استانی 16:40 - 16 مرداد 1399

رسانه ها ابزار مدیریتی برای شناسایی و حل مشکلات هستند

به گزارش خبرنگار مهر، عزیزالله افضلی روز پنجشنبه به مناسبت روز خبرنگار با حضور در دفتر خبر گزاری مهر استان قزوین رسانه‌ها را ابزار مدیریتی برای تسریع در فعالیت‌ها و شناسایی مشکلات جامعه دانست.

افضلی در این دیدار اظهار داشت: عصر کنونی بدون ارتباطات و رسانه هیچ معنایی ندارد و باید بپذیریم بدون حضور رسانه‌ها هیچ کاری بازخورد مناسب نخواهد داشت و مردم نیز در جریان خدمت رسانی قرار نخواهند گرفت.

وی بیان کرد: عرصه رسانه بسیار سخت و زیان آور و حساس و ظریف است و فعالیت در آن نیازمند داشتن مهارت، تخصص، سعه صدر و انصاف و اخلاق است تا واقعیت‌ها منعکس شود.

رئیس سازمان صمت استان قزوین یادآو رشد: خبرنگاران پل ارتباطی بین مردم و مسئولان هستند و ما می‌توانیم با کمک شما از مشکلاتی که شاید دیده نشده زودتر مطلع شده و برای حل آن اقدام کنیم.

افضلی تصریح کرد: خوشبختانه در استان رسانه‌های متعددی در عرصه مکتوب و فضای مجازی فعالیت می‌کنند که نقش مهمی در نشاط و آگاهی بخشی جامعه داشته اند.

خبرگزاری مهر امانتدار خوبی است

وی گفت: خبرگزاری مهر در استان قزوین انصافاً از جمله رسانه‌های موفقی است که با دقت و سرعت در انتشار اخبار توانسته منزلت خوبی برای خود کسب کند و این که خبرهای شما بدون هر گونه دخل و تصرف و منطبق بر واقعیت است یک ویژگی محسوب می‌شود.

رئیس سازمان صمت استان قزوین بیان کرد: مهمترین ویژگی خبرگزاری مهر در استان قزوین امانتداری است که موجب اعتماد سازی و تقویت جایگاه شما به عنوان یک رسانه مرجع شده که این موضوع نقطه عطفی در عرصه اطلاع رسانی محسوب می‌شود و جای قدردانی دارد.

۱۰۰ واحد تعطیل شده وارد چرخه تولید می‌شود / ۱۲ واحد به چرخه تولید بازگشت

افضلی در ادامه در خصوص توجه به راه اندازی واحدهای صنعتی غیر فعال هم اظهار داشت: یکی از دغدغه‌ها ما در این شرایط، فعال شدن واحدهای صنعتی راکد و نیمه فعال و تعطیل است که در این راستا در سه ماهه امسال توانستیم با کمک استانداری و سایر مسئولان ۱۲ واحد متوقف شده در استان را به چرخه تولید بازگردانیم.

افضلی یادآور شد: در استان قزوین ۱۰۰ واحد تعطیل شده باید به چرخه تولید بازگردد که ۴۵ واحد در شهرک‌ها و ۵۵ واحد در سایر مناطق استان است که امیدواریم تا پایان سال شاهد فعالیت دوباره این واحدها باشیم.

وی بیان کرد: در هفته دولت ۵ طرح بزرگ به صورت ویدئو کنفرانس با حضور رئیس جمهور افتتاح خواهد شد که کارخانه مس طارم یکی از طرح‌های بی نظیر است که می‌تواند اقتصاد منطقه را متحول کند.


10655804
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است