استانی 17:06 - 15 مرداد 1399
دبیر بنیاد بین المللی غدیر استان خبر داد:
ایسنا/خراسان شمالی  دبیر بنیاد بین المللی غدیر خراسان شمالی از توزیع پنج هزار بسته غذایی در قالب احسان علوی همزمان با عید غدیر خبرداد.

توزیع ۵۰۰۰ بسته غذایی بین نیازمندان خراسان شمالی

 سیدعبدالله محمدی، ۱۵ مردادماه در نشست خبری که در محل مسجد شهدا در محل مصلی امام خمینی (ره) برگزار شد، اظهارکرد:  همزمان با عید غدیر در قالب طرح احسان علوی پنج هزار بسته غذایی و ۱۴۰ هزار پرس غذای گرم بین نیازمندان ومحرومان استان توزیع می‌شود.

وی با اشاره به اینکه برپایی کاروان شادی به علت شیوع ویروس کرونا منتفی است، افزود: بر همین اساس رژه خودرویی به وسیله  ۸۰۰ دستگاه خودرو در دستور کار است.

وی با بیان اینکه بیش از چهار هزار پوستردر سطح شهر نصب شده است، گفت: نورافشانی در روزهای پنج شنبه و جمعه در محل میدان شهید و گلستان شهر بجنورد نیز انجام خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه ۳۰ مداح با وسیله نقلیه در ۳۰ محله به مداحی می پردازند، افزود: در این ایام چهار هزار جلد کتابچه طراوت غدیر در ادارات توزیع می شود.

وی با اشاره ختم ۱۱۴ هزار صلوات در روز عید غدیر، خاطرنشان کرد: برپایی نشست های معرفتی متفاوتی همانند غدیر و مهدویت و اخلاق علوی نیز در دستور کار قرار دارد.

وی عنوان کرد: در دهه امامت تا ولایت برنامه های متفاوتی همانند مسابقه کتاب خوانی از غدیر تا حضور، جشنواره فرهنگ علوی و جشنواره مردمی غدیر باور و غدیر یاور، نگارش دلنوشته و مسابقه نقاشی، دیدار با طلاب سادات، اهدای هدیه به نوعروسان طلبه و اجرای گروه سرود برپا می شود.

وی با بیان اینکه به دلیل شیوع ویروس کرونا برپایی برنامه های حضوری امکان پذیر نیست و از ظرفیت فضای مجازی بهره گرفتیم، خاطرنشان کرد: برپایی نمایشگاه های مجازی همانند آل سعود، پرده خوانی  و نمایش غدیر و شب شعر به صورت مجازی انجام خواهد شد.

وی با تاکید بر اینکه آداب غدیر نیاز امروز جامعه است، گفت: باید همه برای ترویج فرهنگ علوی و مهدویت در بین جوانان تلاش کنیم.

انتهای پیام


10654423
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است