استانی 17:46 - 14 بهمن 1401

بهره برداری از ۱۴ واحد مسکن مددجویان کمیته امداد ملایر

به گزارش خبرنگار مهر، محمد شیخ زاده جمعه در مراسم افتتاح واحدهای مسکونی مددجویان کمیته امداد ملایر با اشاره به اینکه در حوزه مسکن در سال جاری تفاهم‌نامه سه جانبه با بسیج سازندگی و بنیاد مسکن امضا شده است، اظهار کرد: قرار است که تعداد ۸۰۰ واحد برای امسال و سال آینده احداث شود که ۶۰۰ واحد کارسازی و عملیات اجرایی ۴۰۰ واحد آغاز شده است.

وی با اشاره به اینکه کار ساخت ۲۱۲ واحد مسکنی مددجویان به اتمام رسیده و ۱۴ اسفند امسال همزمان با تأسیس کمیته امداد به بهره‌برداری و تحویل متقاضیان می‌شود، افزود: کل اعتباری که کمیته امداد برای احداث این تعداد واحد اختصاص داده، ۳۶ میلیارد تومان به صورت بلاعوض و برای هر واحد ۶۰ میلیون تومان است که ۲۰۰ میلیون تومان نیز وام قرض‌الحسنه بنیاد مسکن اعطا می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد استان همدان اضافه کرد: ۱۲۹ واحد نیز تفاهم‌نامه با بنیاد مستضعفان منعقد شده که برای هر واحد ۱۵۰ میلیون تومان بلاعوض توسط این دو نهاد اعطا می‌شود که برای ۱۲۹ واحد ۱۷ میلیارد تومان کمیته امداد بلاعوض و معادل آن نیز بنیاد مستضعفان پرداخت می‌کند.

شیخ زاده با اشاره به سایر تعمیرات گفت: در بحث فضای جانبی حمام، آشپزخانه و سرویس بهداشتی در ۱۰ ماه امسال ۶۶۰ مورد ۱۲ میلیارد تومان بلاعوض پرداخت و در حوزه تعمیرات ۱۳ میلیارد تومان هزینه شده و برای ۸۵۷ مورد تعمیرات برای خانواده‌های مددجویان انجام شد.

این مقام مسئول یادآور شد: از سفر ریاست جمهوری به استان همدان ۸۷۰ مورد گازکشی که برای هر واحد ۶ میلیون تومان بلاعوض اختصاص یافت و سقف این اعتبارات پنج میلیارد تومان است.


11804199
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ پنجشنبه ۳۰ فروردین را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ پنجشنبه ۳۰ فروردین را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است