استانی 15:40 - 24 مهر 1400
رئیس دانشگاه علوم‌پزشکی شاهرود اعلام کرد:
ایسنا/سمنان رئیس دانشگاه علوم‌پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شاهرود از ثبت تنها یک فوتی در هشت روز اخیر در شهرستان‌های تحت‌پوشش این دانشگاه خبر داد.

ثبت تنها یک فوتی در 8 روز اخیر

دکتر رضا چمن در نشستی با مدیران استان اظهار کرد: طی هفته ‌گذشته یک وقفه در سِیر بیماری در مناطق تحت پوشش این دانشگاه بوجود آمد و یک روند کُند نزولی را تجربه کردیم.

وی با اشاره به روند بسترهای کووید19 در شهرستان‌های شاهرود و میامی افزود: به طور میانگین ۱۳ تا ۱۸ نفر در شبانه روز در مجموعه بیمارستان های تحت پوشش دانشگاه بستری می شوند.

رئیس دانشگاه علوم‌پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شاهرود ادامه داد: به طور میانگین ۴۵ تا ۵۰ مورد مثبت کرونا در هر شبانه روز در مجموعه دانشگاه علوم ‌پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شاهرود شناسایی می‌شوند.

وی اضافه کرد: در حال حاضر ۶۴ بیمار با تست مثبت کرونا در مراکز تحت پوشش دانشگاه علوم‌پزشکی شاهرود بستری هستند که ۱۰ نفر در آی سی یو مراقبت می‌شوند.

دکتر چمن با اشاره به کاهش موارد فوتی ناشی از این همه‌گیری در دو شهرستان تحت‌پوشش علوم پزشکی شاهرود گفت:  در ۸ روز گذشته تنها یک ‌مورد فوتی قطعی مثبت کرونا در مجموعه دانشگاه داشتیم.

وی با اشاره به روند رو به رشد واکسیناسیون‌های در شاهرود و میامی افزود: ۷۳ درصد جمعیت گروه هدف تحت پوشش دانشگاه تا کنون حداقل یک دُز واکسن را دریافت کردند.

رئیس دانشگاه علوم‌پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شاهرود خاطرنشان کرد: ۶۸ درصد جمعیت تحت پوشش ۱۲ تا ۱۸ سال دانشگاه، حداقل یک دُز واکسن را دریافت کردند.

انتهای پیام


11274043
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ پنجشنبه ۳۰ فروردین را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ پنجشنبه ۳۰ فروردین را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است