سیاسی 17:07 - 31 شهریور 1399

هفته دفاع مقدس فرصتی برای بازخوانی رشادت‌های ۸ساله مردم ایران است

به گزارش خبرگزاری مهر، اسحاق جهانگیری معاون اول رییس جمهور در پیامی با تاکید بر اینکه هفته دفاع مقدس را باید برای همیشه تاریخ بزرگ و گرامی داشت، گفت: این هفته فرصتی است مغتنم برای بازنمایی و بازخوانی رشادت ها، ایثارها و مقاومت مظلومانه ٨ ساله ملتی که با دستانی خالی، اما با عزمی راسخ در برابر جبهه‌ای گسترده از دشمنانی مجهز و به وسعت شرق و غرب عالم مقتدرانه ایستاد، زخم دید، اما سر خم نکرد.

متن پیام جهانگیری به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

هفته دفاع مقدس را باید برای همیشه تاریخ بزرگ و گرامی داشت. این هفته فرصتی است مغتنم برای بازنمایی و بازخوانی رشادت ها، ایثارها و مقاومت مظلومانه ٨ ساله ملتی که با دستانی خالی اما با عزمی راسخ در برابر جبهه ای گسترده از دشمنانی مجهز و به وسعت شرق و غرب عالم مقتدرانه ایستاد، زخم دید اما سر خم نکرد.

امروز هم تابلوی زیبای دفاع مقدس که نقشی ماندگار از صحنه هنرمندی ملت بزرگ ایران است، پیش روی ماست تا با همان عزم و اراده و با همان انسجام و همبستگی ملی از مقطع دشوار کنونی که این بار هم دشمنان بر کشور ما تحمیل کرده اند، با سربلندی عبور کنیم. گرامی باد یاد شهیدان، جانبازان، آزادگان، ایثارگران و جهادگران دوران دفاع مقدس.

اسحاق جهانگیری

معاون اول رییس جمهور


10727348
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار سیاسی

سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس‌جمهور اصلاحیه قانون تاسیس و اداره مدارس و مراکز آموزشی و پرورشی غیر دولتی مصوب مجلس را برای اجرا ابلاغ کرد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» سفیر ایران در ارمنستان درباره گفتگو‌های اخیر ارمنستان و جمهوری آذربایجان گفت: مقامات ارمنستان ما را در ارتباط با این گفتگو‌ها مطلع کردند و گفتند توافقاتی که صورت گرفته در چارچوب اعلامیه آلماتی است، یعنی بر اساس مرز‌های بین المللی است.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» وزارت دفاع به مناسبت فرارسیدن سالروز تاسیس سپاه پاسداران بیانیه‌ای صادر کرد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» وزیر امور خارجه درباره رایزنی‌هایش در نیویورک گفت: به دلیل ماهیت و طبیعت کار در نیویورک، موضوع دیپلماسی برای لغو تحریم‌ها مورد توجه ما قرار داشت.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» معاون امور زنان رئیس جمهور گفت: مشارکت مردمی در مسائل تولید عمدتا با محوریت زنان خانه دار در دستور کار است.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» جلالی گفت: تهران به توسعه همکاری‌های نظامی-فنی خود با مسکو و تقویت روابط دفاعی مطابق با قوانین بین‌المللی ادامه خواهد داد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» خبر سازی رسانه‌های غربی در مورد آسیب دیدن سامانه‌های پدافندی ایران تکذیب شد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» گزارش کمیسیون تلفیق در مورد بخش دوم (جداول) بودجه ۱۴۰۳ کل کشور در دستور کار صحن علنی مجلس شورای اسلامی قرار می‌گیرد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» دیوان محاسبات در ابلاغیه‌هایی خطاب به دستگاه‌های ذی‌ربط بر لزوم تامین به موقع منابع نیرو‌های مسلح تاکید کرد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» سخنگوی ستاد انتخابات کشور گفت: تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس از ساعت صفر بامداد ۱۳ اردیبهشت آغاز می‌شود و تا ساعت ۸ صبح ۲۰ اردیبهشت ادامه خواهد داشت.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است