اجتماعی 23:36 - 15 اردیبهشت 1400

۳۰۰ راس دام در گرمسار تلف شد/ انجام  برآورد خسارات سیل

سعید متقی در گفتگو با خبرنگار مهر، درباره سیل ۲۴ ساعت اخیر گرمسار، توضیح داد: همانطور که توسط هواشناسی پیش بینی و توسط فرمانداری نیز بارش باران اطلاع رسانی شده بود از روز گذشته سیلی را از بن کوه به سمت گرمسار شاهد بودیم که برخی اقدامات پیشگیرانه در این زمینه انجام شد که از جمله آن هماهنگی با بخشداری مرکزی، فرمانداری فیروز کوه، بخشداری مرکزی فیروزکوه و … محسوب می‌شود تا بتوانیم مخاطرات سیل را به حداقل برسانیم.

وی افزود: متأسفانه علی رغم تمام مسائل، با توجه به دست اندازی‌هایی که به حریم رودخانه حبله رود شده مقداری خسارات ما افزایش یافت و در حوزه باغات برخی از اراضی مردم تخریب و در مقوله احشام هم دچار ۳۰۰ رأس تلفات شدیم.

فرماندار گرمسار بیان کرد: در بررسی که از شب گذشته تا کنون صورت گرفته جهاد کشاورزی و ادارات ذی‌ربط مشغول ارزیابی هستند تا با تصمیماتی که در این زمینه‌ها گرفته می‌شود، ان شاالله بتوانیم بخشی از خسارات وارده به مردم را جبران کنیم.

متقی با بیان اینکه خسارات وارده به زیرساخت‌ها نیز در حال بررسی است، تاکید کرد: احتمال دارد به خاطر افزایش بارش‌ها در روزهای آتی به لحاظ کیفیت آب شرب دچار مشکلاتی باشیم البت ذخایر موجود را فعال کرده‌ایم و سعی داریم در حوزه تأمین آب شرب در شهرهای آرادان، گرمسار و ایوان‌کی مشکلی پیش نیاید اما تقاضا داریم با توجه به خشکسالی حتماً مردم صرفه جویی را در دستور کار داشته باشند تا با تنش آبی روبرو نباشیم.

وی با بیان اینکه پیش‌بینی هواشناسی نشان می‌دهد که احتمال وقوع سیل بازهم در گرمسار وجود دارد، ابراز داشت: اقدامات پیشگیرانه در این زمینه انجام شده است.


11054359
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار اجتماعی

اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» فرمانده انتظامی شهرستان ری از دستگیری یک قاچاقچی حرفه‌ای موادمخدر در جنوب تهران خبر داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» سردار احمدرضا رادان گفت: پلیس در موضوع خودروهای توقیفی که در طرح نور دستور توقیف دارند اصراری به انتقال با جرثقیل ندارد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» سردار احمدرضا رادان گفت: پلیس در موضوع خودروهای توقیفی که در طرح نور دستور توقیف دارند اصراری به انتقال با جرثقیل ندارد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» مدیرعامل شرکت ساماندهی مشاغل و صنایع شهر تهران گفت: در حال حاضر پنج هزار دستفروش در بازار‌های محلی شناسایی و کد‌ ملی آنها و اطلاعاتشان ثبت شده است.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» فرمانده یگان‌های انتظامی و حفاظتی فراجا تمهیدات این یگان در مورد اعزام زائران به عمره را تشریح کرد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» مرکز رصد جمعیت کشور سازمان ثبت احوال اعلام کرد: در سال ۱۴۰۲ میانگین سن پدر و مادر در اولین فرزندآوری به ترتیب ۳۲/۱ و ۲۷/۳ سال بوده است.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» طبق پژوهشی افراد در اواسط دهه ۶۰ سالگی معتقدند که پیری از ۷۵ سالگی شروع می‌شود، در حالی که افراد مسن‌تر فکر می‌کنند سن پیری دیرتر از این شروع می‌شوند.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رییس اداره دانشجویی سازمان جوانان از برگزاری انتخابات کنگره سراسری اعضای شورای مرکزی جوانان هلال احمر خبر داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» مرد جوانی که به طرز دلخراشی همسرش هدف شلیک گلوله قرار داده و به تهرن متواری شده بود به دام افتاد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از کشف بیش از ۳۰۰ ثوب البسه قاچاق خبر داد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است