استانی 19:43 - 10 آذر 1400

برای برپایی مراسم ملی و مذهبی در دماوند ️هیچ کم‌کاری نشده است

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی حیدری، عصر چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: دماوند از جمله شهرستان‌هایی است که در خصوص برگزاری مراسم مرتبط با شهدا، اقدامات در خور شأنی انجام داده و احترام به شهدای گرانقدر را در اولویت امور قرار داده است.

حیدری افزود: متأسفانه در طول دو سال اخیر، شیوع کرونا تمام معادلات دنیا را به هم زد و حتی برگزاری برخی مراسم ملی و مذهبی از جمله برپایی نماز جمعه و یادواره شهدا با تغییراتی در راستای حفظ سلامت مردم برگزار شد.

فرماندار دماوند گفت: سیاست کرونا با هدف حفظ سلامت جان مردم در اولویت همه سیاست‌های دولت قرار دارد و از این رو هیچ گونه کم کاری از سوی مدیران در خصوص برپایی مراسم ملی و مذهبی صورت نگرفته است.

وی عنوان داشت: با وجود شرایط کرونایی، شهرستان دماوند نه تنها ممانعتی برای برگزاری مراسم از جمله یادواره‌های شهدا با رعایت پروتکل‌های بهداشتی نداشته، بلکه مسئولان شهری و دهیاران همواره در کنار متولیان برگزاری مراسم ملی و مذهبی بودند.

حیدری اظهار داشت: یادواره‌های شهدا نباید آلوده به سیاست شود؛ شهدا متعلق به مردم و همه دیدگاه‌های سیاسی هستند و انتظار ما، برگزاری این گونه مراسم با حفظ حرمت شهداست.


11346369
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است