرکز مبادله طلا و ارز ایران، هر اسکناس دلار آمریکا به 44هزار و 868 تومان و حواله دلار نیز به 41هزار و 894 تومان رسید.
سه شنبه 25 اردیبهشت - 11:44
«خبرگزاری تسنیم» یست و ششمین جلسه حراج شمش طلای مرکز مبادله ایران، از ساعت 12 امروز سه شنبه 25 اردیبهشت ماه 1403 برگزار می شود.
سه شنبه 25 اردیبهشت - 10:42
«خبرگزاری تسنیم» سی ودومین کنفرانس بین المللی برق دانشگاه صنعتی امیرکبیر با حمایت و مشارکت همراه اول برگزار می شود.
سه شنبه 25 اردیبهشت - 10:45
«خبرگزاری تسنیم» این پست راهنمای سفر به جذاب ترین جاهایی است که می توانید با خرید بلیط هواپیما مشهد اصفهان از آن ها بازدید کنید.
سه شنبه 25 اردیبهشت - 10:50
«خبرگزاری تسنیم» مدیرعامل زرین ذرت شاهرود با اعلام اینکه بزودی این شرکت در بازار بورس پذیرفته خواهد شد گفت: در سه ماهه ابتدایی سال مالی 1403 افزایش 64 درصدی سود خالص و افزایش 27 درصدی تولید داشتیم.
سه شنبه 25 اردیبهشت - 10:54
«خبرگزاری تسنیم» بازار سرمایه این روزها حال و روز خوشی را سپری نمی کند، اما در این میان سهامی بودند که به پشتوانه مدیریت قوی در گام اول و پشتوانه بنیاد عالی در گام دوم، توانستند تا حدود زیادی خودشان را از نوسانات رو به پایین حفظ نمایند، از جمله نماد «ومعادن...
سه شنبه 25 اردیبهشت - 09:07
«خبرگزاری تسنیم» پانته آ مدیری مجری رسانه های ضد ایرانی گفت: یکی از دلایلی که بعد از «ایران اینترنشنال» نمی خواستم با جایی کار کنم، این بود که نمی خواستم بردگی کنم؛ چون برده فکری بودن برای من بسیار سخت است که بگویند چه بنویسم یا چه ننویسم.
سه شنبه 25 اردیبهشت - 09:07
«خبرگزاری تسنیم» جنگ غزه که اینک می توان آن را «طولانی ترین» و «شدیدترین» جنگ رژیم غاصب اسرائیل در طول دوران حیات ننگین آن دانست، به میدان بزرگ پیروزی یک ملت در مصافی نابرابر تبدیل شده است.
سه شنبه 25 اردیبهشت - 09:04
«خبرگزاری تسنیم» تصاویر منتخب صفحات نخست روزنامه های سه شنبه 25 اردیبهشت ماه منتشر می شود.
سه شنبه 25 اردیبهشت - 09:33
«خبرگزاری تسنیم» اسرائیل هنوز قادر به ایجاد یک سامانه تشخیص دوست از دشمن IFF نبوده و به سادگی هم پهپادهای شناسایی و هم ذخایر موشک های پدافندی این رژیم بی دلیل از بین می روند.
سه شنبه 25 اردیبهشت - 09:35
«خبرگزاری تسنیم» سرکوب دانشجویان منتقد جنگ غزه و رژیم اشغالگر قدس در دانشگاه های اروپایی، آن هم در آستانه برگزاری انتخابات پارلمان اروپا، وضعیت بی سابقه ای را در این حوزه ژئواستراتژیک ایجاد کرده است.
سه شنبه 25 اردیبهشت - 08:39
«خبرگزاری تسنیم» در قالب اردوهای روایت پیشرف با هدف تقویت روحیه خود باوری، جمعی از دانشجویان بخش مهندسی معدن دانشگاههای کشور از مجتمع های معدنی وصنعتی چادرملو بازدید کردند.
