مهمترین خبرها با استفاده از الگوریتم‌های هوشمند به‌طور خودکار از بین هزاران خبر استخراج شده و به نمایش گذاشته می‌شود.

مهمترین اخبار بین‌الملل در صدر رسانه ها


جمعه 05 مرداد - 23:28
«باشگاه خبرنگاران» تماشاگران مراسم افتتاحیه المپیک پاریس برای نشان دادن اعتراض خود کاروان رژیم صهیونیستی را حین عبور از رودخانه سن هو کردند.
جمعه 05 مرداد - 22:22
«باشگاه خبرنگاران» رئیس جمهور پیشین آمریکا اشاره کرد که در دوره خود با خروج از برجام و اعمال تحریم بر ایران «بهترین» اقدام را برای اسرائیل انجام داده است.
جمعه 05 مرداد - 20:47
«باشگاه خبرنگاران» نخست وزیر اسرائیل برای دیدار با دونالد ترامپ نامزد حزب جمهوری خواه در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ به اقامتگاه او در فلوریدا رفت.
جمعه 05 مرداد - 20:46
«باشگاه خبرنگاران» انتظار می‌رود رئیس سیا روز یکشنبه در پایتخت ایتالیا با مقامات ارشد قطری، مصری و صهیونیست دیدار کند.
جمعه 05 مرداد - 20:44
«باشگاه خبرنگاران» اوضاع وخیم نوار غزه همزمان با حضور بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم اسرائیل در واشنگتن دی دی سی بار دیگر در دستور کار ۱۵ عضو شست شورای امنیت سازمان ملل قرار گرفت.
جمعه 05 مرداد - 20:34
«باشگاه خبرنگاران» رئیس‌جمهور سنگال برای ارتقای روابط با ایران اعلام آمادگی کرد.
جمعه 05 مرداد - 19:41
«باشگاه خبرنگاران» مردم یمن در شهر‌های مختلف این کشور در حمایت از مردم مظلوم غزه و همچنین محکومیت حمله هوایی هفته گذشته رژیم صهیونیستی به بندر الحدیده در غرب این کشور تظاهرات گسترده‌ای برپا کردند.
جمعه 05 مرداد - 19:35
«باشگاه خبرنگاران» آژانس سازمان ملل برای آوارگان فلسطینی در جلسه شورای امنیت خواستار حمایت کشور‌ها از این ارگان شد.
جمعه 05 مرداد - 18:34
«باشگاه خبرنگاران» آنتونیو گوترش می‌گوید بازی‌های المپیک موقعیتی برای صلح است و از کشور‌های طرف درگیری در سراسر جهان خواست سلاح‌های خود را کنار بگذارند.
جمعه 05 مرداد - 18:05
«باشگاه خبرنگاران» اداره تحقیقات فدرال آمریکا به دنبال مصاحبه با نامزد جمهوری‌خواهان به عنوان قربانی حادثه تیراندازی دو هفته پیش است.
جمعه 05 مرداد - 17:46
«باشگاه خبرنگاران» وزارت دفاع روسیه از سرنگونی ۲۸ هزار پهپاد اوکراینی از آغاز درگیری نظامی با این کشور و طی تقریبا ۲.۵ سال گذشته خبر داد.
جمعه 05 مرداد - 16:47
«باشگاه خبرنگاران» وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی اظهارات معاون رئیس‌جمهور آمریکا در حمایت از برقراری آتش‌بس دائمی در غزه را رد کرد.
جمعه 05 مرداد - 15:23
«باشگاه خبرنگاران» سخنگوی کرملین معتقد است به رغم درک بالای ترامپ این امر تاثیری بر مسائل روسیه ندارد.
جمعه 05 مرداد - 15:01
«باشگاه خبرنگاران» آژانس آوارگان فلسطینی سازمان ملل درباره بحران آوارگی مردم غزه هشدار داد.
جمعه 05 مرداد - 15:01
«باشگاه خبرنگاران» آژانس آوارگان فلسطینی سازمان ملل درباره بحران آوارگی مردم غزه هشدار داد.
