مهمترین خبرها با استفاده از الگوریتم‌های هوشمند به‌طور خودکار از بین هزاران خبر استخراج شده و به نمایش گذاشته می‌شود.

مهمترین اخبار علمی فناوری در صدر رسانه ها


جمعه 05 مرداد - 23:46
«باشگاه خبرنگاران» عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: انقلاب صنعت چهارم که همان صنعت فیزیکی سایبری بوده، سند هوش مصنوعی بنیان اصلی آن محسوب می‌شود. 
جمعه 05 مرداد - 22:02
«باشگاه خبرنگاران» رییس گروه سلامت هوا وزارت بهداشت بر ضرورت به حداقل رساندن مواجهه با نور خورشید و خودمراقبتی در روز‌های فصل تابستان، تاکید کرد.
جمعه 05 مرداد - 21:59
«باشگاه خبرنگاران» رئیس مرکز جوانی جمعیت وزارت بهداشت گفت: تغییر الگو‌های باروری در تمام دنیا زمان‌بر است، اما در ایران در مدت کوتاهی تغییر کرده و نرخ زایمان و ازدواج و طلاق در این روند دچار تحول شده است.
جمعه 05 مرداد - 21:25
«باشگاه خبرنگاران» اکنون کاربران همه‌ی نسخه‌های اینسایدر ویندوز ۱۱ می‌توانند فایل‌های گوشی اندرویدی خود را ازطریق فایل اکسپلورر این سیستم‌عامل مدیریت کنند.
جمعه 05 مرداد - 15:51
«باشگاه خبرنگاران» رئیس سازمان اورژانس استان تهران از مصدومیت یک نفر در حادثه فرونشست زمین در میدان ونک خبر داد.
جمعه 05 مرداد - 15:51
«باشگاه خبرنگاران» رئیس سازمان اورژانس استان تهران از مصدومیت یک نفر در حادثه فرونشست زمین در میدان ونک خبر داد.
جمعه 05 مرداد - 15:26
«باشگاه خبرنگاران» معاون آزمون‌های سازمان ملی سنجش و ارزشیابی نظام آموزش کشور از برگزاری مرحله نهایی بیست و نهمین دوره المپیاد علمی دانشجویی کشور خبر داد.
جمعه 05 مرداد - 13:53
«باشگاه خبرنگاران» کم‌کاری تیروئید یکی از اختلالات غده‌ی تیروئید است که می‌توان آن را با درمان‌های دارویی برطرف کرد.
جمعه 05 مرداد - 13:46
«باشگاه خبرنگاران» رئیس سازمان اورژانس تهران از برخورد قطار مسافربری با سکو در میدان راه‌آهن خبر داد.  
جمعه 05 مرداد - 13:16
«باشگاه خبرنگاران» ورزشکاران استقامتی در ورزش‌هایی مانند دوی ماراتن، دوچرخه سواری، قایقرانی و شنا باید هر جنبه‌ای از فیزیولوژی خود را برای برتری رقابتی بهینه کنند.
جمعه 05 مرداد - 11:53
«باشگاه خبرنگاران» سازمان ملل متحد در مورد گرمای شدیدی که می‌تواند افراد زیادی را در معرض خطر قرار دهد، یک فراخوان «دعوت به اقدام» (Call to Action) صادر کرده است.
جمعه 05 مرداد - 09:43
«باشگاه خبرنگاران» افراد برای کاهش وزن سراغ میوه‌ها و سبزیجات می‌روند. مصرف این مواد، علاوه‌بر فوایدی که برای سلامت دارد در کاهش وزن نیز موثر است.
جمعه 05 مرداد - 09:39
«باشگاه خبرنگاران» گروهی از مهندسان دانشگاه شریف مواد پیشرفته‌ای را سنتز کردند که کاربرد آن در سیستم‌های آب شیرین‌کن موجب کاهش هزینه تامین آب شرب برای مناطق محروم می‌شود.
