استانی 13:20 - 07 مرداد 1400

وضعیت جوی و دریایی استان بوشهر از فردا آرام می‌شود

پیام مساعدی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: بررسی نقشه‌های هواشناسی نشان دهنده تداوم وزش بادهای شمال غربی در قسمت‌های شمالی خلیج فارس تا اوایل وقت امشب است.

وی اضافه کرد: طی این مدت سواحل شمالی و مرکزی استان از سواحل بندر دیلم تا مطاف به نسبت متلاطم خواهد بود.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر بیان کرد: پیش بینی می‌شود از اواخر وقت امروز با کاهش سرعت وزش بادها، دریا نیز به تدریج آرام گردد.

وی ادامه داد: از فردا جمعه و طی هفته آینده، بجز در اواسط روز که سرعت وزش بادهای شمال غربی تا غربی تا حدودی افزایش می‌یابد، در اغلب ساعات وضعیت جوی و دریایی استان به نسبت آرام خواهد بود.

مساعدی خاطرنشان کرد: طی ساعات آینده آسمان استان صاف تا قسمتی ابری همراه با غبار محلی، گاهی افزایش ابر و وزش باد و در برخی نقاط همراه با گردوخاک و فردا در مناطق جنوبی مه صبحگاهی پیش‌بینی می‌شود.

وی افزود: جهت وزش باد در مناطق شمالی و مرکزی استان غالباً شمال غربی تا غربی با سرعت ۱۰ تا ۳۶ و امروز تا اوایل شب گاهی تا ۴۸ کیلومتر در ساعت و در مناطق جنوبی غالباً جنوب غربی تا جنوب شرقی گاهی شمال غربی با سرعت هشت تا ۳۲ و امروز تا اوایل شب گاهی تا ۴۰ کیلومتر در ساعت خواهد بود.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: ارتفاع موج دریا ۳۰ تا ۹۰ گاهی ۱۲۰ سانتیمتر و در سواحل شمالی و مرکزی و فراساحل جنوبی استان امروز تا اوایل شب ۶۰ تا ۱۲۰ گاهی ۱۵۰ سانتیمتر خواهد بود.


11166792
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است