جمعه 05 مرداد - 14:36
«باشگاه خبرنگاران» به نوشته یک روزنامه آمریکایی استفاده بیش از حد آمریکا از تحریم‌ها، خطر کاهش اثرگذاری آن را بالا برده است.
جمعه 05 مرداد - 14:00
«باشگاه خبرنگاران» فرودگاه بازل - مولوز، از فرودگاه‌های مشترک فرانسه - سوئیس، به مسافران گفته است که روز جمعه ترمینال را تخلیه کنند.
جمعه 05 مرداد - 13:47
«باشگاه خبرنگاران» مقامات کاخ سفید گفتند اسرائیل و حماس «بیش از هر زمان دیگری» به دستیابی به توافق آتش بس نزدیک شده‌اند.
جمعه 05 مرداد - 13:14
«باشگاه خبرنگاران» اوباما سرانجام از کامالا هریس به عنوان نامزد ریاست جمهوری آمریکا از حزب دموکرات حمایت کرد.
جمعه 05 مرداد - 12:42
«باشگاه خبرنگاران» گزارش‌ها حاکی از آن است که آمریکا تحریم‌ها علیه وزرای اسرائیل را متوقف می‌کند.
جمعه 05 مرداد - 12:33
«باشگاه خبرنگاران» اپراتور دولتی راه آهن فرانسه از حمله خرابکاران به شبکه ریلی فرانسه و مختل شدن تردد در آستانه مراسم افتتاحیه المپیک خبر داد.
جمعه 05 مرداد - 12:18
«باشگاه خبرنگاران» دولت‌های استرالیا، کانادا و نیوزیلند در بیانیه‌ای بر لزوم آتش‌بس فوری در نوار غزه تاکید کردند.
جمعه 05 مرداد - 11:49
«باشگاه خبرنگاران» پنتاگون اشتباهات جدیدی در محاسبات کمک‌های نظامی به اوکراین کشف کرده است.
جمعه 05 مرداد - 11:23
«باشگاه خبرنگاران» مشاور ارشد تیم ترامپ، اعتراف کرد که کارکنان ستاد ترامپ از سرعتی که با آن «از شر جو بایدن خلاص شدند» شگفت زده شدند.
جمعه 05 مرداد - 10:46
«باشگاه خبرنگاران» حماس از رزمندگانش خواست برای انتقام از شهادت مظلومانه یکی از فرماندهانش در کرانه باختری آماده شوند.
جمعه 05 مرداد - 10:18
«باشگاه خبرنگاران» یک مسئول صهیونیست نسبت به گسترش جنگ با حزب الله لبنان هشدار داد و تاکید کرد که رژیم صهیونیستی نباید وارد جنگ سوم لبنان شود.
جمعه 05 مرداد - 09:54
«باشگاه خبرنگاران» یک مقام اسرائیلی می‌گوید اظهارات کامالا هریس معاون رئیس جمهور آمریکا برای مذاکرات غزه مضر است.
جمعه 05 مرداد - 08:58
«باشگاه خبرنگاران» سخنگو و هماهنگ کننده ارتباطات راهبردی شورای امنیت ملی کاخ سفید گفت: در ۶ ماه آینده در دولت جو بایدن بر رفتار‌های ایران تمرکز داریم.
جمعه 05 مرداد - 08:54
«باشگاه خبرنگاران» کامالا هریس با بنیامین نتانیاهو نخست وزیر اسرائیل دیدار و پس از آن گفت که نگرانی جدی خود را درباره وضعیت وخیم انسانی غزه به صراحت اعلام کرده است.
جمعه 05 مرداد - 08:52
«باشگاه خبرنگاران» مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی در پیامی به مسعود پزشکیان پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری ایران را به او تبریک گفت.
جمعه 05 مرداد - 08:52
«باشگاه خبرنگاران» مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی در پیامی به مسعود پزشکیان پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری ایران را به او تبریک گفت.