جمعه 05 مرداد - 09:33
«باشگاه خبرنگاران» موتور جستجو SearchGPT در صفحه اصلی خود از کاربر سوال می‌کند «به‌دنبال چه چیزی هستید؟»، اما به‌جای ارائه یک لیست ساده از لینک‌های مربوط به جستجو، سعی می‌کند تا پاسخ کاربران را به‌صورت سازماندهی‌شده ارائه کند
پنجشنبه 04 مرداد - 21:24
«باشگاه خبرنگاران» مایکروسافت ویژگی‌های هوش مصنوعی بیشتری را به بینگ اضافه کرده است.
پنجشنبه 04 مرداد - 17:50
«باشگاه خبرنگاران» آیا می‌خواهید از مزایای سلامتی تمرینات استقامتی بهره ببرید، اما به باشگاه رفتن علاقه ندارید؟ تمرین‌های کوچک روزمره می‌تواند برای شما مفید باشد.
پنجشنبه 04 مرداد - 17:47
«باشگاه خبرنگاران» این روز‌ها شاخص تابش اشعه UV در ساعات ظهر در وضعیت بحرانی و قرمز است؛ اشعه خطرناکی که عامل اصلی سرطان پوست، آب مروارید و پیرپوستی است.
پنجشنبه 04 مرداد - 17:33
«باشگاه خبرنگاران» رئیس مرکز ویروس شناسی بیمارستان مسیح دانشوری گفت: تب دنگی اکثرا از طریق نیش پشه انتقال پیدا می‌کند.
پنجشنبه 04 مرداد - 15:44
«باشگاه خبرنگاران» دانش آموزان پایه ورودی اول، هفتم و دوازدهم تا دهم شهریور مهلت ثبت نام برای کتاب‌های درسی دارند.
پنجشنبه 04 مرداد - 14:59
«باشگاه خبرنگاران» رئیس سازمان غذا و دارو گفت: دو مورد از ۴ محصول معرفی شده دافع حشرات برای پشه آئدس توسط سازمان جهانی بهداشت، در کشور تولید می‌شود و در داروخانه‌ها موجود است.
پنجشنبه 04 مرداد - 14:49
«باشگاه خبرنگاران» نسخه وب اپل مپس (Apple Maps) رسماً به‌صورت بتا راه‌اندازی شد.
پنجشنبه 04 مرداد - 12:18
«باشگاه خبرنگاران» بر اساس گزارش سازمان جهانی بهداشت (WHO)، گروه جدیدی از گونه جهش یافته ویروس کووید که به «فلرت» معروف شده، به شایع‌ترین گونه این ویروس در سراسر جهان تبدیل شده است.
پنجشنبه 04 مرداد - 12:10
«باشگاه خبرنگاران» اگر اصطلاحا خوردن یک سیب در روز شما را از مراجعه به پزشک دور نگه می‌دارد، براساس یک مطالعه جدید، تبدیل آن به یک سالاد میوه ممکن است حتی بیشتر به شما کمک کند.
پنجشنبه 04 مرداد - 12:10
«باشگاه خبرنگاران» دستگاه پخش آنلاین جدید گوگل احتمالا تفاوت‌های فاحشی با کروم‌کست خواهد داشت.
پنجشنبه 04 مرداد - 12:02
«باشگاه خبرنگاران» زمان مجدد برای ثبت‌نام و انتخاب رشته پذیرش در دوره‌های کاردانی ویژه دانشگاه فنی و حرفه‌ای و مؤسسات آموزش عالی غیردولتی- غیرانتفاعی اعلام شد.
پنجشنبه 04 مرداد - 11:47
«باشگاه خبرنگاران» شرکت متا بزرگ‌ترین نسخه از مدل‌های هوش مصنوعی خود، با نام «Llama ۳» را منتشر کرد.
پنجشنبه 04 مرداد - 11:09
«باشگاه خبرنگاران» یبوست در برخی موارد باید جدی گرفته شود.
پنجشنبه 04 مرداد - 11:09
«باشگاه خبرنگاران» یبوست در برخی موارد باید جدی گرفته شود.
پنجشنبه 04 مرداد - 09:44
«باشگاه خبرنگاران» فناوران یک شرکت دانش بنیان موفق به تولید دستگاه سیار تسکین درد برای اولین بار در کشور شده‌اند.