سه شنبه 25 اردیبهشت - 06:09
«خبرگزاری تسنیم» صندلی های جاذبه صفر (Zero Gravity) با تمرکز بر ستون فقرات، یک وضعیت خنثی از نظر تحمل وزن را برای سرنشینان خودرو ایجاد می کند.
دوشنبه 24 اردیبهشت - 12:13
«خبرگزاری تسنیم» یک افسر اسرائیلی از جنایات رژیم صهیونیستی در زندان "سدی تیمان" در صحرای نقب خبر داد.
دوشنبه 24 اردیبهشت - 12:45
«خبرگزاری تسنیم» معامله با غرب بر سر توانایی های دفاعی و میدانی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران، راهکار کسانی بود که پیشبرد اهداف خود را در تکمیل پروژه برجام با نسخه های دوم و سوم جست وجو می کردند.
دوشنبه 24 اردیبهشت - 10:32
«خبرگزاری تسنیم» افشاگری ها درباره سرطان زا بودن یکی از رایج ترین داروهای بدون نسخه، گریبان فایزر یکی از بزرگ ترین شرکت های داروسازی و زیست فناوری چندملیتی را گرفته است.
دوشنبه 24 اردیبهشت - 10:40
«خبرگزاری تسنیم» پاسخ اهانت نماینده اسرائیل در سازمان ملل ، اخراج این رژیم به عنوان یک عضو از سازمان و منزوی کردن آن در جهان است.
دوشنبه 24 اردیبهشت - 10:47
«خبرگزاری تسنیم» در شرایطی که تنوع مدارس و تقسیم بندی دانش آموزان به دانش آموزانی با استعدادهای عادی و دانش آموزانی با استعدادهای درخشان موافقان و مخالفانی دارد، پرسش اینجاست مدارس سمپاد چگونه می تواند به تحقق عدالت آموزشی بینجامد.
دوشنبه 24 اردیبهشت - 11:44
«خبرگزاری تسنیم» ساکنین سیدنی در استرالیا برای حمایت از جنبش دانشجویی ضدصهیونیستی دست به اعتراض زدند و با شعار "دست از سر رفح بردارید، تنها راه حل موجود انتفاضه و ایستادن در برابر جنایت است" صحنه های زیبایی را خلق نمودند.
دوشنبه 24 اردیبهشت - 09:12
«خبرگزاری تسنیم» «بعد از انقلاب تونس در سال 2014، با جست وجو در اینترنت نام کمال را در فهرست شهدای دفاع مقدس ایران دیدم. با فهمیدن این خبر تا 15روز فقط گریه می کردم و چیزی نمی خوردم».
دوشنبه 24 اردیبهشت - 09:13
«خبرگزاری تسنیم» اینکه در روزهای اخیر فردی از اعضای سازمان مجاهدین مقابل دوربین قرار گرفته و با ارائه روایت های دروغ، خیانت های منافقین به ایران را در زمان جنگ تحمیلی انکار کرده، تابعی از آشوب های 1401 و برآوردی نسبت به شکل رفتار بخشی از جامعه ما بعد از آن ...
دوشنبه 24 اردیبهشت - 09:41
«خبرگزاری تسنیم» سازمان ثبت احوال کشوردر گزارشی اعلام کرد که بر اساس آمار اولیه مرکز رصد جمعیت کشور پس از سه دهه، آمار طلاق در کشور کاهشی شد. اما حتی این آمار هم امیدوارکننده نیست.
دوشنبه 24 اردیبهشت - 10:08
«خبرگزاری تسنیم» میوه ی خشک از پرطرفدارترین تنقلات است. معمولا در فصلهای گرم سال که تنوع میوه ها بیشتر است میوه ها را خشک کرده و در طول سال استفاده می کنند.
دوشنبه 24 اردیبهشت - 10:05
«خبرگزاری تسنیم» هشتمین کنفرانس بین المللی شهرهای هوشمند، اینترنت اشیاء و کاربردها با حمایت همراه اول برگزار می شود.
دوشنبه 24 اردیبهشت - 06:39
«خبرگزاری تسنیم» مدیرعامل بانک ملت صندوق توسعه ملی را نقطه اتکا و ذخیره ارزشمند کشور برای اجرای برنامه های توسعه ای و زیربنائی توصیف کرد.