جمعه 05 مرداد - 08:48
«باشگاه خبرنگاران» سخنگوی وزارت خارجه آمریکا اعلام کرد: واشنگتن به اجرای تمام تحریم‌های خود علیه ایران از جمله تحریم‌ها به دلیل نقض حقوق بشر ادامه می‌دهد.
جمعه 05 مرداد - 08:40
«باشگاه خبرنگاران» پایگاه آمریکایی عین‌الاسد در غرب عراق، هدف حمله‌ی راکتی قرار گرفت.
جمعه 05 مرداد - 06:39
«باشگاه خبرنگاران» نامزد احتمالی حزب دموکرات می‌گوید قبلا با ترامپ بر سر مناظره در ۱۰ سپتامبر به توافق رسیده اما به نظر می‌رسد او از این کار منصرف شده است.  
پنجشنبه 04 مرداد - 23:32
«باشگاه خبرنگاران» دبیرکل سازمان ملل خواستار اقدام فوری دولت‌ها برای مهار تغییرات اقلیمی و محافظت از اقشار آسیب‌پذیر در برابر گرمای شدید هوا شد.
پنجشنبه 04 مرداد - 22:59
«باشگاه خبرنگاران» اکثر اسرائیلی‌ها بر این باورند که سخنرانی بنیامین نتانیاهو نخست وزیر این رژیم در کنگره آمریکا بی اهمیت بوده است و تغییری در شرایط موجود ایجاد نمی‌کند.
پنجشنبه 04 مرداد - 22:58
«باشگاه خبرنگاران» هماهنگ کننده امور راهبردی شورای امنیت ملی آمریکا از اظهارات دیروز نتانیاهو در کنگره درباره اینکه ایران پشت همه اعتراضات ضد صهیونیستی در ایالات متحده قرار دارد، انتقاد کرد.
پنجشنبه 04 مرداد - 22:56
«باشگاه خبرنگاران» نخست وزیر رژیم صهیونیستی پیش از آغاز گفتگو با جو بایدن از او به دلیل «خدمات عمومی و حمایت از اسرائیل» در طول دوره کاری خود تشکر کرد.
پنجشنبه 04 مرداد - 21:29
«باشگاه خبرنگاران» نخست وزیر فرانسه وقوع حملات سایبری در طول برگزاری بازی‌های المپیک در این کشور را رد نکرد.
پنجشنبه 04 مرداد - 20:38
«باشگاه خبرنگاران» فرماندار کالیفرنیا فرمان اجرایی برای حذف چادر‌های افراد بی‌خانمان از سراسر ایالت را صادر کرد.
پنجشنبه 04 مرداد - 19:56
«باشگاه خبرنگاران» سخنگوی کرملین می‌گوید که روسیه آماده برگزاری مذاکرات صلح با اوکراین است، اما موانعی مانند مشروعیت زلنسکی و اخذ مجوز از «متصدیان غربی» او وجود دارد.
پنجشنبه 04 مرداد - 18:38
«باشگاه خبرنگاران» یک روز قبل از دیدار با نتانیاهو، دونالد ترامپ می‌گوید که (رژیم) اسرائیل باید فورا جنگ غزه را پایان دهد.
پنجشنبه 04 مرداد - 17:54
«باشگاه خبرنگاران» پادشاه اردن در فرمانی مجلس نمایندگان این کشور را کمتر از دو ماه مانده به انتخابات منحل کرد.
پنجشنبه 04 مرداد - 17:45
«باشگاه خبرنگاران» دولت استرالیا برای مقابله با خشونت‌های شهرک‌نشینان غیرقانونی اسرائیلی علیه فلسطینیان، هفت شخص و یک گروه صهیونیست را هدف تحریم قرار داد.
پنجشنبه 04 مرداد - 17:34
«باشگاه خبرنگاران» وبگاه پولتیکو به نقل از منابع آگاه گزارش کرده است که «جو بایدن» در دیدار امروز با نتانیاهو قصد دارد به او فشار آورد تا با حماس به توافق برسد.