پنجشنبه 04 مرداد - 09:34
«باشگاه خبرنگاران» اطلاعاتی خاص در مورد ایستگاه فضایی بین المللی که فضانوردان در آن زندگی می‌کنند، وجود دارد.
پنجشنبه 04 مرداد - 09:32
«باشگاه خبرنگاران» بسیاری از افراد ترجیح می‌دهند صبح که از خواب برمی خیزند به حمام بروند و برخی دیگر شب و عصر را برای استحمام ترجیح می‌دهند.
پنجشنبه 04 مرداد - 09:01
«باشگاه خبرنگاران» معاون سازمان غذا ودارو گفت: با الکترونیکی‌سازی فرآیند وصول درآمد‌های اختصاصی حاصل از اجرای تعرفه‌های ماده ۲۴ در سازمان غذا و دارو، درآمد‌های این سازمان افزایش یافت.
چهارشنبه 03 مرداد - 23:42
«باشگاه خبرنگاران» ماده واحده «موافقت با تأسیس بنیاد بین­‌المللی حکیم نظامی» مصوب شورای عالی انقلاب فرهنگی از سوی محمد مخبر رئیس شورا و سرپرست ریاست جمهوری برای اجرا ابلاغ شد.
چهارشنبه 03 مرداد - 21:56
«باشگاه خبرنگاران» معاون بهداشت وزارت بهداشت اقدامات این وزارتخانه در دولت سیزدهم را تشریح کرد.
چهارشنبه 03 مرداد - 20:32
«باشگاه خبرنگاران» سازمان سنجش تاریخ مجدد برای ثبت‌نام و انتخاب رشته کاردانی ویژه دانشگاه فنی و حرفه‌ای و کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال ۱۴۰۳ را اعلام کرد.
چهارشنبه 03 مرداد - 20:32
«باشگاه خبرنگاران» سازمان سنجش تاریخ مجدد برای ثبت‌نام و انتخاب رشته کاردانی ویژه دانشگاه فنی و حرفه‌ای و کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال ۱۴۰۳ را اعلام کرد.
چهارشنبه 03 مرداد - 18:42
«باشگاه خبرنگاران» با تفاهم‌نامه منعقد شده بین سازمان غذا و دارو و یکی از اپراتور‌های حوزه سلامت موضوع ایجاد بستر اینترنتی برای دارورسانی به درب منازل نهایی شده است.
چهارشنبه 03 مرداد - 18:43
«باشگاه خبرنگاران» با توجه به طولانی بودن مسافت و گرمای شدید هوا، لازم است زائران اربعین نکاتی را در طول سفر خود رعایت کنند.
چهارشنبه 03 مرداد - 18:39
«باشگاه خبرنگاران» فراخوان جشنواره رسانه‌ای پارک علم و فناوری خلیج فارس استان بوشهر با تمرکز بر نقش پارک‌های علم و فناوری، توسعه واحد‌های فناور و دانش بنیان اعلام شد.
چهارشنبه 03 مرداد - 17:23
«باشگاه خبرنگاران» ایام سوگواری امام حسین (ع) شامل شب تاسوعا، تاسوعا و عاشورای حسینی (ع)، در سراسر کشور ۳۳هزار و ۲ واحد خون اهدا شد و سوگواران نذر خود را ادا کردند.
چهارشنبه 03 مرداد - 17:26
«باشگاه خبرنگاران» پژوهش دانشمندان نشان می‌دهد رژیم غذایی زنان در دوران بارداری احتمالاً در ابتلای فرزندان آنها به اوتیسم تأثیر دارد.
چهارشنبه 03 مرداد - 16:40
«باشگاه خبرنگاران» ایلان ماسک از تسلا می‌خواهد که در صورت تایید سهامداران، پنج میلیارد دلار در جدیدترین استارت‌آپش یعنی هوش مصنوعی ایکس xAI سرمایه‌گذاری کند.
