استانی 17:38 - 15 مرداد 1399

اشتغال خانگی درآمدی پایدار برای مددجویان کمیته امداد

به گزارش خبرنگار مهر، بهرام سرمست ظهر چهارشنبه در دیدار با رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور اظهار داشت: کمک به مددجویان و اقشار آسیب پذیر از اهمیت بسیاری برخوردار است بنابراین باید مورد توجه قرار گیرد.

وی معضل حاشیه نشینی و سکونت گاه‌های غیر رسمی را از جمله آسیب‌های مهم اجتماعی دانست و افزود: مسئولیت حمایت کمیته امداد در زمینه مشکلات حاشیه نشینی بسیار است.

استاندار قم بیان کرد: وجود ظرفیت‌های معنوی، علما و مراجع گرانقدر در قم از مواردی است که می‌تواند موجب همدلی و انسجام عمومی در جامعه شود.

وی اقدامات خیرین در کمک به نیازمندان را مورد توجه قرار داد و افزود: احساس تکلیف و انگیزه این خیرین در کمک به نیازمندان بسترهای حمایت از اقشار آسیب پذیر در قم را فراهم کرده است.

سرمست بیان کرد: در اجرای طرح مواسات و همدلی، همه استان بسیج شدند تا اقدامات مناسبی را انجام دهند.

وی افزایش جمعیت اقشار آسیب پذیر و نیز فشار بر اصناف و واحدهای اقتصادی را از نتایج شیوع کرونا دانست و افزود: استان قم به عنوان مقصد زیارتی برای گردشگران محسوب می‌شود که در ایام بحران کرونا بسیاری از صنوف خدماتی و واحدهای گردشگری را دچار رکورد و فشار اقتصادی کرد و شاخص‌های رفاه را کاهش داد.

استاندار قم بیان کرد: افزایش اشتغال خانگی و تسهیلات جهت مددجویان کمیته امداد دارای نقش مهمی در بهبود شرایط اقتصادی خانوارهای تحت سرپرستی این نهاد است.


10654484
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ سه‌شنبه ۴ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است