پنجشنبه 04 مرداد - 17:29
«باشگاه خبرنگاران» روزنامه انگلیسی گاردین در گزارشی نوشت، به اطلاعاتی دست یافته که مشارکت امارات در جنگ داخلی سودان را تایید می‌کند.
پنجشنبه 04 مرداد - 17:26
«باشگاه خبرنگاران» کامالا هریس حضور خود در رقابت‌های انتخابات ریاست جمهوری آمریکا را اعلام کرد.
پنجشنبه 04 مرداد - 17:19
«باشگاه خبرنگاران» رئیس‌جمهور فرانسه امروز میزبان برخی از مدیران اجرایی با نفوذ جهان است تا به آنها اطمینان دهد که کشورش همچنان مقصد اصلی سرمایه‌گذاری خارجی است.
پنجشنبه 04 مرداد - 17:16
«باشگاه خبرنگاران» رهبر جنبش انصارالله یمن گفت: تمرکز دشمن اسرائیلی روی پناهگاه‌های آوارگان و مناطقی که پس از جابه‌جایی مردم در غزه به عنوان مناطق امن اعلام شده، است.
پنجشنبه 04 مرداد - 17:16
«باشگاه خبرنگاران» رهبر انصارالله یمن در سخنانی به تداوم جنایات صهیونیست‌ها در غزه و رفح پرداخت و عنوان کرد که ایران یک کشور رها از هرگونه هژمونی آمریکا و اسرائیل است.
پنجشنبه 04 مرداد - 16:56
«باشگاه خبرنگاران» ۶۰ درصد از رای دهندگان جوان آمریکایی می‌گویند که به کامالا هریس رای خواهند داد، در حالی که ۴۰ درصد به دونالد ترامپ رای می‌دهند.
پنجشنبه 04 مرداد - 15:38
«باشگاه خبرنگاران» پس از اینکه تولید نفت خام روسیه از سهمیه‌های تعیین شده توسط ائتلاف اوپک پلاس فراتر رفت، نواک تایید کرد که روسیه این مازاد را جبران خواهد کرد.
پنجشنبه 04 مرداد - 15:03
«باشگاه خبرنگاران» نیرو‌های امنیتی بلژیک طی ۱۴ عملیات توانستند ۷ نفر را که قصد انجام عملیات تروریستی داشتند بازداشت کنند.
پنجشنبه 04 مرداد - 14:24
«باشگاه خبرنگاران» یکی از دفتر‌های امدادرسانی سازمان ملل اعلام کرد تلفات رانش زمین در اتیوپی به ۲۵۷ نفر رسیده است و امکان افزایش نیز دارد.
پنجشنبه 04 مرداد - 14:20
«باشگاه خبرنگاران» یکی از وزرای کابینه صهیونیستی ادعا کرد در صورت پایان یافتن جنگ غزه، این رژیم در آستانه عادی‌سازی روابط با عربستان قرار می‌گیرد.
پنجشنبه 04 مرداد - 14:13
«باشگاه خبرنگاران» مدیریت خطوط هوایی یمن اعلام کرد که پرواز‌ها از فرودگاه صنعا به اردن از امروز، ازسرگرفته می‌شود.
پنجشنبه 04 مرداد - 14:03
«باشگاه خبرنگاران» مقامات سئول امروز (پنجشنبه) از ارسال حدود ۵۰۰ بالون حاوی زباله از کره‌شمالی به حریم هوایی کره‌جنوبی در ۲۴ ساعت گذشته خبر دادند.
پنجشنبه 04 مرداد - 13:01
«باشگاه خبرنگاران» با ریزش سهام شرکت‌های بزرگ آمریکا بورس وال استریت بدترین عملکرد خود را از دو سال پیش تاکنون به ثبت رسانده است.
پنجشنبه 04 مرداد - 12:26
«باشگاه خبرنگاران» شاهدان عینی اعلام کردند ۶ اسیر فلسطینی که به دلیل شکنجه زیاد حالشان وخیم شده بود، از زندان‌های رژیم صهیونیستی آزاد شدند.