چهارشنبه 03 مرداد - 15:28
«باشگاه خبرنگاران» محققان سازمان پژوهش‌های علمی و صنعتی ایران با حمایت بنیاد ملی علم ایران موفق به «اصلاح نانو الیاف سلولز جهت ساخت نانو فیلترهای جذب ذرات آلاینده هوا» شدند.
چهارشنبه 03 مرداد - 14:00
«باشگاه خبرنگاران» مرکز ملی فضای مجازی با هدف استفاده کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری از ظرفیت های فضای مجازی در رقابت های انتخاباتی، اقدام به ایجاد ستاد انتخابات کرد که این ستاد خدمات متنوعی به ستادهای نامزدها ارائه داد.
چهارشنبه 03 مرداد - 13:31
«باشگاه خبرنگاران» معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش با توجه به برنامه‌ها و فعالیت‌های اربعین، فعالیت‌های شاخص ستاد اربعین این وزارت را تشریح کرد.
چهارشنبه 03 مرداد - 12:13
«باشگاه خبرنگاران» وزیر آموزش و پرورش، شیوه‌نامه اجرایی آیین‌نامه انتخاب و انتصاب مدیران مدارس را برای اجرا ابلاغ کرد.
چهارشنبه 03 مرداد - 11:53
«باشگاه خبرنگاران» سرپرست تیم‌های علمی دانش آموزان ایران گفت: صبح امروز و در المپیاد جهانی اختراعات و نوآوری‌های کره جنوبی ۲۰۲۴ کسب دو‌مدال طلا و یک جایزه ویژه نتیجه تلاش و زحمات دانش آموزان ایرانی بود.
چهارشنبه 03 مرداد - 11:21
«باشگاه خبرنگاران» چند راهکار مختلف برای از بین بردن درد و سنگ کیسه صفرا وجود دارد.
چهارشنبه 03 مرداد - 09:15
«باشگاه خبرنگاران» ایلان ماسک از سال آینده تولید محدود ربات‌های انسان‌نما را برای استفاده داخلی آغاز خواهد کرد.
چهارشنبه 03 مرداد - 08:21
«باشگاه خبرنگاران» مدیرعامل شرکت دانش بنیان تولید جوهر خودکار نانو آنتی باکتریال از حضور ایران در بین ۶ کشور تولید کننده این محصول آنتی باکتریال خبر داد.
چهارشنبه 03 مرداد - 08:13
«باشگاه خبرنگاران» هنگامی که یک سنگ در مریخ پس از عبور مریخ نورد کنجکاو ناسا از روی آن شکسته شد، دانشمندان غافلگیر شده و چیزی را که قبلاً در سیاره سرخ دیده نشده بود مشاهده کردند.
چهارشنبه 03 مرداد - 08:10
«باشگاه خبرنگاران» سرپرست اداره کل انتقال خون استان تهران گفت: روزانه ۱۷۰۰ واحد خون در تهران مصرف می شود؛ در صورتی که روزانه بین ۱۳۰۰ تا ۱۵۰۰ واحد خون و فرآورده های خونی اهدا می شود.
چهارشنبه 03 مرداد - 07:57
«باشگاه خبرنگاران» دبیر کارگروه بررسی و تدوین فهرست دارویی ایران مسیر غیرحضوری تهیه دارو‌های تک نسخه‌ای را تشریح کرد.
چهارشنبه 03 مرداد - 07:59
«باشگاه خبرنگاران» روابط عمومی سازمان غذا و دارو نسبت به فرآورده لاغری غیرمجاز چربی‌سوز جلبک و بلوبری هشدار داد.
چهارشنبه 03 مرداد - 07:59
«باشگاه خبرنگاران» روابط عمومی سازمان غذا و دارو نسبت به فرآورده لاغری غیرمجاز چربی‌سوز جلبک و بلوبری هشدار داد.
سه شنبه 02 مرداد - 23:56
«باشگاه خبرنگاران» معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان رئیس جمهور گفت: امسال این معاونت از محل اجرای قانون جهش تولید دانش بنیان ۲۰ هزار میلیارد تومان منتفع می‌شود.
