سیاسی 12:02 - 09 مهر 1399

دولت از بورس حمایت نمی‌کند/ بورس در دراز مدت جواب می‌دهد

به گزارش خبرنگار مهر، محمود واعظی رئیس دفتر رئیس جمهور امروز (چهارشنبه) در حاشیه جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران، گفت: ارز مورد نیاز وزارت بهداشت تأمین شده است و مانند همه دستگاه‌های دیگر با تأخیر همراه بود و از حدود ۱۰ روز قبل که رقم، تخصیص داده شد وزیر بهداشت در تلاش برای تأمین مواد اولیه است و امیدوار هستیم زودتر این داروها و مواد اولیه برسد.

وی عنوان کرد: آقای ترامپ قبل از این هر چه خواست در مورد ملت ما انجام داد از این رو نکته آقای رئیس‌جمهور درست است اما نمی دانم چرا برخی در داخل کشور ناراحت هستند که رئیس جمهور به دنبال نفرین آمریکا است.

رئیس دفتر رئیس جمهور با بیان اینکه دولت ۱۰ سال پیش نفت بالای ۱۰۰ میلیون دلار می‌فروخت اما حالا وضع با آن زمان فرق می‌کند، تاکید کرد: ما در جنگ اقتصادی تمام عیار به سر می بریم. مسأله انتخابات ۱۴۰۰ سر جای خود اما ما نباید آنقدر آدرس غلط بدهیم و تفرقه ایجاد کنیم و مردم را ناامید کنیم.

واعظی بر همکاری و تعامل دولت و مجلس جهت رفع مشکلات مردم تاکید کرد و در عین حال، گفت: وقتی اقلیتی در مجلس از تریبون رسمی مجلس برای بیان حرف‌های تفرقه انگیز استفاده می‌کنند مایه تأسف است. نظر من این است که ساز و کاری تدوین شود که وقتی تریبون مقدسی باعث می‌شود حرف کذبی زده شود مقابل آن ایستاد.

وی همچنین درباره وضعیت بورس، اظهارداشت: بورس سازوکار خود را دارد و همین سازوکار است که بورس را شکل می‌دهد و به همین دلیل همه مسئولان بارها گفتند بورس جایی نیست که هیجانی وارد یا خارج شویم.

رئیس دفتر رئیس جمهور با بیان اینکه بورس در دراز مدت جواب می‌دهد، افزود: کسی که می‌خواهد سریع به سود برسد باید پول خود را در بانک بگذارد؛ برای بورس باید فرهنگ سازی و اطلاع رسانی شود. دولت از بورس حمایت نمی‌کند اما وظیفه دارد از آن صیانت و مراقب کند.

واعظی در خصوص مناظره اخیر بایدن و ترامپ گفت: اصلاً نمی‌توان نام آن را مناظره گذاشت، هیچ کجای دنیا چنین مناظره‌ای نمی‌کنند. حتی در آفریقا هم چنین مذاکره نمی‌کنند.


10741659
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار سیاسی

سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» مشاور عالی رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح گفت: شهید حجازی دارای سبک فرماندهی بود و به زیر ساخت‌ها عمق بخشی کرد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس جمهور گفت: به همه مسئولان اعلام کرده‌ام که مطلقا به فساد و مفسد رحم نخواهد شد و در این زمینه اقداماتی را هم انجام داده‌ایم.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» نماینده دائم ایران در سازمان ملل گفت: تنها راه عملی برای بازگرداندن صلح به منطقه این است که شورای امنیت اسرائیل را مجبور به توقف جنگ در غزه کند.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس جمهور در پیامی درگذشت مرحومه حاجیه خانم معصومه حائری، فرزند گرامی آیت‌الله شیخ مرتضی حائری و همسر بزرگوار شهید گرانقدر آیت‌الله سیدمصطفی خمینی را به بیت محترم امام (ره) و خاندان معزز این بانوی مومنه تسلیت گفت.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح برای شرکت در اجلاس وزرای دفاع عضو شانگهای وارد قزاقستان شد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» امیر سرتیپ آشتیانی وزیر دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح به منظور شرکت در اجلاس وزرای دفاع عضو شانگهای وارد آستانه پایتخت قزاقستان شد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس جمهور با حضور در بخش‌هایی از مناطق ۱۷ و ۱۸ تهران و استماع مشکلات این منطقه در زمینه‌های درمانی، آموزشی و بافت فرسوده، دستوراتی را برای رفع این موانع صادر کرد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس جمهور با حضور در منزل شهید علی آقابابایی از شهدای حمله تروریستی رژیم صهیونیستی به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در دمشق، با خانواده این شهید دیدار و گفتگو کرد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس جمهور ضمن بازدید از طرح توسعه بیمارستان شهدای یافت‌آباد، در جریان آخرین وضعیت این طرح و موانع و مشکلات پیش روی تکمیل آن قرار گرفت.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» سفیر و نماینده ایران نزد سازمان‌های بین المللی در ژنو گفت: چندجانبه‌گرایی و دیپلماسی ستون‌های اساسی برای تقویت صلح و حفظ اصول مندرج در منشور سازمان ملل متحد و قوانین بین‌المللی هستند.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است