استانی 21:40 - 08 مهر 1399
ایسنا/قم مراکز کرونایی جامع خدمات سلامت معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی قم روز سه شنبه با حضور رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم فعالیت خود را از این پس به صورت ۱۲ ساعت در روز آغاز کردند.

مراکز بهداشت قم ۱۲ ساعته فعالیت خواهند کرد

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی علوم پزشکی قم محمد رضا قدیر رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم به همراه سیامک محبی معاون بهداشتی این دانشگاه با حضور در مرکز جامع خدمات سلامت امام (ره) از تلاش های تیم های بهداشتی در همه عرصه ها قدردانی کرد و ضمن بازدید از این مرکز فعالیت ۱۲ ساعته مراکز کرونایی جامع خدمات سلامت معاونت بهداشتی علوم پزشکی را اعلام کرد.

قدیر همچنین افزود: همشهریان در صورت داشتن هر یک از علائم کرونا می توانند به ۶ مرکز جامع سلامت شامل، امام حسن عسکری (ع) در شهرک امام حسن، امام خمینی در بلوار شهید کریمی، فرقانی در شیخ آباد، پردیس در پردیسان، خوراکیان در بلوار ۱۵ خرداد و بعثت در نیروگاه مراجعه کرده و خدمات رایگان دریافت کنند.

وی بیان داشت: این مراکز می توانند سَدی در برابر مراجعه ها به بیمارستان ها بوده و خدمات به بیماران کرونایی به سرعت ارائه شوند.

انتهای پیام


10740853
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ سه‌شنبه ۴ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است