استانی 19:29 - 05 خرداد 1401

زیرساخت‌های مورد نیاز توسعه شرکت‌های دانش بنیان در البرز احصا شود

به گزارش خبرگزاری مهر، مجتبی عبداللهی بعد از ظهر پنجشنبه در کارگروه توسعه اقتصاد دانش بنیان استان البرز که در سالن شهدای دولت استانداری برگزار شد، ضمن تسلیت شهادت امام جعفر صادق (ع) اظهار کرد: امسال طبق منویات مقام معظم رهبری به سال تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرینی مزین شد.

وی ادامه داد: این شعار، راهبرد مشخصی برای تمامی مسئولان کشور محسوب می‌شود از این رو دولت سیزدهم نیز در این راستا و توسعه اقتصاد دانش بنیان به صورت برنامه محور وارد عمل شده است.

عبداللهی بیان کرد: البرز دارای ظرفیت‌های فراوانی در حوزه فعالیت‌های دانش بنیان و استارت آپی است بنابراین باید برای شکوفایی آن اقدام کنیم.

وی تصریح کرد: اکنون ۳۱۵ شرکت دانش بنیان در استان مستقر و فعال هستند که این امر البرز را در جایگاه چهارم کشور قرار می‌دهد.

استاندار البرز خاطرنشان کرد: بر این باور هستیم که البرز با توجه به ظرفیت‌های بالقوه در این حوزه می‌تواند در جایگاه دوم کشور با پایتخت رقابت کند.

وی افزود: این کارگروه باید افق و اهداف خود را در حوزه توسعه شرکت‌های دانش بنیان ترسیم کند و در این زمینه برنامه ارائه دهد.

عبداللهی گفت: ضرورت دارد که این کارگروه تخصصی، نیازهای خود در رابطه با زیرساخت‌های لازم جهت توسعه اقتصاد دانش بنیان و حمایت از شرکت‌های فعال، اعلام کند تا تدابیر اساسی اتخاذ و دنبال شود.

وی متذکر شد: البرز هاب تکنولوژی و فناوری‌های نوین کشور است بنابراین فرصت‌های فراوانی برای توسعه این مهم دارد، چراکه در کشور شناخته شده است.


11574463
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است