بین‌الملل 14:04 - 28 اردیبهشت 1400
معاون وزیر امور خارجه روسیه گفت، مسکو آماده لغو محدودیت‌های اعلام شده در مورد فعالیت نهادهای خارجی آمریکاست اما این کار تنها به صورت متقابل عملی است.

ریابکوف: مسکو آماده لغو محدودیت‌های دیپلماتیک برای آمریکا تنها به صورت متقابل است

به گزارش ایسنا، سرگئی ریابکوف، معاون وزیر خارجه روسیه در مصاحبه با شبکه آربی‌سی گفت: ما آماده لغو محدودیت‌های اعمال شده هستیم اما این کار باید دقیقا بر مبنای اقدام متقابل باشد. چنانچه آمریکایی‌ها برای عادی‌سازی عملکرد نهادهای خارجی ما در ایالات متحده آمادگی دارند، این کار انجام می‌شود.

ریابکوف همچنین در رابطه با دیدار احتمالی پوتین - بایدن گفت، اگر در نهایت توافقی درباره نشست بالقوه میان ولادیمیر پوتین، رئیس جمهوری روسیه و همتای آمریکایی او حاصل شد، این نشست می‌تواند در یک پایتخت اروپایی برگزار شود.

به گفته معاون وزیر امور خارجه روسیه، هنوز هیچ توافقی نهایی نشده است اما به اعتقاد او اگر توافقی حاصل شود، نشست در یک پایتخت دیپلماتیک اروپا خواهد بود.

این دیپلمات روسیه گفت: طیف وسیعی از کشورها ظرفیت‌های خود را برای سازماندهی نشست روسای جمهوری روسیه و ایالات متحده ارائه کرده و همچنان ارائه می‌دهند.

انتهای پیام


11071914
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار بین‌الملل

بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» دفتر بنیامین نتانیاهو با بازگشت هیئت اسرائیلی به قطر برای ادامه مذاکره با حماس چراغ سبز نشان داد.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» آزمایش موشک بالستیک قاره پیمای سنتینل آمریکا به دلیل هزینه‌های بالای پروژه به سال ۲۰۲۶ موکول شد.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» دیوان بین‌المللی دادگستری از رژیم صهیونیستی خواست تا از ارسال فوری کمک‌های بشردوستانه به نوار غزه اطمینان حاصل کند.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» افزون بر ۱۰۰ قانون‌گذار انگلیس با اشاره به بحران انسانی در غزه و نقض قوانین بشردوستانه، بازنگری در روابط دیپلماتیک با رژیم صهیونیستی را خواستار شدند.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» مردم یمن در ادامه حمایت‌های خود از مردم غزه امروز نیز راهپیمایی میلیونی برگزار کردند.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» رژیم صهیونیستی در حال اجرایی کردن پروژه‌ای جدید در نوار غزه برای اشغال و تصاحب بیشتر سرزمین‌های این منطقه است.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» سخنگوی وزارت خارجه روسیه اعلام کرد شورای امنیت سازمان ملل باید در رویکرد خود در قبال کره شمالی تجدید نظر کند.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» وزیر خارجه اردن تاکید کرد که با توقف ارسال تسلیحات به اسرائیل این رژیم مجبور به توقف درگیری‌های جاری خواهد شد.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» منابع آگاه گفتند ممکن است آمریکا به زودی فهرستی از کارخانه‌های تولید تراشه چینی برای ممنوعیت دریافت فناوری‌های جدید را معرفی کند.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» در میانه افزایش تهدید گروه‌های تروریستی، فرانسه برای حفظ امنیت بازی‌های المپیک تابستانی، از کشور‌های متحد خود درخواست نیرو کرده است.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است