گوناگون 10:04 - 08 خرداد 1402

کمبود پرستار در بزرگ ترین مجتمع بیمارستانی کشور

به گزارش خبرگزاری مهر، سیدحسن اینانلو، در نشست ماهانه مجتمع بیمارستانی امام خمینی، گفت: بحث کمبود نیروی پرستار یک مسئله جدی و کلان است و همه بخش‌های درمانی از جمله دولتی و خصوصی در کشور با این چالش بزرگ مواجه هستند.

وی افزود: امیدواریم با برگزاری آزمون استخدامی تعداد بسیاری نیروی پرستار به این مرکز تزریق تا بسیاری از چالش‌ها در رابطه با کمبود نیرو مرتفع شود.

صالحی معاون امور دانشگاهی مجتمع بیمارستانی امام خمینی گفت: با توجه به کمبود نیروی پرستار و همچنین عملکرد بسیار خوب این قشر زحمتکش باید شرایط رفاهی، مالی و… آنها در وزارتخانه دیده شود تا پرستاران ما بدون هیچ دغدغه و با آرامش خاطر فعالیت خود را ادامه دهند.

خسرو صادق نیت رئیس بخش اختلالات خواب مجتمع بیمارستانی امام خمینی نیز گفت: کمبود نیروی پرستار یک موضوع جدی است که باید در این رابطه بررسی‌های دقیق‌تری صورت پذیرد و با توجه به اینکه مجتمع بیمارستانی امام خمینی (ره) بزرگ‌ترین مرکز درمانی کشور است باید مسائل و چالش‌های آن به‌صورت ویژه دیده شود و همچنین در این راستا باید به مسئولان بالادستی بازخورد لازم ارائه تا این مسئله به‌صورت علمی و برنامه‌ریزی‌شده مرتفع شود.


11902523
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است