اجتماعی 13:32 - 02 دی 1393
تبریز - ایرنا - دستجات حسینی تبریز همزمان با سالروز شهادت هشتمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت در مسجد کبود این شهر به عزاداری پرداختند.

به گزارش ایرنا، عزاداران و دستجات و هیات های حسینی به همراه دیگر اقشار مختلف مردم تبریز از صبح روز سه شنبه با اجتماع در مسجد تاریخی کبود این شهر و نوحه خوانی و سینه زنی، در سالروز شهادت امام رضا (ع) عزاداری کردند.



همزمان با تبریز در دیگر شهرها و بخش های استان آذربایجان شرقی نیز مراسم عزاداری به مناسبت سالروز شهادت امام هشتم با حضور خیل عظیم عاشقان ولایت برگزار شد.



ابوالحسن علی بن موسی الرضا ملقب به 'رضا' امام هشتم شیعیان در سال 148 هجری در مدینه چشم به جهان گشود و سحرگاه روز 30 صفر سال 203 هجری قمری و در سن 55 سالگی به شهادت رسیدند.



7233/245

انتهای پیام /*


5470862
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار اجتماعی

اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» فرمانده مرزبانی انتظامی جمهوری اسلامی ایران گفت: استراتژی‌های مرزبانی، نقش حیاتی در تأمین امنیت و رونق کشور دارند.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس جمعیت هلال احمر گفت: تعداد قابل توجهی از داوطلبان برای اعزام و کمک رسانی بهداشتی و درمانی به مردم جنگ زده لبنان اعلام آمادگی کرده‌اند.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» یک روانشناس از باور رایج درباره بچه‌دار شدن برای بهتر شدن یا نشدن رابطه زوجین گفت.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» فرمانده یگان‌های انتظامی و حفاظتی فراجا گفت: خطوط ریلی ایران با نوسازی زیرساخت‌ها و تقویت آن ها شبکه استراتژیک را ایمن‌تر کرده است.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ گفت: سارقان با انگیزه‌های مختلف از نیاز مالی و اعتیاد گرفته تا ماجراجویی و انتقام، دست به سرقت می‌زنند و هر کدام دلایلی پیچیده پشت این جرم پنهان دارند.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ از انهدام یک باند سرقت تلفن همراه خبر داد و گفت: متهمان قبل از هر اقدامی بازداشت شدند.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» اوحدی گفت: نرخ رشد سالمندی بالا است اما باید بدانیم که سالمندی جامعه ایثارگری با بقیه متفاوت است.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس سازمان عقیدتی سیاسی انتظامی کشور در پیام تسلیت شهادت سید حسن نصرالله گفت: این شهید در طول عمر خود حتی یک لحظه از دست از مبارزه و جهاد برنداشت.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» شهردار منطقه ۱۱ تهران گفت: پس از ۱۰ سال، چالش‌های توافق ارتش و شهرداری برای عقب‌نشینی دیوار دانشگاه جنگ مرتفع شد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» روانشناس سازمان روانشناسی کشور گفت: نگرانی‌های بی‌پایان نه تنها روان انسان بلکه زندگی روزمره را به شدت تحت تأثیر قرار می‌دهند.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است