سه شنبه 02 مرداد - 23:47
«باشگاه خبرنگاران» رئیس هیات مدیره صندوق توسعه ملی گفت: با قاطعیت می‌توانیم بگوییم برای راه انداختن کار دانش بنیان‌ها منابع به اندازه کافی داریم.
سه شنبه 02 مرداد - 22:08
«باشگاه خبرنگاران» اولین رویداد ملی معرفی برنامه توسعه و حمایت غزال‌های دانش بنیان و رویداد ۱۰ هزارتایی شدن شرکت‌های دانش‌بنیان برگزار شد.
سه شنبه 02 مرداد - 20:49
«باشگاه خبرنگاران» هیات مدیره سندیکای تولید کنندگان مواد دارویی، در نامه‌ای به رئیس جمهور منتخب، خواستار اصلاح نظام دارویی کشور در جهت کاهش هزینه دسترسی به دارو شد.
سه شنبه 02 مرداد - 20:40
«باشگاه خبرنگاران» نتایج نهایی آزمون استخدامی دانشگاه فرهنگیان در یازدهمین امتحان مشترک فراگیر دستگاه‌های اجرایی کشور اعلام شد.
سه شنبه 02 مرداد - 17:04
«باشگاه خبرنگاران» معاون بهداشت وزارت بهداشت گفت: بیماری تب دنگی یک عارضه ویروسی بوده و داروی اختصاصی ندارد و بهتر است از آسپرین استفاده نشود.
سه شنبه 02 مرداد - 17:04
«باشگاه خبرنگاران» معاون بهداشت وزارت بهداشت گفت: بیماری تب دنگی یک عارضه ویروسی بوده و داروی اختصاصی ندارد و بهتر است از آسپرین استفاده نشود.
سه شنبه 02 مرداد - 16:52
«باشگاه خبرنگاران» نوبیا دو گوشی جدید از سری Z60 را با تراشه‌ قدرتمند و قابلیت‌های هوش مصنوعی معرفی کرد.
سه شنبه 02 مرداد - 16:33
«باشگاه خبرنگاران» شریف زاده گفت: در زمان سفر به عراق و شرکت در پیاده‌روی اربعین، گذرنامه زائران باید دارای حداقل شش ماه اعتبار باشد.
سه شنبه 02 مرداد - 16:21
«باشگاه خبرنگاران» سند ملی هوش مصنوعی جمهوری اسلامی ایران مصوب شورای عالی انقلاب فرهنگی از سوی محمد مخبر، سرپرست ریاست جمهوری و رئیس شورای عالی انقلاب فرهنگی برای اجرا به نهاد‌های ذی‌ربط ابلاغ شد.
سه شنبه 02 مرداد - 16:09
«باشگاه خبرنگاران» محقق برتر دانشکده مهندسی معدن دانشگاه تهران، موفق به تولید کنسانتره آهن از منابع کم‌عیار هماتیتی، با کاربرد در صنعت فولادسازی شد.
سه شنبه 02 مرداد - 16:16
«باشگاه خبرنگاران» پویش «یه تیر و دو نشون» در شبکه شاد با هدف جمع‌بندی نهایی و مرور مطالب برگزار شد.
سه شنبه 02 مرداد - 15:04
«باشگاه خبرنگاران» رئیس دانشکده طب ایرانی دانشگاه علوم پزشکی تهران از انتشار یک کتاب در حوزه گیاهان دارویی در طب ایرانی با همکاری پژوهشگران ایرانی و بین المللی خبر داد.
سه شنبه 02 مرداد - 14:34
«باشگاه خبرنگاران» رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی آموزش و پرورش گفت: موسسه‌های غیر مجاز تا زمانی که مجوز قانونی دریافت نکنند، اجازه فعالیت ندارند.
سه شنبه 02 مرداد - 14:34
«باشگاه خبرنگاران» رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی آموزش و پرورش گفت: موسسه‌های غیر مجاز تا زمانی که مجوز قانونی دریافت نکنند، اجازه فعالیت ندارند.
سه شنبه 02 مرداد - 14:23
«باشگاه خبرنگاران» رئیس مرکز ارتباطات معاونت علمی در پی اظهارات یک مسئول در اتاق بازرگانی ایران، تخصیص ارز به شرکت‌های تولیدکننده موبایل ایرانی را تکذیب کرد.