پنجشنبه 04 مرداد - 11:59
«باشگاه خبرنگاران» نخست وزیر رژیم صهیونیستی حین سخنرانی در کنگره آمریکا به قدری دروغ گفت که رسانه‌های غربی علیه او دست به افشاگری زدند.
پنجشنبه 04 مرداد - 11:08
«باشگاه خبرنگاران» رسانه‌های رژیم اسرائیل از زخمی شدن سه نظامی این رژیم در عملیات ضد صهیونیستی در کرانه باختری خبر دادند.
پنجشنبه 04 مرداد - 10:38
«باشگاه خبرنگاران» وزارت امور خارجه امارات در بیانیه‌ای توافق بین دولت نجات ملی یمن و دولت دست‌نشانده ریاض مستقر در عدن را «گامی مثبت» خواند.
پنجشنبه 04 مرداد - 10:34
«باشگاه خبرنگاران» رئیس‌جمهور روسیه در دیدار با همتای سوری خود، با اشاره به تحولات منطقه گفت: متأسفانه اوضاع در خاورمیانه در حال وخامت بیشتر است؛ این موضوع به صورت مستقیم درباره سوریه نیز صدق می‌کند.
پنجشنبه 04 مرداد - 10:34
«باشگاه خبرنگاران» رئیس‌جمهور روسیه در دیدار با همتای سوری خود، با اشاره به تحولات منطقه گفت: متأسفانه اوضاع در خاورمیانه در حال وخامت بیشتر است؛ این موضوع به صورت مستقیم درباره سوریه نیز صدق می‌کند.
پنجشنبه 04 مرداد - 10:32
«باشگاه خبرنگاران» وزارت دفاع روسیه اعلام کرد که یک فروند بالگرد نظامی «Mi-28» این کشور امروز (پنجشنبه) در منطقه «کالوگا» در جنوب غربی مسکو سقوط کرد.
پنجشنبه 04 مرداد - 09:25
«باشگاه خبرنگاران» روسیه به ارمنستان نسبت به چرخش به سمت غرب و پیروی از مسیر اوکراین هشدار داد.
پنجشنبه 04 مرداد - 08:57
«باشگاه خبرنگاران» نامزد جمهوری‌خواه انتخابات آمریکا رقیب دموکرات خود را به چپ‌گرایی و افراطی بودن، متهم کرد.
پنجشنبه 04 مرداد - 08:43
«باشگاه خبرنگاران» جنبش حماس در بیانیه‌ای در واکنش به سخنرانی بنیامین نتانیاهو نخست در کنگره آمریکا اعلام کرد: این سخنرانی عمق بحران او در عرصه نظامی و جهانی را نشان می‌دهد.
پنجشنبه 04 مرداد - 08:45
«باشگاه خبرنگاران» سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در آستانه روی کار آمدن دولت جدید جمهوری اسلامی ایران اعلام کرد: دیپلماسی اولویت ما برای حل مساله هسته‌ای ایران است.
پنجشنبه 04 مرداد - 08:36
«باشگاه خبرنگاران» بایدن در نخستین سخنرانی پس از کناره گیری از انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ گفت: در شش ماه آینده به وظایفم به عنوان رئیس جمهور ایالات متحده ادامه خواهم داد.
چهارشنبه 03 مرداد - 23:32
«باشگاه خبرنگاران» عزت الرشق در واکنش به سخنرانی بنیامین نتانیاهو نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در کنگره آمریکا در اظهاراتی گفت که این سخنرانی توهین به شعور مردم جهان بود.
چهارشنبه 03 مرداد - 23:24
«باشگاه خبرنگاران» بهای طلای سیاه در معاملات امروز بازار انرژی شاهد رشد بود.
چهارشنبه 03 مرداد - 23:02
«باشگاه خبرنگاران» وزارت دفاع هند اعلام کرد که سازمان تحقیق و توسعه دفاعی هند فاز دوم سامانه دفاع موشکی ضد موشک‌های بالستیک خود را با موفقیت آزمایش کرده است.