دوشنبه 24 اردیبهشت - 03:29
«خبرگزاری تسنیم» مشاهدات میدانی از بازار سبزه میدان نشان میدهد که قیمت دلار در این بازار امروز با کاهش بیشتری نسبت به روزهای قبل همراه شده و به کانال 58 هزار تومان نزدیک شده است. دلال ها می گویند: قیمت دلار به ابتدای کانال 50 هزار تومان خواهد رسید.
دوشنبه 24 اردیبهشت - 01:36
«خبرگزاری تسنیم» مدیران برتر پخش، کامیونت F38 را گزینه ای مطلوب برای توزیع کالا در شبکه مویرگی و شهرها دانستند.
دوشنبه 24 اردیبهشت - 02:06
«خبرگزاری تسنیم» الیف صباغ، تحلیلگر سیاسی در گفتگو با RT با بیان اینکه اسرائیل بنا بر تمام برآوردهای نظامی از جمله برآوردهای خودش، شکست خورده،گفت: رژیم صهیونیستی هر مرد بالای 18 سالی را که به قتل رسانده عضو حماس معرفی کرده ، اهداف و طرح های نظامی نتانیاهو و...
دوشنبه 24 اردیبهشت - 02:23
«خبرگزاری تسنیم» دوره آموزشی فشرده مهارت محور «رسانه در عصر هوش مصنوعی» با حمایت همراه اول و در قالب بوتکمپ در دانشگاه علامه طباطبایی برگزار شد.
دوشنبه 24 اردیبهشت - 02:30
«خبرگزاری تسنیم» سید را خیلی ها می شناختند و دوستدارش بودند. چه آنها که درمسجد موسی بن جعفر(ع)(محله غیاثی) در نماز به او اقتدا می کردند و چه پامنبری های مسجد و رسانه. راز این محبوبیت را می توان درچهره خندان ورفتار گرم و صمیمی حجت الاسلام طباطبایی با مردم دی...
یکشنبه 23 اردیبهشت - 12:32
«خبرگزاری تسنیم» «او معتقد بود هر کسی را دوست دارید دعا کنید شهید شود. هیچ چیزی بالاتر از شهادت نیست.» این بالا ترین خیر در 13 فروردین 1403 برای سردار زاهدی رقم خورد.
یکشنبه 23 اردیبهشت - 12:48
«خبرگزاری تسنیم» امروز در بازار آزاد قیمت طلای 18عیار هر گرم 3 میلیون و 395 هزار تومان و قیمت سکه تمام بهار آزادی طرح جدید 41 میلیون تومان است.
یکشنبه 23 اردیبهشت - 11:00
«خبرگزاری تسنیم» این روز ها رسانه های غربی ماجرای توقف ارسال تنها «یک» محموله مهمات از امریکا به رژیم اشغالگر قدس را نماد ایستادگی واشینگتن در برابر حماقت تل آویو در رفح تلقی کرده و از آن به عنوان تصمیمی هوشمندانه یاد می کنند!
یکشنبه 23 اردیبهشت - 11:16
«خبرگزاری تسنیم» احتمالا بارها عبارت هایی نظیر«مکران، گنجی پنهان» و «مکران پیشران توسعه اقتصاد کشور» را شنیده یا خوانده اید، اما باوجود تمامی ظرفیت هایی که مورد تاکید مسئولان اقتصادی و سیاسی است، هیچ دولتی هنوز نتوانسته آن گونه که باید برای بالفعل شدن آنان ...
یکشنبه 23 اردیبهشت - 12:05
«خبرگزاری تسنیم»  رهبر انقلاب فرمودند دانش آموز ما نگاه ملی داشته باشد. نکته پنهان این بیان حکیمانه این است که همه نسبت به آینده کشور احساس مسئولیت کنند و دانش آموز از کودکی این را یاد بگیرد که او جزئی از فرآیند پیشرفت کشور است.
