استانی 13:12 - 04 تیر 1401

۵۳ هزار شغل جدید امسال در مازندران ایجاد می شود

به گزارش خبرنگار مهر، فرج الله فتح الله پور پیش ازظهر شنبه در جلسه کارگروه اقتصادی و اشتغال و سرمایه گذاری استان گفت: طی برنامه رشد اقتصادی باید تمام بر محور رشد اقتصادی متمرکز باشد و از ظرفیت‌های مختلف برای رسیدن به این هدف بهره گیری کرد.

وی با عنوان اینکه باید به هدفگذاری صورت گرفته در راستای برنامه رشد اقتصادی دست یابیم، افزود: برنامه عملیاتی ابلاغی به دستگاه‌های اجرایی باید رصد و نظارت شود، بنابراین رصد اشتغال و راستی آزمایی یکی از موضوعات و طرح مهم به شمار می‌رود.

وی با اشاره به شعار سال جاری، تولید دانش بنیان و اشتغال آفرین گفت: ظرفیت‌های خوبی برای ایجاد اشتغال در حوزه دانش بنیان وجود دارد و به دنبال این رویکرد هستیم که دانش بنیانی تولید را محقق کنیم.

فتح الله پور با اظهار اینکه در سال جاری ۵۳ هزار اشتغال ایجاد شود، گفت: همچنین باید رصد شود که چقدر از اشتغال موجود پابرجا است و در کنار آن باید شغل جدید ایجاد شود.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی مازندران از دستگاه‌های اجرایی خواست تا برنامه‌های خود را با با برنامه رشد اقتصادی هماهنگ کنند و گفت: طرح‌های اقتصادی باید با ادبیات واحد عملیاتی و اجرایی شود.


11604256
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است