چهارشنبه 03 مرداد - 21:41
«باشگاه خبرنگاران» نخست وزیر رژیم صهیونیستی چهارمین سخنرانی خود در کنگره آمریکا را آغاز کرد.
چهارشنبه 03 مرداد - 21:41
«باشگاه خبرنگاران» نخست وزیر رژیم صهیونیستی در چهارمین سخنرانی خود در کنگره آمریکا با اتهام‌زنی به ایران و محور مقاومت، خواستار حمایت بیشتر واشنگتن از تل‌آویو شد.
چهارشنبه 03 مرداد - 20:48
«باشگاه خبرنگاران» کشور‌های اروپایی امروز چهارشنبه پیش‌نویس سندی را تصویب کردند که براساس آن تحریم‌های مالی علیه روسیه تداوم می‌یابد.
چهارشنبه 03 مرداد - 20:51
«باشگاه خبرنگاران» مردی که به سلمان رشدی نویسنده مرتد و موهن به ساحت گرامی پیامبر اسلام (ص) حمله کرده بود با اتهامات تروریستی جدید و حمایت از حزب‌الله لبنان روبرو شد.
چهارشنبه 03 مرداد - 20:28
«باشگاه خبرنگاران» یک منبع آگاه صهیونیست از تعلل تعمدی رژیم صهیونیستی در اعزام تیم مذاکره‌کننده صلح با جنبش حماس خبر داد.
چهارشنبه 03 مرداد - 20:26
«باشگاه خبرنگاران» پنج شرکت و ۶ شهروند چین به اتهام تسهیل برنامه تسلیحاتی و فضایی کره شمالی، هدف تحریم‌های وزارت خزانه‌داری ایالات متحده قرار گرفتند.
چهارشنبه 03 مرداد - 20:15
«باشگاه خبرنگاران» قایق حامل پناهجویان آفریقایی در نزدیکی سواحل موریتانی دچار حادثه شد که در پی آن ۱۵ نفر جان خود را از دست دادند.
چهارشنبه 03 مرداد - 19:59
«باشگاه خبرنگاران» صدراعظم آلمان با تمجید از نامزد دموکرات‌ها در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، از اقبال بالای وی برای پیروزی در انتخابات سخن گفت.
چهارشنبه 03 مرداد - 19:54
«باشگاه خبرنگاران» وزیر کشور فرانسه اعلام کرد که سرویس‌های امنیتی این کشور چهار حمله تروریستی که هدف آنها بازی‌های المپیک و شرکت‌کنندگان بود را خنثی کرده‌اند.
چهارشنبه 03 مرداد - 19:43
«باشگاه خبرنگاران» وزارت خارجه عربستان سعودی اعلام کرد از اظهارات نماینده سازمان ملل در امور یمن درباره توافق بین دولت مستعفی یمن و انصارالله استقبال می‌کند.
چهارشنبه 03 مرداد - 19:42
«باشگاه خبرنگاران» ایهود باراک گفت که ۸۰ درصد اسرائیلی‌ها «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر کنونی این رژیم را مسئول ناکامی در عملیات هفتم اکتبر (۱۵ مهر ماه) حماس می‌دانند.
چهارشنبه 03 مرداد - 19:39
«باشگاه خبرنگاران» شبکه تلویزیونی سی‌ان‌ان اعلام کرد که ممکن است ۱۰ هزار معترض امروز در حاشیه سخنرانی بنیامین نتانیاهو نخست وزیر اسرائیل در کنگره آمریکا تجمع کنند.
چهارشنبه 03 مرداد - 19:39
«باشگاه خبرنگاران» طوفان «گامی» باعث تعطیلی مدارس، بازار‌های مالی و نیز لغو تمامی پرواز‌ها در تایوان شده است.