سه شنبه 02 مرداد - 13:21
«باشگاه خبرنگاران» عضو کمیته علمی تب دانگ مرکز مدیریت بیماری‌های واگیر وزارت بهداشت گفت: فراگیری تب دنگی در تهران را قویاً تکذیب می‌کنم.
سه شنبه 02 مرداد - 13:20
«باشگاه خبرنگاران» رباتیک دانش موفق به کسب مقام دوم جهانی بین ۳۰ کشور بزرگ دنیا در مسابقات ربوکاپ ۲۰۲۴ هلند شد.
سه شنبه 02 مرداد - 12:34
«باشگاه خبرنگاران» احتمالاً گوشی آیفون SE 4 صفحه‌نمایش پرنورتر و طراحی جدیدتری نسبت به گذشته خواهد داشت.
سه شنبه 02 مرداد - 11:34
«باشگاه خبرنگاران» عرضه محصولات آرایشی بهداشتی شخصی سازی شده بر اساس ژنتیک، بیماری‌ها، حساسیت‌ها و آنالیز‌های پوست و مو برای هر شخص در یک شرکت دانش‌بنیان آغاز شد.
سه شنبه 02 مرداد - 11:34
«باشگاه خبرنگاران» عرضه محصولات آرایشی بهداشتی شخصی سازی شده بر اساس ژنتیک، بیماری‌ها، حساسیت‌ها و آنالیز‌های پوست و مو برای هر شخص در یک شرکت دانش‌بنیان آغاز شد.
سه شنبه 02 مرداد - 11:40
«باشگاه خبرنگاران» درانتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری شاهد افزایش کنشگری مجازی در عرصه تبلیغات انتخاباتی به ویژه در پیام رسان‌های داخلی بودیم.
سه شنبه 02 مرداد - 11:27
«باشگاه خبرنگاران» رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی گفت: روزانه بیش از ۵۰ هزار فکر به ذهن ما خطور می‌کند که ۷۰ درصد آنها افکار منفی است.
سه شنبه 02 مرداد - 11:08
«باشگاه خبرنگاران» دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی، آیین‌نامه جذب و پرورش استعداد‌های برتر ملی را به دانشگاه فرهنگیان ابلاغ کرد.
سه شنبه 02 مرداد - 10:39
«باشگاه خبرنگاران» یکی از جلسات درمان ویژه زکریای رازی در تاریخ ماندگار شد.
سه شنبه 02 مرداد - 10:12
«باشگاه خبرنگاران» صفرا زدایی با روش‌های مختلفی انجام می‌شود که یکی از آنها استفاده از لیمو است.
سه شنبه 02 مرداد - 09:59
«باشگاه خبرنگاران» رئیس مرکز تحقیقات حلال سازمان غذا و دارو از تولید ۸ محصول فناورانه حلال خوراکی خبر داد.
سه شنبه 02 مرداد - 10:02
«باشگاه خبرنگاران» در برخی روزها گرمای هوا به شدت طاقت‌فرسا می‌شود.
سه شنبه 02 مرداد - 09:06
«باشگاه خبرنگاران» نتایج قطعی آزمون‌های نهایی پایه دوازدهم خرداد۱۴۰۳، از طریق پنجره واحد خدمات الکترونیک وزارت آموزش و پرورش قابل رویت است.
سه شنبه 02 مرداد - 08:41
«باشگاه خبرنگاران» وزیر ارتباطات با اشاره به اینکه تعداد کاربران پنجره ملی خدمات دولت هوشمند به ۴۸ میلیون نفر رسیده است، از اجرای پروژه فیبرنوری برای ۶۰۰ شهر خبر داد.
سه شنبه 02 مرداد - 08:41
«باشگاه خبرنگاران» وزیر ارتباطات با اشاره به اینکه تعداد کاربران پنجره ملی خدمات دولت هوشمند به ۴۸ میلیون نفر رسیده است، از اجرای پروژه فیبرنوری برای ۶۰۰ شهر خبر داد.