یکشنبه 23 اردیبهشت - 09:07
«خبرگزاری تسنیم»  رژیم صهیونیستی در یکی از پیچیده ترین وضعیت های خود هم از لحاظ استراتژیک و هم تاکتیک گیر افتاده است. وضعیتی که در آن گزینه های موجودش، هیچ نفع قابل توجهی ندارد اما هزینه ای عمیق را بر روی دست این رژیم می گذارد.
یکشنبه 23 اردیبهشت - 09:28
«خبرگزاری تسنیم» همزمان باچهارمین روز برگزاری 28مین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی تهران، تفاهم نامه توسعه همکاری بانک صادرات ایران با شرکت سرمایه گذاری نفت، گاز و پتروشیمی تأمین (تاپیکو) امضا شد.
یکشنبه 23 اردیبهشت - 10:02
«خبرگزاری تسنیم» دور جدید حراج شماره های رند همراه اول از 23 اردیبهشت 1403 آغاز می شود.
یکشنبه 23 اردیبهشت - 10:05
«خبرگزاری تسنیم» در این مطلب قرار است مراحل ساخت فروشگاه اینترنتی را توضیح دهیم و بیان کنیم که چگونه در کمتر از 3 دقیقه و بدون دانش برنامه نویسی سایت دلخواه خود را بسازید...
یکشنبه 23 اردیبهشت - 10:08
«خبرگزاری تسنیم» اگر به دنبال خرید سکه طلا هستید، و نمی دانید سکه طلا چیست و انواع آن کدام است حتما ای مقاله را تا انتها مطالعه کنید. بورس سکه گلدن ارت با بیش از دو دهه سابقه درخشان در خدمت همشهریان و هموطنان عزیز می باشد.
یکشنبه 23 اردیبهشت - 10:10
«خبرگزاری تسنیم» چرا ماشین ظرفشویی بوش روشن نمی شود؟ ظرفشویی بوش دارید و با فشردن دکمه استارت روشن نمی شود؟
یکشنبه 23 اردیبهشت - 10:19
«خبرگزاری تسنیم» آسیب های اجتماعی، واژه ای است که سال های متمادی از زبان مسئولان و مردم عامه به گوش می رسد و هرکس به زعم خود، آن را تحلیل می کند. آنچه وجه اشتراک همه تعاریف است، واژگان مشمئز کننده ای مثل «اعتیاد» و «مصرف مشروبات الکلی» است.
یکشنبه 23 اردیبهشت - 10:21
«خبرگزاری تسنیم» این روزها قبح مصرف سیگار بین دختران و زنان شکسته شده و آنها پابه پای مردان در انظار عمومی سیگار می کشند. این موضوع در مسائل متعدد فرهنگی، نبود آموزش های لازم درباره مضرات مصرف سیگار و وجود انواع سیگارها با برندهای مختلف و طعم های متنوع ریشه...
یکشنبه 23 اردیبهشت - 08:28
«خبرگزاری تسنیم» تصاویر منتخب صفحات نخست روزنامه های یکشنبه 23 اردیبهشت ماه منتشر می شود.
یکشنبه 23 اردیبهشت - 01:47
«خبرگزاری تسنیم» بانک پارسیان باهدف تأمین مالی فعالان صنعت پزشکی و معرفی هرچه بیشتر خدمات بانکی خود در حوزه سلامت، در بیست و پنجمین نمایشگاه بین المللی تجهیزات پزشکی، دارویی و آزمایشگاهی (ایران هلث 1403) حضور فعال و چشمگیری خواهد داشت.
یکشنبه 23 اردیبهشت - 01:51
«خبرگزاری تسنیم» بدون شک یکی از عواملی که منجر به روشن تر کردن چراغ تولید در داخل کشور می شود، رونق صنایع مادر و بر روی ریل حرکت کردن قطار تولید کارخانه های عظیم داخلی است.
یکشنبه 23 اردیبهشت - 02:21
«خبرگزاری تسنیم» امکان افتتاح حساب آنلاین (غیرحضوری) در بانک دی از طریق اپلیکیشن دی جت (همراه بانک دی) فراهم شد.
 
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است