چهارشنبه 03 مرداد - 19:06
«باشگاه خبرنگاران» ترامپ نامزد حزب جمهوری‌خواه برای انتخابات ریاست جمهوری آمریکا گفت که می‌خواهد با کامالا هریس مناظره کند، اما هنوز با مناظره خاصی موافقت نکرده است.
چهارشنبه 03 مرداد - 18:54
«باشگاه خبرنگاران» رسانه‌های صهیونیستی، سومین ویدئوی منتشر شده از نفوذ پهپاد هدهد به پایگاه هوایی اسرائیل در شمال فلسطین اشغالی را مایه ننگ ارتش اشغالگر توصیف کردند.
چهارشنبه 03 مرداد - 18:49
«باشگاه خبرنگاران» پهپاد «هدهد» حزب‌الله لبنان بار دیگر تصاویر اطلاعاتی جدیدی را از اراضی اشغالی جمع‌آوری کرد.
چهارشنبه 03 مرداد - 18:49
«باشگاه خبرنگاران» پهپاد «هدهد» حزب‌الله لبنان بار دیگر تصاویر اطلاعاتی جدیدی را از اراضی اشغالی جمع‌آوری کرد.
چهارشنبه 03 مرداد - 18:33
«باشگاه خبرنگاران» پایگاه هیل گزارش داد که پلیس کنگره آمریکا قبل از سخنرانی بنیامین نتانیاهو نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در حالت آماده‌باش قرار گرفته است.
چهارشنبه 03 مرداد - 18:21
«باشگاه خبرنگاران» سناتور آمریکایی با انتقاد از سخنرانی نخست وزیر رژیم صهیونیستی در کنگره گفت که وی باعث کشته شدن ۱۲ هزار زن و کودک فلسطینی در غزه شده است.
چهارشنبه 03 مرداد - 18:13
«باشگاه خبرنگاران» رئیس رژیم صهیونیستی در جریان سفرش به فرانسه، به دلیل بروز حادثه امنیتی، اجازه خروج از هواپیما را نیافت.
چهارشنبه 03 مرداد - 18:16
«باشگاه خبرنگاران» وزیر افراطی رژیم صهیونیستی حمایت خود را از نامزد جمهوری‌خواهان در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا اعلام کرد.
چهارشنبه 03 مرداد - 18:00
«باشگاه خبرنگاران» سخنگوی کاخ سفید از دیدار نخست وزیر رژیم صهیونیستی با رئیس‌جمهور آمریکا و معاون آن در روز پنجشنبه خبر داد.
چهارشنبه 03 مرداد - 17:51
«باشگاه خبرنگاران» توحش رژیم صهیونیستی در شمال غزه هیچ بیمارستانی را سالم باقی نگذاشته است.
چهارشنبه 03 مرداد - 17:30
«باشگاه خبرنگاران» یکی از مسئولان جنبش حماس بر لزوم برقراری اتحاد میان گروه‌های فلسطینی برای مقابل با دشمن جنایتکار صهیونیستی تاکید کرد.
چهارشنبه 03 مرداد - 16:44
«باشگاه خبرنگاران» سخنگوی وزارت خارجه روسیه از کمک نظامی اتحادیه اروپا به ارمنستان انتقاد کرد و گفت: این اتحادیه اکنون سیاست‌های خود را بر اساس جنگ بنا نهاده است.
چهارشنبه 03 مرداد - 16:11
«باشگاه خبرنگاران» بر اساس داده‌های اولیه «سرویس تغییرات آب و هوایی کوپرنیک اتحادیه اروپا»، ۲۱ ژوئیه (یکشنبه گذشته) با میانگین دمای ۱۷.۰۹ درجه سانتیگراد، گرم‌ترین روز ثبت شده در جهان از زمان تعیین رکورد‌های گرمایی تاکنون بود.
چهارشنبه 03 مرداد - 16:12
«باشگاه خبرنگاران» افشای جاسوسی دولت و سازمان‌های اطلاعاتی آمریکا از رئیس‌جمهور برزیل در طول بیش از نیم قرن گذشته در افکار عمومی آمریکای لاتین غوغا به پا کرده است.
 
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است