استانی 17:10 - 29 مهر 1400
ایسنا/خوزستان سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: با تمام وجود در مقابل پرسپولیس بازی خواهیم کرد تا اولین سه امتیاز را در خانه خودمان دشت کنیم.

ویسی: با تمام وجود مقابل پرسپولیس بازی می‌کنیم / به دنبال جذب گلزن قهار آسیایی هستیم

عبدالله ویسی در نشست پیش از بازی با تیم پرسپولیس تهران اظهار کرد: با توجه به اینکه در شروف مسابقات قرار داریم، شرایط بازی برای همه تیم ها یکسان است.

به گزارش ایسنا، وی افزود: تیم ها برای آغاز بازی ها شرایط نسبی دارند اما پرسپولیس با توجه به اینکه در مسابقات آسیایی حضور داشته از سایر تیم ها آماده تر است و ما این مساله را به وضوح میدانیم.

سرمربی تیم فولاد خوزستان گفت: امیدواریم با یک تیم بسیار خوب، مناسب و شایسته و در یک بازی خیلی خوب از شرایط میزبانی در برابر پرسپولیس بازی کنیم و سه امتیاز بازی را بگیریم.

ویسی عنوان کرد: گول این مساله را نمیخوریم که پرسپولیس از آسیا حذف شده است و شاید از نظر روحی و روانی خراب باشد. فوتبال همین است و پرسپولیس یک تیم حرفه ای است و برد و باخت برای آن ها معمولی است.

وی افزود: با تمام وجود در مقابل پرسپولیس بازی خواهیم کرد تا اولین سه امتیاز را در خانه خودمان دشت کنیم.

سرمربی تیم فولاد خوزستان در خصوص پرداخت پاداش قهرمانی جام حذفی گفت: نمیدانم. همه فوتبالی ها می دانند فولاد نقد است و هیچوقت اینور آنور نمی کند و اگر قولی نسبت به هرمساله ای بدهد به قولش عمل می کند و به این خاطر است که همه دوست دارند به فولاد بیایند.

ویسی عنوان کرد: فولاد خوزستان یک تیم خوش حساب است و هیچ بدهی به هیچکس ندارد و تمام کارهای خود را با حساب و کتاب انجام می دهد. اینکه پاداش جام حذفی داده شده یا نه، بازیکنان می دانند که این پادشاه در حسابشان خواهد بود.

وی در خصوص باز شدن پنجره نقل و انتقالات و جذب بازیکن، افزود: چون پنجره بسته بود، شاید حرفه ای گری کردیم یا عجولانه تصمیم گرفتیم و سریعا با همه بازیکنان تمدید کردیم و زمانی که پنجره فولاد باز شد تقریبا نقل و انتقالات تمام شده بود.

سرمربی تیم فولاد خوزستان بیان کرد: بازیکنانی بیرون نمانده است که بخواهیم آن را جذب کنیم و اگر حتی بازیکنی بیرون مانده باشد که من بخواهم به عنوان سرمربی فولاد آن را جذب کنم، حرف و حدیث خواهد داشت.

وی عنوان کرد: ما فقط می توانیم یک بازیکن خارجی آسیایی جذب کنیم و به دنبال آن هستیم تا یکی از بازیکنان گلزن قهار غرب آسیا را بگیریم که هنوز به توافق نرسیده ایم. البته اگر بتوانیم این کار انجام دهیم در نقل و انتقالات برد آورده ایم.

سرمربی تیم فولاد خوزستان گفت: در زمانی که پنجره فولاد بسته بود مدیریت و هیات مدیره باشگاه به خوبی عمل کرد و بازیکنان فولاد را حفظ کرد. اکنون فولاد جای خالی ندارد و همچنین بازیکنی نیست که بخواهیم جذبش کنیم.

ویسی ادامه داد: ما فقط می توانیم یک بازیکن خارجی جذب کنیم که سخت به دنبال جذب آن بازیکن خارجی هستیم.

وی افزود: یکی دو بازیکن از فولاد نوین به تیم منتقل شده اند و مشکلی  ندارند. بازیکنانی که از امید آورده این هنوز کارت بازی آن ها صادر نشده است و نمی توانیم از آن ها استفاده کنیم.

سرمربی تیم فولاد خوزستان‌ گفت: در پست دروازه بان آقای رضایی را از تیم استقلال تهران جذب کرده ایم که اکنون در اردوی تیم ملی امید است. همچنین ۳ بازیکن دیگر با اسم های حزباوی، جلالی و باویه نیز جذب کرده ایم که اکنون در تیم ملی امید هستند و امیدواریم بتوانیم از آن ها استفاده کنیم.

سرمربی تیم فولاد خوزستان خطاب به هواداران فولاد، عنوان کرد: ما همه وجود خود را خواهیم گذاشت تا هواداران را خوشحال کنیم و امیدوارم این اتفاق بیافتد. ما وظیفه داریم تا مردم خوزستان را در هرجای دنیا با تیم فولاد خوشحال کنیم.

انتهای پیام


11282730
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است