استانی 11:43 - 08 مهر 1403
مسئولان استان کرمانشاه شهادت سید مقاومت سید حسن نصرالله را تسلیت گفته و جنایات رژیم منحوس صهیونیستی را محکوم کردند.

پیام تسلیت مسئولان استان کرمانشاه در پی شهادت سید مقاومت

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمانشاه، مسئولان استان کرمانشاه شهادت سید مقاومت و بزرگ پرچمدار پرافتخار جبهه اسلام را تسلیت گفتند و ضمن محکومیت جنایات رژیم منحوس صهیونیستی، تأکید کردند که ریختن این خون‌ها آزادسازی قدس را نزدیکتر می‌کند.

بخشی از متن پیام  نماینده ولی فقیه در استان و استاندار کرمانشاه در ادامه آمده است.

بسم الله الرحمن الرحیم

مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَی نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ یَنْتَظِرُ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا

این عالم مجاهد و رهبر مدبر، تمام عمر خود را مخلصانه و شجاعانه در خط مقدم دفاع از ملت‌های مظلوم منطقه و به‌ویژه مردم مظلوم فلسطین و لبنان صرف کرد و در نهایت در مسیر آزادی قدس شریف، به آرزوی دیرینه خود دست یافت و به‌دست جنایتکارترین اشرار عالم به شهادت رسید.

بی‌تردید فیض شهادت حق مسلم سید مقاومت بود؛ اما فقدان این شخصیت کم‌نظیر خسارتی بزرگ برای دنیای اسلام و به‌ویژه جبهه مقاومت و حزب‌الله لبنان است اما خون ارزشمند این شهید عزیز درخت تنومند حزب‌الله لبنان و جبهه‌ی مقاومت را بارور نموده و آزادسازی قدس شریف را بسیار نزدیک خواهد نمود.

گرچه ترور این شخصیت باعظمت و یارانش به‌دست رژیم جنایتکار صهیونی انجام شد؛ اما همدستی دولت سلطه‌گر آمریکا که شریک تمام ظلم‌ها و خباثت‌های این رژیم غاصب، از جمله در فلسطین اشغالی است، قابل کتمان نیست و باتوجه به اینکه امیدی به سازمان ملل و سایر نهادها و ساختارهای بین‌المللی تحت سلطه‌ی شیطان بزرگ نیست، ضروری است که ملت‌های آزاده‌ی جهان یکپارچه به حمایت حزب‌الله قهرمان بیایند و بر اساس وعده‌ی الهی، شر سگ هار استکبار را از سر ملت‌های مظلوم کوتاه کنند.

ضایعه بزرگ شهادت رهبر حزب‌الله لبنان، تمام آزادگان عالم را داغدار و سینه یکایک رزمندگان و فرماندهان جبهه مقاومت و در رأس آنان، ایران عزیز اسلامی را مملو از خشم و انگیزه مقدس انتقام کرده است و به‌مدد الهی بانیان ترور رهبران مقاومت در آتش خشم جهان اسلام خواهند سوخت.

امام جمعه و شورای روحانیت و افتای اهل سنت کرمانشاه نیز در پیامی ضمن تسلیت شهادت سید مقاومت تأکید کردند سید حسن نصرالله پرچمدار مقاومت، یکی از رهبران بزرگ مقاومت در عصر حاضر بود که با شجاعت کامل  بیش از سه دهه در برابر پروژه سلطه گری آمریکا و اشغال صهیونیستی ایستاد و در راه آرمانی که به آن باور داشت آماده شهادت بود و همیشه در طول مسیر در انتظار این شهادت بود.

شهادت سید بزرگوار اراده و پایداری مجاهدان مقاومت را در تمامی میدان‌های مقاومت افزایش خواهد داد و عزم آنان را برای مقابله با دشمن صهیونیستی قاتل زنان و کودکان و مرتکب نسل کشی در غزه و غاصب سرزمین فلسطین و لبنان و مقدسات امت، قوی‌تر خواهد کرد.

رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه نیز در پیامی شهادت مجاهد مبارز «سید حسن نصرالله» دبیرکل حزب الله لبنان را تبریک و تسلیت گفت و در پیام وی آمده است شهید والامقام مجاهد مبارز «سید حسن نصرالله» رهبری خالص و بی ادعا، مبارزی واقعی و مجاهدی شجاع بود که نقش‌آفرینی این فرمانده ظلم‌ستیز در سربلندی و عزتمندی جبهه مقاومت در مقابل رژیم سفاک صهیونیستی در تاریخ به ثبت رسید.