سه شنبه 02 مرداد - 08:29
«باشگاه خبرنگاران» رئیس دانشگاه فرهنگیان گفت: دانشجویان ایرانی که در خارج کشور هستند، نمی‌توانند برای ادامه تحصیل وارد دانشگاه فرهنگیان شوند.
سه شنبه 02 مرداد - 08:00
«باشگاه خبرنگاران» مدیرکل انجمن اولیاء و مربیان وزارت آموزش و پرورش گفت: آموزش و پرورش مرجع تصمیم‌گیری برای نرخ لباس دانش‌آموزان نیست.
سه شنبه 02 مرداد - 07:47
«باشگاه خبرنگاران» هنگامی که یک اختلال جهانی در مورد داده‌ها رخ می‌دهد، بلافاصله باید مراحلی را اجرایی کنید.
سه شنبه 02 مرداد - 07:46
«باشگاه خبرنگاران» رئیس سازمان امور دانشجویان گفت: در سازمان امور دانشجویان تا آخرین روز دولت سیزدهم از رفع مشکلات دانشجویان داخل و بین‌الملل چشم‌پوشی نخواهیم کرد.
سه شنبه 02 مرداد - 07:53
«باشگاه خبرنگاران» معاون علمی دولت سیزدهم مطرح کرد: خیلی مهم است معاون علمی بتواند با نسلی حدودا ۲۰ تا ۴۰ ساله ارتباط درست بگیرد، بنابراین جوان بودن یک شاخص جدی است.
دوشنبه 01 مرداد - 16:55
«باشگاه خبرنگاران» در پی انتشار خبری مبنی بر
دوشنبه 01 مرداد - 16:55
«باشگاه خبرنگاران» در پی انتشار خبری مبنی بر
دوشنبه 01 مرداد - 16:12
«باشگاه خبرنگاران» معاون پرستاری وزارت بهداشت گفت: باید از نمایندگان مجلس مطالبه کنیم تا مشکل کمبود پرستار را برطرف کنند، زیرا مردم از کمبود پرستار صدمه می‌بینند.
دوشنبه 01 مرداد - 16:12
«باشگاه خبرنگاران» معاون پرستاری وزارت بهداشت گفت: باید از نمایندگان مجلس مطالبه کنیم تا مشکل کمبود پرستار را برطرف کنند، زیرا مردم از کمبود پرستار صدمه می‌بینند.
دوشنبه 01 مرداد - 14:43
«باشگاه خبرنگاران» رئیس سازمان مدارس و مراکز غیر دولتی و توسعه مشارکت‌های مردمی وزارت آموزش و پرورش از افزایش در خور توجه سرانه فضای نمازخانه ها در مدارس غیر دولتی خبر داد.
دوشنبه 01 مرداد - 14:16
«باشگاه خبرنگاران» پس از دستور معاون آموزشی وزارت بهداشت مبنی بر تشکیل کارگروه علمی ویژه رسیدگی به اعتراضات آزمون دستیاری، نتیجه تجدید نظر در کلید نهایی اعلام و فردا ۲ مرداد ماه برای کلیه‌ی پذیرفته شدگان کارنامه‌ی جدید صادر خواهد شد.
دوشنبه 01 مرداد - 13:03
«باشگاه خبرنگاران» رئیس سازمان امور دانشجویان گفت: در سال جاری سهم دانشگاه‌های دولتی در زمینه جذب دانشجویان ببن المللی حدود ۴۳ درصد بوده است.
دوشنبه 01 مرداد - 11:48
«باشگاه خبرنگاران» دانش‌آموزان دوره دوم متوسطه روزانه، بزرگسالان، آموزش از راه دور، ایثارگران، داوطلبان آزاد می‌توانند در چهار عنوان درس از شرایط تبصره استفاده کنند.
دوشنبه 01 مرداد - 11:32
«باشگاه خبرنگاران» اردوی فرهنگی و آموزشی ترویج فرهنگ کتابخوانی بر فراز قله‌های دانایی با حضور نوجوانان و مربیان منتخب در بخش پسران ۶ استان آغاز شده است.  
 
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است