فرهنگی‌هنری 17:30 - 06 مهر 1399
محمد شایسته که این روزها در تدارک ساخت «مرداب» برای شبکه نمایش خانگی است، خبر داد که بخش زیادی از پولی که بابت فروش فیلم‌های سال قبلش از سینمادارها طلب داشت، هنوز تسویه نشده است.

حرف‌های تهیه‌کننده «خانه دختر» از بدهی سینمادارها و «مرداب»

این تهیه‌کننده سینما در گفت‌وگویی با ایسنا بیان کرد: با وجود وامی که برای پرداخت بدهی‌ها از فروش سال قبل به سینمادارها داده شد، تا کنون فقط سه چهار سینما پول‌ فروش فیلم‌های ما را داده‌اند و مابقی که تعداد زیادی هم است، بدهی خود را پرداخت نکرده‌اند. بنابراین با وضع موجود به نظر می‌رسد اساسا سرِ کار هستیم و هیچ اتفاق جدی رخ نمی‌دهد.

او در ادامه به پروژه جدیدی که در روزهای کرونایی در دست ساخت دارد اشاره کرد و گفت: تا کمتر از یک ماه دیگر سریالی را با نام «مرداب» به کارگردانی شهرام شاه حسینی برای پخش در شبکه نمایش خانگی کلید می‌زنیم که دو فصل دارد و اولین فصل آن زمستان امسال از فیلیمو نمایش داده می‌شود.

شایسته درباره همکاری دوباره با شاه حسینی پس از فیلم «خانه دختر» افزود: اگرچه همکاری ما تکرار می‌شود اما داستان «مرداب» ارتباطی با «خانه دختر» ندارد و یک قصه عاشقانه را روایت می‌کند. فصل اول ان در دهه ۶۰ می‌گذرد که در حال آماده کردن دکور آن در تهران هستیم و فصل دوم هم در دوران معاصر و سال ۱۴۰۰ ادامه می‌یابد.

وی تاکید کرد: کار در این روزها بسیار سخت است ولی با رعایت پروتکل‌ها و برای فعالیت خانواده سینما مشغول خواهیم شد.

به گفته او یکی از نویسنده‌های این سریال شبکه نمایش خانگی که مجوز آن مدت‌ها قبل توسط سازمان سینمایی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی صادر شده، پویا سعیدی است که نمایش پرمخاطب «لانچر» را در چند سالن تئاتری روی صحنه  برده بود. علاوه بر او مجید ملایی هم سرپرست نویسنده‌های ان است.

شایسته در پایان درباره بازیگران «مرداب» هم گفت: در این پروژه ۱۰ نفر از بازیگران شناخته شده سینما و تئاتر و نیز ۱۰ جوانی که به تازگی وارد این عرصه شده‌اند بازی می‌کنند که به زودی معرفی می‌شوند.

انتهای پیام


10736857
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار فرهنگی‌هنری

فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» جلد هفتم مجموعه کتاب «طعم شیرین خدا» به قلم محسن عبّاسی ولدی به شکر عملی و رابطه قناعت و شکر خدا می‌پردازد.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» نورالدین خانزاده در فضل جدید سریال «نون‌.خ» روایت متفاوتی از مجموعه مختارنامه را مطرح کرد.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» روز ۱۸ آوریل (۳۰ فروردین) از سوی شورای بین‌المللی بنا‌ها و محوطه‌های تاریخی به عنوان «روز جهانی بنا‌ها و محوطه‌های تاریخی» گرامی داشته می‌شود.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» حجت‌الاسلام قائمی‌نیا گفت: باید اطلاعاتی که از هوش مصنوعی به دست می‌آید، اعتبارسنجی شود. چون اطلاعات درست و نادرست در این فضا زیاد است.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» یک کارشناس مذهبی با اشاره به سالگرد تخریب قبور بقیع درمورد دلایل این اتفاق توضیحاتی داد.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» «شکست»، «کلاسیکو»، «شبی در میامی»، «آلبرت و سرقت الماس»، «روزی در تونگ یانگ» و «گنج»، فیلم‌های جدیدی هستند که از قاب شبکه‌های سیما پخش می‌شوند.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» افخمی گفت: به نظرم به آوینی ایدئولوژیک بودن نمی‌چسبد، نمی‌شود کسی ادعا کند فهم ایدئولوژیک دارد و در عین حال پدیدارشناس هم باشد.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: از وزرای فرهنگ کشور‌های دوست و همسایه برای حضور در نمایشگاه کتاب امسال دعوت کرده‌ایم.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» آیین پایانی دهمین دوره هفته هنر انقلاب اسلامی و معرفی چهره سال ۱۴۰۲،برگزار شد.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی تهران گفت: مرمت بخشی از حرم شاه عبدالعظیم را در دستور کار داریم و طی ۶ ماه آینده مرمت آن انجام می‌شود.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است