بی شک راه پرافتخار سید مقاومت شهید «‌سیدحسن نصرالله» و شهدای مقاومت ادامه خواهد یافت و خون پاک ایشان زمینه‌ساز پیروزی نهایی و آزادی قدس شریف و نابودی رژیم غاصب صهیونیستی خواهد بود؛ انشاالله.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه نیز در پیامی ضمن تسلیت شهادت «سید حسن نصرالله» دبیر کل حزب الله لبنان، وی را رهبری بزرگ و فراموش نشدنی معرفی کرد که خواب راحت را از چشمان صهیونیست‌ها و دشمنان اسلام ربوده بود.

در پیام سردار مهدی حاجیان آمده است که شهادت رهبر بزرگ، شجاع و مقاوم حزب الله لبنان حادثه بسیار تلخی بود که نه تنها جبهه مقاومت را در سوگ عظیمی نشاند بلکه امت اسلامی را نیز داغدار کرد.

این رهبر بزرگ، قوت قلبی برای مسلمانان جهان و خواری در چشم دشمنان اسلام بود  که خواب راحت را از چشمان صهیونیست‌های جنایتکار و همپیمانانش ربوده بود.

سید حسن نصرالله این رهبر عالیقدر و شجاع که 32 سال به هدایت جبهه مقاومت پرداخت این بار با تقدیم جان پاک خود به هر چه مقاوم‌تر شدن این جبهه جبهه مقدس کمک و رژیم درمانده صهیونیستی را یک گام دیگر به هلاکت و نابودی نزدیک کرد.

انتهای پیام/


12098205
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ یکشنبه ۸ مهرماه را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.
استانی
«خبرگزاری تسنیم» رئیس کمیسیون اقتصادی و سرمایه گذاری شورای شهر مشهد، بسته بندی شیک، مخاطب پسند و نوآورانه را از ریل های توسعه صادرات دانست و گفت: ظرفیت های زیادی در هر دو حوزه وجود دارد که باید این ظرفیت های بالقوه به بالفعل تبدیل شود تا شاهد تولیدات باکیفی...
استانی
«خبرگزاری تسنیم» استاندار لرستان با اعلام اینکه تمام توانمان برای مبارزه با اسرائیل آماده است، گفت: ما اجازه نمی دهیم که مسیر انقلاب در جهان منحرف شود.
استانی
«خبرگزاری تسنیم» معاون امور هماهنگی امور اقتصادی استاندار بوشهر از تخصیص 25 درصد تسهیلات کم بهره و تبصره های ابلاغی به بخش های تعاونی ها خبر داد و گفت: از تعاونی ها و سرمایه گذاران در این حوزه حمایت ویژه می شود.
استانی
«خبرگزاری تسنیم» مردم انقلابی و همیشه در صحنه دارالمومنین قزوین در پی جنایات وحشیانه رژیم غاصب صهیونیستی راهپیمایی کردند.
استانی
«خبرگزاری تسنیم» مسئولان استان کرمانشاه شهادت سید مقاومت سید حسن نصرالله را تسلیت گفته و جنایات رژیم منحوس صهیونیستی را محکوم کردند.
استانی
«خبرگزاری تسنیم» با گذشت دو روز از آخرین جنایت رژیم غاصب صهیونیست و به شهادت رساندن سرداران سرداران مقاومت، سیدحسن نصرالله و سردار عباس نیلفروشان بار دیگر اصفهان در پیشتازی از دفاع از میهن عزیز اسلامی مان سربلند شد و خوش درخشید.
استانی
«خبرگزاری تسنیم» طبق اعلام سامانه پایش کیفی هوای کشور، هوای امروز دو شهر خوزستان در وضعیت «قرمز» و «ناسالم» بوده است.
استانی
«خبرگزاری تسنیم» نماینده ولی فقیه در استان کردستان به توصیف 4 ویژگی بارز نیروهای جهاد سازندگی پرداخت و گفت: جهادگران شهید مجاهدان واقعی بودند.
استانی
«خبرگزاری تسنیم» معاون استاندار زنجان گفت: آنچه قطعی و مسلم است، رژیم صهیونسیتی، دیوانه وار آخرین دست و پا زدن های خود را قبل از فروپاشی و اضمحلال انجام می دهد ولی رژیم صهیونیستی با این جنایت وحشیانه نمی تواند خللی در عزم راسخ و استوار محور مقاومت وارد کنند...

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است