گوناگون 14:28 - 28 اردیبهشت 1400

دعوت به حضور حداکثری مردم در انتخابات، وظیفه شرعی و ملی است

به گزارش خبرگزاری مهر، جلسه شورای اداری معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی با حضور حجت الاسلام سعید روستا آزاد معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی و مدیران ارشد این معاونت در سالن جلسات مرکز همایش‌های غدیر برگزار شد.

در ابتدای این جلسه حجت الاسلام سعید روستا آزاد معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی، ضمن تبریک عید سعید فطر از زحمات و تلاش‌های بی وقفه مدیران این معاونت در جهت تسهیل امور تبلیغی تشکر و قدردانی نمود.

وی در ادامه بیان کرد: نفس برگزاری چنین جلساتی جهت پیشرفت در امور کار و اهداف این معاونت بسیار حائز اهمیت است و امیدواریم میانگین در هر ماه این جلسات برگزار شود.

دکتر روستاآزاد با اشاره به موضوع انتخابات اظهار داشت: در اوایل ماه مبارک رمضان محتوای تبلیغی به عنوان ره توشه تبلیغ منتشر گردید که کار بسیار ارزشمند و مفیدی بود که جا دارد از مجموعه گروه تولید محتوا تشکر نمائیم.

حجت الاسلام روستا آزاد اظهار داشت: برای ایجاد فضای شور و نشاط و حضور حداکثری مردم در پای صندق های رأی، مجموعه دفتر تبلیغات اسلامی با داشتن گروه‌های تبلیغی و مبلغان متخصص و با سابقه و همچنین مبلغان فعال در عرصه فضای مجازی از ظرفیت بی نظیری برخوردار است.

معاون فرهنگی و تبلیغی، حضور پرشور و حداکثری مردم در انتخابات آینده را امری مهم برشمرد و گفت: دعوت مردم برای حضور در انتخابات و تبلیغ جهت حضور حداکثری جامعه در رفراندوم پیش رو، وظیفه‌ای شرعی و ملیاست و این فعالیت اجتماعی مصداق آیه وأَعِدُّوا لَهُم مَا استَطَعتُم مِن قُوَّةٍ و مِن رِباطِ الخَیلِ تُرهِبُونَ بِه عَدُوَّ اللّه و عَدُوَّکُم (انفال / ۶۰) است.

وی در ادامه اظهار داشت: مقاومت مظلومانه و مقتدرانه که در یمن و فلسطین رخ داده است، همه از برکات ایستادگی ملت ایران است که این ایستادگی حتماً دربرابر ظلم و زورگویی مستکبران از وجوه تمدنی انقلاب اسلامی است

حجت الاسلام روستا آزاد در پایان افزود: امیدواریم انتخاباتی پر شور و با مشارکت حداکثری داشته باشیم که هم امیدی برای مستضعفین جهان که به انقلاب اسلامی دل بسته اند و هم مایه دل سردی برای دشمنان اسلام باشد.


11071974
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است